Ұйымдастыру
|
Сәлемдесу.Түгендеу.
Психологиялық
көңіл-күйді көтеру үшін
«Көңіл - күй неге ұқсас»
ойынын өткізеді
Ойыншылар олардың бүгінгі көңіл - күйлері
неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас
екенін айтып береді. Ойынды үлкен дер бастаса жақсы болар еді:
«Менің қазіргі көңіл - күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің
көзіне ұқсайды, ал сенің
ше?».
Сабақтың мақсаты мен міндеттерін
қою.
Оқушылармен өткен сабақ бойынша сұрақ- жауап
арқылы талдау жасау
|
Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді.
Ойынның соңында жауаптар қорытындыланады, бүгінгі шеңберіміздегі
балалардың көңіл - күйі қандай екен: қайғылы, көңілді, күлкілі,
ызаланған т. б. Жауаптардың қорытындысын шығарған кезде, жаман ауа
райы, суық, жанбыр, түнерген аспан сияқты элементтер агрессивті,
қобалжу күйлердің көрсеткіштеріне назар
аударыңыз
оқушылар өздері қолдарындағы
бұйымдардың сипаттамаларын айтып береді.
|
Өзін-өзі
бағалау
Ауызша бағалау, мадақтау
арқылы
|
оқулық
|
Жаңа
білім
|
Өрім
түрлеріне: Үш өрімнен бастап қырық өрімге дейін
өрілген.
1.Үш не төрт
өрім.Ол
қайыстан өрілген, бәйге қамшыға қолайлысы.
2.Алты
өрім.Осы орайда «Әй, алты өрім бұзау тіс, көп
былжырамай аттан түс!» деп өрімшілер көп
айтатын.
3.Сегіз өрім, төрт
қырлы. Бұл мал айдауға қолайлы қамшы. Осы өрімді
соп, үйір, ноғай қамшыларға да қолданған.
4.Он екі
өрім. Сәндікке лайықты қамшыда
пайдаланылады.
5.Қырық
өрім.Оған тарамыс қолданылады.Өрімшілер арасында қайыс
таспадан қырық өрімді де жасағандар
болған.
Оқушылар шағын топтарда немесе жұпта сәндік себет
түріндегі кәдесыйлар тоқуды бастайды. (Газет тілімшелерінен
түтікшелер жасайды.) Сәндік себетті (оваль және дөңгелек пішінді)
тоқу әдістері мен техникасын көрсетіңіз. Дайындалған түтік
заттардан жасау.
Әр түрлі материалдан жасалған сәндік себет
түріндегі кәдесыйлар үлгілерін дайындап көрсетуге болады. Қазақ
халқының қолөнер түрінің жасалу технологиясын, материалын, сәндік
ерекшелігін, ою- өрнектерін үлгі ретінде қолдануға
болады.
Сыртқы және ішкі сызықтар
арқылы қисық пішінді бұйымды қыларамен көркемдеп
аралау.
Сарамандық жұмыс.Жеке дара.
Ағаш кесу.
Жоспарлау үдерісінде таңдап
алынған материалдардың қасиеттерін ескереді (ағаш, коматекс,
фанера, крагиус т.б.).
Дайындама жасағанда өлшем,
пропорция және масштабын ескереді.
Қауіпсіздік ережелерін сақтай
отырып, бұйымды орындайды.
|
Қазақтың ұлттық және басқа да
этностардың халқтарының тұрмыстық ғұрып- салтын, дәстүрін, тарихын
айтады.
Оқушылар құралдармен жұмыс
барысында тазалықты және қауіпсіздік ережелерін сақтау
керек.
Оқушылар бұйымдардың
нобайларын жасауға альбом парақтарын қолданады Оқушыларға бұйым
жасау кезінде қандай тиімді пішіндер мен дизайнді қолданатынын
түсіну үшін кесудің әр түрлі техникаларын
көреді.
Оқушылар шеберлердің
тәжірбиесіне сүйене отырып, алдағы жасалатын бұйымның дизайның
(нобай) және жұмыс кезеңдерін жоспарлайды
Жұмыс аяғына қарай оқушылар өз
жұмыстарын сынып алдына көрсетіп, талдау.
|
Сәндік - қолданбалы өнер
түрлерін баяндайды.
Қазақтың ұлттық және
басқа да этностардың халқтарының тұрмыстық ғұрып- салтын, дәстүрін,
тарихын айта алады.
Бұйым жасаудағы өзгенің
шығармашылдық идеясын, ойын түсіндіріп
береді.
Түрлі конструкциялық, табиғи
және жасанды материалдардан қарапайым бұйым
дайындау
Композициялық заңдылықтарын
ұстанады.
Қағаз бетіне дұрыс орналастыра
алады.
|
Тоқу түрлерімен
танысу
Қыларамен көркемдеп
кесу
|