Уақыт
|
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Ақпаратты іздеу, жазу және оқу
|
Сілтеме
|
«Информатикадан оқыту
әдістемесі», 5 сынып оқулығы, қосымша
материалдар.
|
Сабақтың мақсаты:
|
Windows қосымшасында ақпаратты сақтау, оқу,
нысандарды іздеу ережелерімен таныстыру.
|
Оқыту модульдері
|
Оқыту үшін бағалау, сын тұрғысынан
ойлау
|
Оқыту нәтижесі:
|
Ақпаратты іздеуді, ақпараттарды көшірмелеуді,
орнын ауыстыруды және жоюды, алмасу буферімен жұмыс жасауды білетін
болады. Топта пікірлесуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге, пікірін айта
білуге,
компьютерде жұмыс жасай
білуге, топпен, жұппен жұмыс жасауға өзін-өзі бағалауға, өзгені
тыңдай білуге үйренеді
|
Сабақтың жүрісі:
|
Мұғалімнің іс – әрекеті
|
Оқушының іс – әрекеті
|
Психологиялық дайындық
|
Сыныпта жағымды психологиялық
ахуал туғызу
|
Өлеңді қосылып оқиды
|
Топқа бөлу
|
Оқушыларды үш түрлі карточкалар арқылы
бөлінеді.
І- топ: Монитор
ІІ – топ: Пернетақта
ІІІ
– топ: Жүйелік блог
|
Оқушылар үш түрлі негізгі құралдар арқылы топқа
бөлініп отырады.
|
Қызығушылықты ояту
|
Үй тапсырмасына байланысты. Әр топқа екі сұрақтан
беріледі
І –
топ:1. Нысандарға қолданылатын қандай амалдарды
білесіңдер? - Көшіру, орын алмастыру, жою, атын
алмастыру 2. Бірнеше нысанды қалай
ерекшелейміз? - Shift пернесін жібермей басып тұрып та
ерекшелеуге болады, егер нысандар әр жерде орналасса онда оларды
ерекшелеу үшін CTRL пернесін
қолданады. ІІ – топ: 1. Алмасу буфері дегеніміз
не? - Алмасу буфері дегеніміз - компьютер жедел
жадының Windows нысандарын уақытша сақтауға болатын арнайы аймақ.
Алмасу буферінің көмегімен көшіру үшін екі бұйрық орындалады.
Көшіру және
Кірістіру. 2. Қоржынды қолданбай нысанды қалай
жоямыз? - Нысандарды Қоржынға орналастырмай жою үшін
пернетақтадан Shift+Del пернелер тіркесімдерін қолданамыз. Қоржынға
орналастырмай бірден жою өте
қауіпті.
ІІІ – топ:1. Қандай нысандар шектес нысандар
деп аталады?
Қатар
орналасқан нысандар.
2.Қандай
пернелермен көшіру бұйрығын орындауға
болады?
Ctrl +
С
|
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Мұғалім жаңа сабақ тақырыбына байланысты бір
сұрақ қояды.
|
Оқушылар қамтылған сұраққа жауап беріп жаңа
сабақтың тақырыбын ашады.
|
Мағынаны тану:
|
Үш топқа тақырыпқа байланысты топтастыру
беріледі.
І – топ: Ақпаратты іздеу
ІІ – топ: Ақпаратты жазу
ІІІ – топ: Ақпаратты оқу
|
Оқушылар берілген үш түрлі топтастыруды
орындайды.
|
Сергіту сәті:
|
Музыка ырғағын ұсынады.
|
Оқушылар сергіту сәтін жасайды.
|
Ой –
толғаныс:
|
Сұрақ қою, қайта сұрақ қою әдісі арқылы топтар
бір – біріне сұрақ қояды.
|
Оқушылар топқа қойылған сұрақтарға жауап
береді.
|
Практикалық жұмыс:
|
Үш топтан 3 оқушы шығып, компьютерде практикалық
жұмысты орындайды.
|
Қалған оқушыларға информатикалық диктант
беріледі.
|
Оқушылар диктанттан көп нүктенің орнына тиісті
сөзді жазады.
|
«БҮҮ» сызба әдісі:
|
Білетінім
|
Үйренгенім
|
Үйренгім келеді
|
|
|
|
|
Оқушылар тақырыпқа байланысты сабақ барасында не
білетінін, не үйренгенін, не үйренгісі келетіні туралы кестеге
толтырады.
|
Бағалау:
|
Білім ағашына оқушылар өзін – өзі
бағаланады.
|
Үйге тапсырма:
|
§13
оқып, түсінігін айту. Тақырыптың соңында өзінді
|