Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
|
-
Сөзді зейін қойып
тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен
ишараны қолдану, іс – әрекет
жасау).
1.1.2.1. Күнделікті
өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын
түсіну.
1.2.1.1. Сөйлеу
барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер
мен сөз тіркестерін қолдану.
1.4.1.1. Суретте берілген
заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу немесе постерлер
жасау.
|
Сабақтың
ортасы
(6 – 40 минут)
|
(МК, Ұ) Мұғалім
оқушылардың назарын оқулықтағы 1 – тапсырмада берілген сөйлесу
үлгісіне аударады. Осы диалог арқылы оқушылар
қандай? деген сұрақ үлгісімен
танысады:
-
Бұл қандай
доп?
-
Қызыл
доп.
Оқушылармен диалогті
тыңдау, қайталау жұмыстары жүргізіледі. Содан кейін оқушылар осы
диалог негізінде қызыл сөзінің
орнына ақ, қара, сары, жасыл, көк,
қоңыр сөздерін қолдануға
жаттығады.
(МК, Ұ) 2 –
тапсырмада оқушылар түстерді басқа заттармен байланыстыра қолдануды
үйренеді. Берілген үлгі бойынша қарындаш, доп, текше туралы айтады.
Үлгі: Бұл – қарындаш. Бұл –
қызыл
қарындаш. Яғни, біріншіден, оқушылар
заттың атын атайды, екіншіден, оның түсін айтады. Осы тапсырмада
осыған дейін үйренген дәптер, кітап,
қалам сөздерін де қолдануға
болады.
(МК, Ұ) 3 –
тапсырмада мұғалім оқушыларды жаңа сөйлем үлгісімен
таныстырады. Менде доп
бар. Осы
сөйлемдегі доп сөзін
қарындаш, кітап, дәптер,
қалам сөздерімен алмастырып
қолдануға үйретеді. Содан кейін затты түсімен айта алуға
жаттықтырады. Мысалы: Менде жасыл доп
бар. Ол үшін оқушылар осы заттармен
байланысты постер дайындайды. Яғни балалар өздері қалаған заттардың
(доп, кітап, дәптер, текше, қалам, шар) суретін салады, оны өздері
қалаған түске бояйды. Содан кейін осы жұмыстары бойынша үйренген
үлгіге қарап сөйлейді.
(Т) Сыныптағы
оқушылар екі топқа бөлінеді. Әр топтағы оқушылар өздері бір – бір
заттан бөліп алады (кітап, дәптер, қалам, қарындаш, доп, текше).
Оқушылар өз оқу құралдарын пайдалана алады, ал доп пен текшені
мұғалім алдын ала дайындап қоюы қажет болады. Екі топқа дайындалуға
3 – 4 минут уақыт беріледі (олар заттарды бөліп алуы және оның түсі
қандай екенін айтып жаттығуы, бір – біріне көмектесуі қажет). Содан
кейін екі топ жарысады. Топтың әр мүшесі өзінің қолында қандай және
қандай түсті зат бар екенін
айтады.
Мысалы: Менде көк қалам
бар. Барлығын жақсы айтқан топ
жеңіске жетеді.
(Ж) 4 – тапсырмада
оқушылар жұппен жұмыс
істейді.
Берілген үлгі
бойынша екі бала сөйлеседі. Ол үшін мұғалім алдын ала екі – үш
түсті доп немесе қарындаш, текше дайындап қояды. Бірінші оқушы
доптардың қасында тұрады, екінші бала оның қасына келеді. Олар бір
– бірімен амандасады. Содан кейін екінші бала бірінші баладан
қандай да бір түсті (өзі таңдаған) доп беруін
сұрайды.
-
Сәлем!
-
Сәлем!
-
Маған сары доп
берші!
-
Міне,
ал.
-
Рақмет!
(МК, Ұ) Дәптердегі
тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында
алған білімдерін бекіте
түседі.
(Ө) Қосымша тапсырма
арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше
жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай – ақ АКТ – ні қолдана білу
дағдыларын қалыптастырады.
|
Оқулық
Аудиодиск:
1.4.1.;
1.4.4.
№1 жұмыс
дәптері.
Қосымша
тапсырма:
1.4.
|