Ашық сабақ "Атлах шайқасы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Атлах шайқасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы



ҰМЖ бөлімі: 6.1А - ҮІ-ІХ ғғ Қазақстан

Мектеп: №89 IT мектеп лицей

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кульманова Камшат

Сынып: 6

Қатысқандар саны: Қатыспаған:

Сабақтың

тақырыбы:

Атлах шайқасы

Зерттеу сұрағы:

Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?

Осы сабақта

қол жеткізілетін оқу мақсаты

6.3.2.3- Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау

6.2.2.3-көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттай отырып, Атлах шайқасының тарихи маңызын талдайды

Оқушылардың көпшілігі көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттайды, Атлах шайқасының тарихи маңызын картаны қолдана отырып талдайды

Кейбір оқушылар: көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттай отырып, Атлах шайқасының тарихи маңызына мысал келтіре талдайды

Ойлау деңгейінің дағдылары

Қолдану

Жоғарғы деңгей дағдылары

Бағалау критерийлері

Атлах шайқасының себептерін көрсетеді

көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттай отырып, Атлах шайқасының тарихи маңызын талдайды

Атлах шайқасының тарихи маңызына мысал келтіреді


Тілдік мақсат

Пәнге қатысты лексика мен терминология: Атлах-Талас, сардар, экспансия

Талқылауға арналған сұрақтар: (оқылым,тыңдалым)

Бұл шайқас туралы қандай деректер мәлімет береді?

Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атауға бола ма?

Диалог/жазылымға қажетті сөз тіркестері:

Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы...

Ең басты жетістіктер ........... болды.

Бұл оқиға айтарлықтай, маңызды болды, өйткені…

Шайқастың тарихи маңызы .........................

Жазылымға арналған тапсырмалар: сәйкестендіру кестесі

Тарихи концепт

Дәлел және маңыздылық

Құндылықтарға баулу

Бірлескен жұмыс, өзара құрмет, ашықтық

Пәнаралық байланыс

География

Алдыңғы білім

Қағандардың есімдерін, түркі мемлекеттерінің ішкі және сыртқы саясаты туралы бастапқы білімдері бар

Сабақ барысы


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекеттер

Басталуы

2 мин

Ұйымдастыру кезеңі

  1. Сәлемдесу, сабаққа даярлықты байқау

«Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпты ашу.

- оқушыларға сурет беріліп, талқылау ұсынылады.

Сұрақтар:

- Бұл суреттерден не көрдіңіздер?

- Суреттер қандай ойға жетелейді? Не түйдіңіздер?


Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқу мақсаттары таныстырылады.

Ортасы


























Бейнеролик көрсетіледі

«Түртіп алу» әдісі арқылы оқушылармен талқылау жүргізіледі.

1. «Атлах шайхасы» дегеніміз қандай шайқас?

2. Ол қай елдер арасында болды?

3. Не үшін болды?

Жаңа сабақты меңгерту

1-тапсырма

Мәтінмен жұмыс жасай отырып, кестеде Атлах шайқасының ішкі және сыртқы себептерін көрсетіңіз

1-ішкі себеп





1-сыртқы себеп


2- ішкі себеп


2-сыртқы себеп




Дискриптор:

Атлах шайқасының ішкі себебінің 1-ін көрсетеді

Атлах шайқасының ішкі себебінің 2-ін көрсетеді

Атлах шайқасының сыртқы себебінің 1-ін көрсетеді

Атлах шайқасының сыртқы себебінің 2-ін көрсетеді


ҚБ «Бас бармақ» әдісі


2- тапсырма

Ақпараттың ақиқат/ жалғандығын анықтаңыз

Ақпараттар

Ақиқат/жалған

Түсіндіріңіз

740 ж. Қытай әскерлері Таразды басып алды.



761 ж. Атлах қаласында шайқас өтті



Шайқаста қытай әскерлері жеңді



Атлах шайхасының тарихи маңызы зор



Дискриптор:

  1. Ақпараттың ақиқат/жалғандағын анықтап, түсіндіреді

  2. Ақпараттың ақиқат/жалғандағын анықтап, түсіндіреді

  3. Ақпараттың ақиқат/жалғандағын анықтап, түсіндіреді

  4. Ақпараттың ақиқат/жалғандағын анықтап, түсіндіреді

3- тапсырма

Берілген суретті пайдалана отырып, Атлах шайқасының саяси және мәдени салаға әкелген өзгерістеріне мысал келтіріңіз

Дискриптор:

Атлах шайқасының саяси салаға әкелген өзгерістеріне 1-мысал келтіреді

Атлах шайқасының мәдени салаға әкелген өзгерістеріне 1-мысал келтіреді



Аяқталуы


  1. Тапсырма

Онлайн мектеп сайтындағы «Атлах шайқасы» тақырыбындағы тапсырмаларды орындау

Үй тапсырмасы Атлах шайқасының болған аумақты картаға түсіреді

Сабақты қорытындылау



Саралау: «Ақиқат/жалған» әдісін пайдалану барысында оқушылар арасында ЖАДА қалыптасады, белсенділіктері артады.

Кестемен жұмыс жасау арқылы оқушылардың тақырыпқа деген қызығушылығымен, шығармашылық қабілеттері дамиды..


Қалыптастырушы бағалау:

« Миға шабуыл» әдісі

«Түртіп алу» әдісі

Кестемен жұмыс

Суретпен жұмыс

«Бас бармақ», «Өзін- өзі бағалау», Ауызша бағалау, «Смайликтер» арқылы

Қауіпсіздік:



Сабақ барысында АКТ ны пайдаланғанда қауіпсіздік ережесін сақтандыру.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар

болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2020
863
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі