ҰМЖ бөлімі: 6.1А - ҮІ-ІХ ғғ
Қазақстан
|
Мектеп:
№89 IT
мектеп
лицей
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Кульманова Камшат
|
Сынып:
6
|
Қатысқандар саны:
Қатыспаған:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Атлах шайқасы
|
Зерттеу
сұрағы:
|
Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп
атайды?
|
Осы сабақта
қол жеткізілетін оқу
мақсаты
|
6.3.2.3- Атлах шайқасының
тарихи маңызын талдау
6.2.2.3-көшпелілердің әскери
өнеріндегі жетістіктерін сипаттау
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық оқушылар: көшпелілердің әскери
өнеріндегі жетістіктерін сипаттай отырып, Атлах шайқасының тарихи
маңызын талдайды
|
Оқушылардың көпшілігі
көшпелілердің әскери
өнеріндегі жетістіктерін сипаттайды, Атлах шайқасының тарихи
маңызын картаны қолдана отырып
талдайды
|
Кейбір оқушылар: көшпелілердің әскери
өнеріндегі жетістіктерін сипаттай отырып, Атлах шайқасының тарихи
маңызына мысал келтіре талдайды
|
Ойлау деңгейінің
дағдылары
|
Қолдану
Жоғарғы деңгей
дағдылары
|
Бағалау
критерийлері
|
Атлах шайқасының себептерін
көрсетеді
көшпелілердің әскери
өнеріндегі жетістіктерін сипаттай отырып, Атлах шайқасының тарихи
маңызын талдайды
Атлах шайқасының тарихи маңызына мысал
келтіреді
|
Тілдік
мақсат
|
Пәнге қатысты лексика мен
терминология: Атлах-Талас, сардар,
экспансия
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
(оқылым,тыңдалым)
Бұл шайқас туралы қандай деректер мәлімет
береді?
Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атауға бола
ма?
Диалог/жазылымға қажетті сөз
тіркестері:
Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті,
мысалы...
Ең басты жетістіктер ...........
болды.
Бұл оқиға айтарлықтай, маңызды болды,
өйткені…
Шайқастың тарихи маңызы
.........................
|
Жазылымға арналған
тапсырмалар: сәйкестендіру кестесі
|
Тарихи
концепт
|
Дәлел және
маңыздылық
|
Құндылықтарға
баулу
|
Бірлескен жұмыс, өзара құрмет,
ашықтық
|
Пәнаралық
байланыс
|
География
|
Алдыңғы
білім
|
Қағандардың есімдерін, түркі
мемлекеттерінің ішкі және сыртқы саясаты туралы бастапқы білімдері
бар
|
Сабақ
барысы
|
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
әрекеттер
|
Басталуы
2 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
-
Сәлемдесу, сабаққа даярлықты
байқау
«Миға шабуыл» әдісі арқылы
тақырыпты ашу.
- оқушыларға сурет беріліп,
талқылау ұсынылады.
Сұрақтар:
- Бұл суреттерден не
көрдіңіздер?
- Суреттер қандай ойға
жетелейді? Не түйдіңіздер?
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты мен оқу мақсаттары таныстырылады.
|
Ортасы
|
Бейнеролик
көрсетіледі
«Түртіп алу» әдісі арқылы
оқушылармен талқылау жүргізіледі.
1.
«Атлах шайхасы» дегеніміз
қандай шайқас?
2.
Ол қай елдер арасында
болды?
3.
Не үшін
болды?
Жаңа сабақты
меңгерту
1-тапсырма
Мәтінмен жұмыс жасай отырып,
кестеде Атлах шайқасының ішкі және сыртқы себептерін
көрсетіңіз
1-ішкі
себеп
|
1-сыртқы
себеп
|
2- ішкі
себеп
|
2-сыртқы
себеп
|
Дискриптор:
Атлах шайқасының ішкі
себебінің 1-ін көрсетеді
Атлах шайқасының ішкі
себебінің 2-ін көрсетеді
Атлах шайқасының сыртқы
себебінің 1-ін көрсетеді
Атлах шайқасының сыртқы
себебінің 2-ін көрсетеді
ҚБ «Бас бармақ»
әдісі
2- тапсырма
Ақпараттың ақиқат/ жалғандығын
анықтаңыз
Ақпараттар
|
Ақиқат/жалған
|
Түсіндіріңіз
|
740 ж. Қытай әскерлері Таразды басып
алды.
|
|
|
761 ж. Атлах қаласында шайқас
өтті
|
|
|
Шайқаста қытай әскерлері
жеңді
|
|
|
Атлах шайхасының тарихи маңызы
зор
|
|
|
Дискриптор:
-
Ақпараттың ақиқат/жалғандағын анықтап,
түсіндіреді
-
Ақпараттың ақиқат/жалғандағын анықтап,
түсіндіреді
-
Ақпараттың ақиқат/жалғандағын анықтап,
түсіндіреді
-
Ақпараттың ақиқат/жалғандағын анықтап,
түсіндіреді
3- тапсырма
Берілген суретті пайдалана отырып, Атлах шайқасының саяси
және мәдени салаға әкелген өзгерістеріне мысал
келтіріңіз
Дискриптор:
Атлах шайқасының саяси салаға әкелген өзгерістеріне 1-мысал
келтіреді
Атлах шайқасының мәдени салаға әкелген өзгерістеріне
1-мысал келтіреді
|
Аяқталуы
|
-
Тапсырма
Онлайн мектеп сайтындағы
«Атлах шайқасы» тақырыбындағы тапсырмаларды
орындау
Үй тапсырмасы Атлах шайқасының
болған аумақты картаға түсіреді
Сабақты
қорытындылау
|
Саралау:
«Ақиқат/жалған» әдісін пайдалану барысында
оқушылар арасында ЖАДА қалыптасады, белсенділіктері
артады.
Кестемен жұмыс жасау
арқылы оқушылардың тақырыпқа деген қызығушылығымен, шығармашылық
қабілеттері дамиды..
|
Қалыптастырушы
бағалау:
« Миға шабуыл» әдісі
«Түртіп алу» әдісі
Кестемен жұмыс
Суретпен жұмыс
«Бас бармақ», «Өзін- өзі
бағалау», Ауызша бағалау, «Смайликтер»
арқылы
|
Қауіпсіздік:
Сабақ барысында АКТ ны
пайдаланғанда қауіпсіздік ережесін
сақтандыру.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ
қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?
Дифференциация дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар
болды,
неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен
екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
|