САБАҚ:Әнуарбек Дүйсенбиев. Ақылшым-мұғалім. | Мектеп: 181 ЖББ |
Күні: 17.11.2017. | Мұғалімнің есімі: Абирова Ж. А
|
СЫНЫП: 2 «А» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.1.5.1 өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу;2.2.9.1 сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан/ жинақтардан/ сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу2.3.3.1 шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет/ калиграмма/ аппликация/ фотосуреттер арқылы ұсыну; |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, интерактивті тақта |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі,орыс тілі, ағылшын тілі |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Сабақтың басы 2 минут | Психологиялық ахуал қалыптастыру: Мұғалім сөзі-Балалар, көңіл-күйлеріңіз қалай?-Мен бойымдағы барлық тамаша қасиеттерді аша бастадым -Тау қопаруға дайынсыздар ма?-Мен жаңа өзгерістер мен мүмкіндіктерді қуана қоштаймын.-Өзіңізге деген сезіміңіз жоғарылады ма?-Мен өзіме сенемін, табыстарға жететіндігіме сенемін.-Бүгінгі сабақ тақырыбын табысты түрде меңгересіз бе?-Мен әр күні өз дарындарымды көрсете білемін.-Ізденіс пен белсенді әрекеттерге дайынсыздар ма?-Мен еркін және жеңіл түрде алға жүрудемін. | Интерактивті тақта
|
Жаңа білім10 минут
| Сөзжұмбақ шешу Оқу-білім бұлағыҚына тасқа бітеді,Білім басқа бітеді.Ат өнері білінбес,Бәйгеге түсіп жарыспай. Ақыл-тозбайтын тон,Білім-таусылмайтын кен.Оқу инемен құдық қазғандай. -Балалар қандай сөз шықт? -ҰстазОлай болса біздің бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы «Алғашқы- мұғалім» Сабағымыздың мақсаты: оқулықта берілген тапсырмаларды орындап, талқылап, тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп, білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстарды пайдаланып орындау. Сабақтың түрі, ерекшелігімен таныстыру. Төңкерілген сабақ. 1-топтың тапсырмасыБерілген мақал-мәтелдерге ортақ тақырып ойлап тап. Осы ортақ тақырып пен ұстаз сөзінің арасында байланыс бар ма? Болса дәлелде. 1-топ дайындалғанша келесі тапсырма2-топ тапсырмасы«Ұстаз» сөзіне түсініктеме беру. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптермен жұмыс.Қолдану 8 минут «Интервью» әдісіЖалпыға арналған тапсырма:Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.Өмірде мамандықтың түрі көп. Әр мамандықтың өзіндік ерекшелігі бар. Дәрігер адамдарды емдесе, мұғалім оларды оқытады, әнші ән айтады, құрылысшы үй салса, тігінші киім тігеді. Тағы басқа да мамандықтар туралы айта беруге болады. Адамдар мамандықты жүрегінің қалауы бойынша таңдауы керек. Өйткені, әрбір адамның болашағы таңдаған мамандығына тікелей байланысты. Өз ісін жақсы көріп, үлкен жауапкершілікпен атқарғанда ғана адам өзін бақытты сезінеді екен. | Интерактивті тақта
Кластер, сызба, суреттер
Суреттер, сызба |
Сергіту сәті 2 минут | «Қыдырып қайтайық!» би билеу | «Қыдырып қайтайық!» биі
|
Аяқталуы 20 минут | СинтезТоппен жұмыс 1-топ мұғалім жайында не білесіңде? 2-топ мұғалім мамандығы қандай мамандық?
Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды |
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | «Менің көңіл-күйім баспалдағы»Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |