Материалдар / Ашық сабақ. Arduino микроконтроллері: температура датчигі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Arduino микроконтроллері: температура датчигі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал информатика пәні бойынша керек, информатика пәнінен ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2019
1801
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сабақ реті:

Пәні:

Сыныбы

Сабақтың тақырыбы: Arduino микроконтроллері: температура датчигі.

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Arduino микроконтроллері: температура датчигі туралы мағлұмат алу

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Робот техникасы негіздерін түсінеді, «робот» ұғымымен танысады, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттейді.

Оқушылардың басым бөлігі: «Робот» терминінің мағынасын анықтап, механиканың дамуы және адамзаттың техникалық жетістіктері қандай екенін біледі.

Кейбір оқушылар: Робот техникасы негіздерін, техникасының түрлерін оның ішіндегі LEGO MINDSTORMS EV3Education топтамасымен танысады.

Күтілетін нәтижелер:

Робот техникасы негіздерін түсінеді. «Робот» ұғымымен танысады, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттей алады.


Жоспарлаған

уақыт

Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басталуы

«Сәлемдесу» стратегиясы
Оқушылармен "сәлемдесу" ойынын ойнау. Суреттері бар қағаздар арқылы топқа бөлемін.

Миға шабуыл

Сұрақтарға жауап береді:

  • Бағдарламалау дегеніміз не?

  • Бағдарламалау не үшін керек?

  • Бағдарламалау дағдысын адам қандай жағдайда қолдана алады?

  • «РОБОТ» сөзін естіген кезде сіздің ойыңызда қандай бейне пайда болады?

Үлестірмелер

Ортасы

Мағынаны тану

Температура датчигін қоршаған ортаның температурасын өлшеуге арналған датчик деп атаған дұрысырақ. Аталған датчиктің үш түйіспесі бар – оң, сигнал және жер. Ол Цельсий градусындағы (түрлендіру коэффициенті ~10мВ/С) температураға тепе-тең кернеу шығарады. Бұл тәжірибеден Arduino платасымен температура датчигін қалай пайдалану керектігін, сонымен қатар температураны көрсету үшін Arduino IDE-ні қалай пайдалану керектігін үйренесіз.



Тәжірибелік жұмыс жасау

Температура өлшеу

Бұл модельді құру үшін қажетті заттар: Arduino платасы, макет платасы, 1 температура датчигі, 5 сым.

  1. Модельді сызбада көрсетілгендей жинаңыз





Arduino платасына температура датчигін қосу сызбасы

  1. ARDUINO LABS/Lab6/Lab6.ino папкасын ашып, скетчті жүктеп алыңыз

Тізбектік порт мониторын қалай ашуға болады?

Порт мониторын ашпастан бұрын Сіз Ардуино платасына бағдарлама кодын (1) жүктеп, содан кейін ғана порт мониторын (2) ашасыз. Осылардан кейін ғана қосымша терезе (3) ашылады.

















Сабақты қорытындылау

Өтілген тақырыпты қайталау үшін «Өрмекші торы» әдісі арқылы қорытындылаймын

Оқушылар шеңбер болып тұрады, бір бума жіппен бастайды, жіптің ұшын қолына ұстап, тақырыпқа қатысты сұрағын қойып келесі оқушыға жіпті лақтырады. Осылай қайталана береді

Дәптер, таратпалар

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс



Бейнелеу пәндерімен байланыста

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




Өз сабағыңызға талдау жасаңыз .

Рефлексия

Не сәтті болды?



Не сәтсіз болды?


Нені жақсартуыма болады?


Нені өзгертуге болады?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!