Материалдар / Ашық сабақ "Атлах шайқасы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Атлах шайқасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2020
742
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҰМЖ бөлімі: 6.1А - ҮІ-ІХ ғғ Қазақстан

Мектеп: №89 IT мектеп лицей

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кульманова Камшат

Сынып: 6

Қатысқандар саны: Қатыспаған:

Сабақтың

тақырыбы:

Атлах шайқасы

Зерттеу сұрағы:

Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?

Осы сабақта

қол жеткізілетін оқу мақсаты

6.3.2.3- Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау

6.2.2.3-көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттай отырып, Атлах шайқасының тарихи маңызын талдайды

Оқушылардың көпшілігі көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттайды, Атлах шайқасының тарихи маңызын картаны қолдана отырып талдайды

Кейбір оқушылар: көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттай отырып, Атлах шайқасының тарихи маңызына мысал келтіре талдайды

Ойлау деңгейінің дағдылары

Қолдану

Жоғарғы деңгей дағдылары

Бағалау критерийлері

Атлах шайқасының себептерін көрсетеді

көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттай отырып, Атлах шайқасының тарихи маңызын талдайды

Атлах шайқасының тарихи маңызына мысал келтіреді


Тілдік мақсат

Пәнге қатысты лексика мен терминология: Атлах-Талас, сардар, экспансия

Талқылауға арналған сұрақтар: (оқылым,тыңдалым)

Бұл шайқас туралы қандай деректер мәлімет береді?

Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атауға бола ма?

Диалог/жазылымға қажетті сөз тіркестері:

Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы...

Ең басты жетістіктер ........... болды.

Бұл оқиға айтарлықтай, маңызды болды, өйткені…

Шайқастың тарихи маңызы .........................

Жазылымға арналған тапсырмалар: сәйкестендіру кестесі

Тарихи концепт

Дәлел және маңыздылық

Құндылықтарға баулу

Бірлескен жұмыс, өзара құрмет, ашықтық

Пәнаралық байланыс

География

Алдыңғы білім

Қағандардың есімдерін, түркі мемлекеттерінің ішкі және сыртқы саясаты туралы бастапқы білімдері бар

Сабақ барысы


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекеттер

Басталуы

2 мин

Ұйымдастыру кезеңі

  1. Сәлемдесу, сабаққа даярлықты байқау

«Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпты ашу.

- оқушыларға сурет беріліп, талқылау ұсынылады.

Сұрақтар:

- Бұл суреттерден не көрдіңіздер?

- Суреттер қандай ойға жетелейді? Не түйдіңіздер?


Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқу мақсаттары таныстырылады.

Ортасы


























Бейнеролик көрсетіледі

«Түртіп алу» әдісі арқылы оқушылармен талқылау жүргізіледі.

1. «Атлах шайхасы» дегеніміз қандай шайқас?

2. Ол қай елдер арасында болды?

3. Не үшін болды?

Жаңа сабақты меңгерту

1-тапсырма

Мәтінмен жұмыс жасай отырып, кестеде Атлах шайқасының ішкі және сыртқы себептерін көрсетіңіз

1-ішкі себеп





1-сыртқы себеп


2- ішкі себеп


2-сыртқы себеп




Дискриптор:

Атлах шайқасының ішкі себебінің 1-ін көрсетеді

Атлах шайқасының ішкі себебінің 2-ін көрсетеді

Атлах шайқасының сыртқы себебінің 1-ін көрсетеді

Атлах шайқасының сыртқы себебінің 2-ін көрсетеді


ҚБ «Бас бармақ» әдісі


2- тапсырма

Ақпараттың ақиқат/ жалғандығын анықтаңыз

Ақпараттар

Ақиқат/жалған

Түсіндіріңіз

740 ж. Қытай әскерлері Таразды басып алды.



761 ж. Атлах қаласында шайқас өтті



Шайқаста қытай әскерлері жеңді



Атлах шайхасының тарихи маңызы зор



Дискриптор:

  1. Ақпараттың ақиқат/жалғандағын анықтап, түсіндіреді

  2. Ақпараттың ақиқат/жалғандағын анықтап, түсіндіреді

  3. Ақпараттың ақиқат/жалғандағын анықтап, түсіндіреді

  4. Ақпараттың ақиқат/жалғандағын анықтап, түсіндіреді

3- тапсырма

Берілген суретті пайдалана отырып, Атлах шайқасының саяси және мәдени салаға әкелген өзгерістеріне мысал келтіріңіз

Дискриптор:

Атлах шайқасының саяси салаға әкелген өзгерістеріне 1-мысал келтіреді

Атлах шайқасының мәдени салаға әкелген өзгерістеріне 1-мысал келтіреді



Аяқталуы


  1. Тапсырма

Онлайн мектеп сайтындағы «Атлах шайқасы» тақырыбындағы тапсырмаларды орындау

Үй тапсырмасы Атлах шайқасының болған аумақты картаға түсіреді

Сабақты қорытындылау



Саралау: «Ақиқат/жалған» әдісін пайдалану барысында оқушылар арасында ЖАДА қалыптасады, белсенділіктері артады.

Кестемен жұмыс жасау арқылы оқушылардың тақырыпқа деген қызығушылығымен, шығармашылық қабілеттері дамиды..


Қалыптастырушы бағалау:

« Миға шабуыл» әдісі

«Түртіп алу» әдісі

Кестемен жұмыс

Суретпен жұмыс

«Бас бармақ», «Өзін- өзі бағалау», Ауызша бағалау, «Смайликтер» арқылы

Қауіпсіздік:



Сабақ барысында АКТ ны пайдаланғанда қауіпсіздік ережесін сақтандыру.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар

болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!