Материалдар / Ашық сабақ "Атауыш, көмекші, одағай сөздер" 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Атауыш, көмекші, одағай сөздер" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ұсынылып отырған ашық сабағым 6-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге көмегі тиер деген ойым бар .Атауыш, көмекші, одағай сөздердің ерекшеліктері, сөйлемдегі қызметі туралы түсінік беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2018
1086
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

278 орта мектеп

Мерзімі: 20.10.2017ж.

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 6 «Б»

Сабақ тақырыбы: Атауыш сөздер, көмекші сөздер, одағай сөздер

Мұғалімнің аты-жөні:

Бектоғаева С.О

Сабаққа қатысқандар:

Сабаққа қатыспағандар:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Атауыш, көмекші, одағай сөздердің ерекшеліктері, сөйлемдегі қызметі туралы түсінік беру

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушы: Атауыш, көмекші, одағай сөздердің ерекшеліктері, сөйлемдегі қызметі туралы түсінеді

Оқушылардың басым бөлігі: Атауыш, көмекші, одағай сөздерді таба біледі, өздігінен қолдана біледі

Кейбір оқушылар: атауыш сөздерді қатыстырып, мәтін құрай алады; көмекші және одағай сөздердің қандай мақсатта қолданылғанын түсіндіре алады

Тілдік мақсат:


Негізгі сөздер мен тіркестер: Атауыш, көмекші, одағай сөздер

Сыныптағы диалог \ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Айтылым, жазылым, тыңдалым

Талқылауға арналған тармақтар: 1. Қандай сөздерге сұрақ қойылмайды? 2. Өз алдына сөйлем мүшесі бола алмайтын сөздер бар ма? 3. Малды қалай шақырамыз, мал оны түсіне ме?

Алдыңғы оқу:

Сөздердің топтары

Жоспар

Сабақтың басталуы: Ұйымдастыру.

10 мин.

Психологиялық жағымды ахуал тудыру.

Үй тапсырмасын сұрау

а) «Иә», «Жоқ» тесті

ә) 92-жаттығу . Мәтіннен етістіктерді тауып,

теріп жазу.





Смайликтер

Сабақтың ортасы: 25 мин


































































Жаңа сабаққа кіріспе: «Ой қозғау» әдісі

«Бүгінгі сабақта күндегі сабақтан өзгеше не көріп тұрсындар ?» сұрағына жауап алып, сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын айту. («Астана символы-Бәйтерек» тақырыбына ойтолғап, келтірілген сөйлемді талдау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу)

Тақтаға күннің реті мен сабақ тақырыбы жазылады.

Негізгі бөлім: Жаңа сабақты түсіндіру.

Атауыш сөздер –​​​​​​​ лексикалық та, грамматикалық та мағынасы бар, басқа сөздермен байланыса алатын дербес сөздер.Атауыш сөздерге негізгі 7 сөз табы: зат есім, сын есім,сан есім,есімдік,етістік,үстеу, еліктеу сөздер жатады.Мыс: кітап, дәптер, қалам, қыз, жігіт

Көмекші сөздер  жеке тұрып,дербес лексикалық мағынасы жоқ,тек басқа сөздердің жетегінде жұмсалатын сөздер .Көмекші сөзге шылау жатады.

Мыс: бірақ ,соң, сондықтан , деді, емес,еді.

Одағай сөздер –​​​​​​​ толық мағынасы жоқ, адамның көңіл күйі мен сезімін білдіру үшін немесе жануарларды, малды шақыру, қуу үшін қолданылатын сөздер.Мыс: Шіркін ! Ура, Алақай !

М.Мақатаевтің өлеңінен үзінді оқып, өлеңнен одағай сөздерді табу.

 Оқулықпен жұмыс жүргізу.

94-жаттығу. Мәтіннен атауыш сөздердің астын түзу, көмекші сөздердің астын ирек сызықпен сызу. Мәтін 3 қатарға бөлініп беріледі.

95-жаттығу. Мәтінді оқып, атауыш сөздерге мысал келтіру. Дәлелдеу

Интербелсенді тақтамен жұмыс.

1-тапсырма. Берілген сөйлемдерден одағай сөзді теріп алу.

Жұптық жұмыс

2-тапсырма .Сәйкестендіру кестесі

Мысалдар


Сөз топтары

Пах, шіркін!

көмекші

Тәйт, жә

атауыш

Деді, деп

одағай

домбыра

көмекші

Туралы, дейін

атауыш

биледі

одағай

Интербелсенді тақтадан дұрыс жауабы көрсетіліп, бірін-бірі бағалайды.

Көп смайлик жинаған оқушылар жалаушаға ие болып,Бәйтеректің биік шыңы-білім шыңына өз жалаушасын қадап, «Аялы алақанға» қолын тигізіп тілек айтады



«Бәйтерек»

монументінің суреті







Оқулық ,слайд















Смайликтер



























таратпа













жалауша

«Аялы алақан»суреті

Сабақ аяқталуы:

5 мин.

Кері байланыс «Бес саусақ» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады

Үйге тапсырма: 96,98-жаттығулар.

Ереже қайталау

Стикерлер

Қосымша ақпараттар: әдеби кітаптар оқу

Саралау: Оқушыларға қандай қолдау көрсете аласыз? Оқушы мүмкіндігіне шек бар ма?



Бағалау:Оқушының алған білімін көруді қалай жоспарлайсыз?

Мадақтау

Формативті бағалау

Пәнаралық байланыс:
Әдеби кітаптар

Тарих



Кері байланыс:

Сабақ \ оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы көңіл-күй қандай болды?

Берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы осы сабаққа сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз



1. Қорытынды бағамдау: Қандай екі нәрсе табысты болды?

2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

3.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.

1.

2.



























  1. Жағымды ахуал қалыптастыру

А) бүгінгі сабаққа дайынбыз дегендер оң қолын көтерсін

Ә) көңіл-күйім жақсы дегендер сол қолын көтерсін.

Б) сабақ жақсы өтсін дегендер екі қолын көтерсін.

2.а) «Ия» , «Жоқ» тесті

1.қазақ тілінде 9 сөз табы бар.( ия)

2.Сын есім сөз табына кірмейді. (жоқ)

3.Қос сөздер сөз табына кіреді . (жоқ)

4. Күрделі сөздерге біріккен сөздер жатады. ( ия)

5.Сөз құрамына қарай 3-ке бөлінеді. (жоқ)

6.Морфология сөз құрамын , сөз таптарын зерттейтін саласы. ( ия)

7.Сөз- белгілі бір ұғымның атауы,заттың сапасы,түсі, көлемі, іс-әрекетттің мезгілі,амалын көрсетеді. ( ия)

Ә) Үй тапсырмасы 92

3. Бүгінгі сабақта не білгіміз келеді?( оқушыладың жауабы ).Сол арқылы сабақ

мақсатын айқындау.Тақтаға күннің реті мен сабақ тақырыбын жазу.

4.Интерактивті тақтадан аудио мәлімет тыңдату. 7, 8, 9 (мысалдар арқылы толықтыру)



Пай! Пай! Пай! Киелі неткен жер!

Батырлар дүрілдеп өткен жер,

Тұлпарлар дүбірлеп төккен тер,

Ғашықтар бір-бірін өпкен жер,

Сарылып сал-сері кеткен жер.

Бас иіп, иіскеп топырағын,

Тағзым жасамай өтпеңдер! 

-Бұл кімнің өлеңі? Өлеңде қандай одағай сөздер кездеседі?

Жаттығулармен жұмыс.

94-жаттығу. Мәтіннен атауыш сөздердің астын ,көмекші сөздердің астын ирек сызықпен сызу. Мәтін 3 қатарға бөлініп беріледі.

95-жаттығу. Мәтінді оқып, атауыш сөздерге мысал келтіру. Дәлелдеу .

Қосымша тапсырма

Интербелсенді тақтамен жұмыс.

1-тапсырма. Берілген сөйлемдерден одағай сөзді теріп алу











Сәйкестендіру кестесі

Мысалдар


Мысалдар

Пах, шіркін!

көмекші

Тәйт, жә

атауыш

Деді, деп

одағай

домбыра

көмекші

Туралы, дейін

атауыш

биледі

одағай

97-жаттығу. «Астана символы - Бәйтерек» тақырыбында ойтолғау жазу.

Кері байланыс «Бес саусақ» әдісі арқылы

Үйге тапсырма:96,98-жаттығулар.











































2.а) «Ия» , «Жоқ» тесті

1.қазақ тілінде 9 сөз табы бар.( ия)

2.Сын есім сөз табына кірмейді. (жоқ)

3.Қос сөздер сөз табына кіреді . (жоқ)

4. Күрделі сөздерге біріккен сөздер жатады. ( ия)

5.Сөз құрамына қарай 3-ке бөлінеді. (жоқ)

6.Морфология сөз құрамын , сөз таптарын зерттейтін саласы. ( ия)

7.Сөз- белгілі бір ұғымның атауы,заттың сапасы,түсі, көлемі, іс-әрекетттің мезгілі,амалын көрсетеді. ( ия)





Пай! Пай! Пай! Киелі неткен жер!

Батырлар дүрілдеп өткен жер,

Тұлпарлар дүбірлеп төккен тер,

Ғашықтар бір-бірін өпкен жер,

Сарылып сал-сері кеткен жер.

Бас иіп, иіскеп топырағын,

Тағзым жасамай өтпеңдер! 

















































№278 орта мектеп

















Ашық сабақ









Тақырыбы: Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа»















Сыныбы: 6 «А»

Пәні: қазақ әдебиеті

Пән мұғалімі : Бектоғаева С.О























2017-2018 оқу жылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!