Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
«Ой қозғау» әдісі.
5 мин.
1
мин
|
Ұйымдастыру:
Оқушылармен сәлемдесу, олардың
сабаққа даярлықтарын қадағалау.
Бастапқы білімді қайталау,
еске түсіру.
Жаңа тақырыпқа жетелеу үшін
алдыңғы білімдерін еске түсіру, қайталау.
Мұғалім ауызша сұрайды,
қиындық тудырған сұрақтарға көмек
береді.
Сұрақ
жауап
Word wall.net сәйкестендіру
тесті
Логикалық
есеп
Қай шәйнекте су
көп?
Бір ұл мен бір қыз дұрыс жауап
берді
Төрт оқушы есептің жауабын
талқылауда.
“Бұл сан 9” деді Марат. “Бұл
жай сан ” деді Рашид.
“Бұл
жұп сан” деді Мира. Ал Жанар, бұл сан 15 деді.
Егер ұлдар мен қыздар бір реттен
қателескен болса, осы санды атаңыз ( A
)1;
(B) 2; (C) 3;
( D
) 9;
( E
) 15
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
беру арқылы, қайталау
қамтылады..
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
|
Сабақтың ортасы
4 мин.
|
Пайыздың өсуіне байланысты
салым ақшасының артуы әртүрлі әдістермен жүргізіледі. Қарапайым
пайыздарды есептеу схемасын қарастырайық (пайыз мөлшері барлық
сақтау мерзімінде алғашқы сомадан анықталады, сақтау мерзіміне
қатысты емес):
|
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды.
|
талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
https://bilimland.kz/upload/content/lesson/11272/media/521b59fbeb02701379d3a3d6f7185bcc/index.html
|
Топтық
жұмыс
12
мин
Деңгейлік
тапсырма
10
|
І топ
Сіз құрылыс алаңында есепші
екеніңізді елестетіп көріңіз. Орманнан көптеген бөренелерін әкелді.
Қанша бөрене әкелгенін тез анықтау керексіз. Бөренелерін сақтау
кезінде олар суретте көрсетілгендей етіп орналастырылады. Егер оның
негізінде 12 бөрене болса, бір үймеде қанша бөрене
бар?
ІІ
топ
Медицинадағы прогрессиялар
және емдеуді жоспарлау
Ауа ванналарының курсы 15
минуттан басталады Бірінші күні және осы процедураның уақытын әр
күн сайын 10 минутқа артыру керек. Максималды ұзақтығы 1 сағат 45
минутқа жету үшін көрсетілген режимде қанша күн ванна қабылдау
керек?
ІІІ
топ
Садақ атыс жарысында қатысушы
егер нысанаға тигізе алмаса, ұпай алынып тасталынып отырады. Бір
серияда барлығы 25 рет атады. Бірінші рет нысанаға тигізе алмаған
жағдайда 1 ұпай, екінші рет қайталанса 1,5 ұпай және осылай көбейе
береді. Қатысушы 7 айып ұпайын алған болса, онда ол неше рет
нысанаға дәл тигізе алды?
№1.
2, 9, 16 … арифметикалық
прогрессия берілген.
a) 30-ші мүшесін табыңыз.
[1]
b) 30 тізбектің мүшесі бола
ма? [1]
№2.
1,b, c сандары арифметикалық
прогрессияны, 1,b, c+1 сандары геометриялық прогрессияны құрайды.
с-ның мәнін анықтаңыз.
Дескриптор:
Арифметикалық ортаны
пайдаланады; [1]
Геометриялық ортаны
пайдаланады; [1]
Өрнектерді теңестіреді b-ның
есеп шартына сай мәнін табады;
с-ны анықтайды.
[1]
№3
Банкке жай өсіммен 400 мың теңкені
4% пайызбен 3 жылға салды.
Үш жылдан кейін салымшының ақшасы қанша
болады?
|
|
Дескриптор
Арифметикалық прогрессияның
бірінші мүшесі [1]
Арифметикалық прогрессияның
айырымы [1]
Арифметикалық прогрессияның
алғашқы n мүшесінің қосындысы[1]
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
Дескриптор
Арифметикалық прогрессияның
бірінші мүшесі [1]
Арифметикалық прогрессияның
айырымы [1]
Арифметикалық
прогрессияның n-ші
мүшесі[1]
|
|
Жеке жұмыс.
5
мин
|
Оқулықпен жұмыс
№15.15(3)
|
Берілген тапсырма бойынша есепті
орындайды
|
Дескриптор:
- Геометриялық прогрессияның q еселігін
табады
Формуланы жазып, b2
мүшесінің мәнің табады
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
. https://learningapps.org/watch?v=piuomdo8a21
|
Сабақтың соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
8 мин.
|
Үй жұмысы:15.21
Рефлекция:
1.Сабақ ұнады ма? Қалай
өтілді?
2.Осы тарауды оқу барысында
нені білдім?
3.Прогрессияға арналған
есептер оңай болды ма? Қызықты болды
ма?
4.Сен не қосар
едің?
|
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып,
зерделегенін тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз
ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.
|
Дескриптор:
-сұрактарға жауап береді
-есептерді шығарады
|
|