Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Атам төрде отырады" 5-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
10 Қараша 2018
1180
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қазақ отбасы дәстүрлері | Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: | |
Күні:Сынып: 5-сыныпСабақ 3-4 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Атам төрде отырады | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.О1. Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау5.А2. Қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.5.Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. | |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Мәтінің мәнін түсінеді, сөйлеу арқылы, дәстүрлерді ажыратады.Көбі: Отбасындығы дәстүрлерді түсінеді, ажыратады, таниды. Анық сөйлеу арқылы, түсінгенін, постер арқылы көрсетеді.Кейбірі: Мәтіннің мәнін түсінеді, ажыратады, сұрақтарға жауап береді. | |
Бағалау критерийлері | Ауызша мәтін құрауда қазақша амандасу мәнерін дұрыс қолданады. Ұлттық этикет формаларын қажеттілігіне қарай орынды қолданады. | |
Тілдік мақсаттар | төр- почетное местоқария- старик, старец, пожилой человек қонақ-гостьтөрлетіңіз- проходите, пожалуйстаүлкендер- взрослые, пожилой человек | |
Құндылықтарды дарыту | Үлкенді кұрметтеуге, отбасылық дәстүрлерді ұғынуға тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Өзін - өзі тану | |
АКТ қолдану дағдылары | Кескіндер, суреттер | |
Бастапқы білім | Отбасы дәстүрлері | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Кіріспе:3 мин. 2-мин. Жаңа сабақ5-мин. 10 мин Сабақтың ортасы 10 мин 10 мин | Амандасу.Күннен , жерден нәр алғанБіз - өмірдің гүліміз.Бүгінгі күннің сәтінде Сәтті болсын күніміз -деп оқушылармен сабаққа бейімдету психологиялық ахуал жасалды.Ыстық орындық әдісі арқылы үй жұмысын тексеру3 түсті стикерлерді сыныпқа таратамын, сол түскен стикері бойынша сабақ соңында сабақты өздері қалай түсінгендерін білдіреді.Сабақтың критериалды бағалау түрлері тақтада ілініп тұрды.Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтап аламыз. Мәтінде қазақша амандасу түрлері және ұсынылған сөздер мен сөз тіркестерін қажетінше пайдаланыңыз. Ұсынылатын сөздер мен сөз тіркестері: шырағым, қарағым, көп жаса, жасың ұзақ болсын, мал-жан аман ба? Дескриптор- суреттерге таңдау жасайды; - сурет бойынша ауызша мәтін құрайды; - мәтінде қазақша амандасу түрлерін қолданады; - сөздер мен сөз тіркестерін суретке қатыстырып ұлтық этикет формаларын қолданды.Кері байланыс- нені білді, нені үйренді;- не әлі де түсініксіз;- қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет. 3-тапсырмаБелсенді оқу әдісімен оқушылар шеңберде тұрады, мұғалім оқушыларға тізбектей жеке -жеке сұрақтар қояды бір бірімен сұхбаттаса отырып сұрақтарға жауап береді.-Үйгекелген қонанақты қалай қарсы аласың?-Қонақтарды дастархандағы дәмге қалай шақырасың?-Дастаханға қандай тағам түрлерін қоясыңдар?-Дастарханға шақырылған қонақтар қай жерге отырады ?-Үй иелері қайда отырады?-Сен қайда отырасың?-Атаң қайда отырады?4-тапсырма «Ой толғау» өз ойыңызды бос орынға жазыңыз. | Музыка ойналады 3 түрлі стикерлер Отбасы, қариялар туралы суреттер кескіні |
Сабақтың соңы2 минут | РефлексияМен ... үйрендім.Мен ... білдім.Маған ... қиын болды.Қалыптастырушы бағалау: өте жақсы, жақсы, орташа.Үйге тапсырма: «Атам төрде отырады» атты сөйлемдер жазып келу. | 3 түрлі стикерлер |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)