Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ: "Атлах шайқасы" 7-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
жас маманға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Қараша 2018
1986
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
6.1А VI-ІХ ғасырдағы Қазақстан
Мектеп: Атамекен жом
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Бегимова С
Сынып: 7
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Атлах шайқасы
Зерттеу сұрағы: Неліктен Атлах шайқасын халықтар шайқасы деп атайды?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
6.3.2.3-Атлах шайқасының маңызын талдау;
6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау.
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану,Талдау
Сабақ мақсаттары
Атлах шайқасының себептері мен барысын анықтау
Атлах шайқасындағы көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін талдау
Атлах шайқасының маңызы мен тарихи салдарына баға беру.
Бағалау критерийлері
Атлах шайқасының себептері мен барысын анықтайды
Атлах шайқасындағы көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін талдайды
Атлах шайқасының маңызы мен тарихи салдарына баға береді.
Тілдік мақсаттар
Сабақ барысында оқушылардың төмендегі көрсетілген тілдік құзіреттілігін
дамытуға мүмкіндік беріледі.
- Тыңдалым:тәжірибелік тапсырмалар орындау барысында
бір-бірінің пікірін тыңдау
- Оқылым: тәжірибелік тапсырмалар жасау барысында
тарихи деректермен және оқулықпен жұмыс.
- Жазылым:тәжірибелік тапсырмалар орындау барысында
дәптермен ,кестемен жазбаша жұмыс жасау.
- Айтылым:топтарда және жұптарда талдау және
мұғалімніңсұрақтарына жауап беру.
Пәнге бойынша сөздер мен терминдер:
Атлах, Ибн-әл-Асир, Талас өзені, Гао Сяньчжи
Құндылықтарға баулу
Қазақстан Республикасының әр азаматының патриоттық парызы-Қазақстанның халықтарының достық пен келісім дәстүрін сақтап, ұлғайтып, ұрпақтан-ұрпаққа беру.
Пәнаралық
байланыстар
Дүние жүзі тарихы –Крест жорықтары
Алдыңғы білім
Атлах шайқасы туралы біледі
Сабақ жоспары
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2-3 минут
7 минут
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру.
Үй тапсырмасын сұрау:
5 W тәсілі: Оқушылар: Кім?, Не?, Қайда?, Қандай?, Қашан? деген сұрау есімдіктерін қолдана отырып құрастырылған сұрақтарға жауап береді.
Түргеш қағанатының негізін кім қалады?
Сары және қар түркештер туралы не білесің?
Түргеш қағанатының орталығы қайда орналасқан?
Жазба деректерде түргештер туралы қандай мәлімет береді?
Түргеш қағанаты қашан және қайда құрылды?
ҚБ:Түрлі-түсті стикерлер арқылы бағалау./жасыл-толық түсінікті, сары- жартылай түсінікті, қызыл-түсініксіз/
Сабақтың ортасы
2 минут
2 минут
20 минут
3 минут
Оқушыларды 3-топқа Мозайка әдісі арқылы біріктіру.
1-топ:Түргештер.
2-топ: Арабтар.
3-топ: Қытайлар.
Жіктеу-мүдделері ұқсас оқушылардан топ құрылады.
Алдыңғы білім: Сенің ойың қандай өзіңіз бастағалы тұрған тақырып бойынша оқушыларға жұппен бірлесіп ойларын білдіру туралы сұрақтар қойыңыз.
Мұғалім түсіндірмесі: Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын және жаңа сабақ туралы мәлімет беріп өтеді.
DEAL тәсілі арқылы:
D-баяндау, суреттеу;
E-түсіндіру;
A-талдау,
L-байланыс (қорытынды жасайды);
1-топ:Түргештер тобы.
БТ.1-тапсырма: Атлах шайқасы тақырыбындағы бейне баянды көру және топта талқылау.
D- Бейне баянды тыңдап, Атлах шайқасының себептері мен барысын анықтайды;
E-Атлах шайқасының қамтыған аумағын картадан көрсетіп, түсіндіреді;
Дискриптор:
Атлах шайқасының себептері мен барысын анықтайды;
Атлах шайқасы болған жерлерді картадан көрсетіп, түсіндіреді;
БТ.2-тапсырма:
2-топ: Арабтар тобы.
Тапсырма:
А-Атлах шайқасындағы арабтар мен қытайлардың мақсатын талдайды
Тапсырма: Венн жүйесі
Атлах шайқасын арабтар мен қытайлар қандай мақсат көздеді Венн жүйесі арқылы екі себебін көрсетіңіз:
Арабтардың мақсаты : Қытайлардың мақсаты
Дискриптор:
Атлах шайқасын арабтардың қандай мақсат көздегенін анықтайды
қытайлардың қандай мақсат көздегенін анықтайды
Венн жүйесі арқылы екі себебін талдап, көрсетіңіз:
БТ.3-тапсырма:
3-топ: Қытайлар тобы.
L- Атлах шайқасының маңызы мен тарихи салдарын талдап, баға береді;
Дискриптор:
Атлах шайқасының маңызы анықтайды;
Атлах шайқасының тарихи салдарын талдайды;
Оқиғаның маңызы мен тарихи салдарына баға береді;
ҚБ. Дискрипторды негізге ала отырып бағалаймын.
ЖЖ. Төрт тұрыш әдісі:
Мұғалім сыныптың ішіндегі бұрыштарға жауаптар жазылған парақшалар іліп қояды. Мұғалім бір сұрақты дауыстап оқиды, ал оқушылар өздері сұрақтың қай жауабы дұрыс болса, сол бұрышқа барып тұрады және жауапқа өз дәлелдемелерін келтіреді.
ЖО.4-тапсырма: Термин сөздермен жұмыс
Бағалау критерийі:
Термин сөздердің мағынасын анықтаңыз;
Атлах-
Ибн-әл-Асир-
Талас өзені-
Гао Сяньчжи-
Дискриптор:
Термин сөздердің мағынасын анықтап, жеткізеді;
ҚБ. Дискрипторды негізге ала отырып бағалаймын.
Атлах шайқасының картасы:http://archive0.turkestan.kz/page.php?page_id=35&id=6586(Ә.Дәулетхан.мақала 2011 жыл)
Атлах шайқасы туралы бейне ролик
Флипчат, ғаламтордан материялдар
Ұлғайтқыштар,сызғыш, көк және қызыл түсті қаламсап, мұз, спирта, мақта,
Сабақтың соңы
3 минут
Рефлексия пирамидасы:
Мен үйренген
4 мәлімет
1
Мен білген
3 мәлімет
2
1
Менің көбірек білгім келетін
2 мәлімет
3
2
1
Есте сақтау керек маңызды
1 мәлімет
4
3
2
1
Үй тапсырмасы: тақырып бойынша қосымша ізденіп келу
А-4 парақша
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жіктеу-мүдделері ұқсас оқушылардан топ құрылады.
DEAL тәсілі арқылы:
Саралау:
Дереккөздер:Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады, нақты айтқанда қабілеті жоғары оқушылар Атлах шайқасы тақырыбындағы бейне баянды тамашалау арқылы шайқастың себептері мен барысы туралы өз ойларын тұжырымдап, жеткізе алады;
Диалог және қолдау көрсету-тапсырманы орындау барысында жоғары деңгейлі оқушыға төмен деңгейлі оқушыға көмектесуге нұсқау беремін.
Сабақтың бекіту кезеңінде термин сөздермен жұмыс жүргізу
Қарқын-кейбір оқушылар басқаларға қарағанда термин сөздердің мағынасын жылдам табады.
5 W тәсілі:
Қ.Түрлі-түсті стикерлер арқылы бағалау./жасыл-толық түсінікті, сары- жартылай түсінікті, қызыл-түсініксіз/
DEAL тәсілі арқылы:
ҚБ. Дискрипторды негізге ала отырып бағалаймын.
Термин сөздермен жұмыс
ҚБ. Дискрипторды негізге ала отырып бағалаймын.
Психологиялық тұрғыдан алғанда, сыныпта жеке және топтық жұмыстарды жүргізуге ыңғайлы,қауіпсіз және қолайлы оқу ортасын қамтамасыз ету.
.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпал ете алады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:
2:
1___________
2___________
1______________
2______________
6.1А VI-ІХ ғасырдағы Қазақстан
Мектеп: Атамекен жом
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Бегимова С
Сынып: 7
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Атлах шайқасы
Зерттеу сұрағы: Неліктен Атлах шайқасын халықтар шайқасы деп атайды?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
6.3.2.3-Атлах шайқасының маңызын талдау;
6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау.
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану,Талдау
Сабақ мақсаттары
Атлах шайқасының себептері мен барысын анықтау
Атлах шайқасындағы көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін талдау
Атлах шайқасының маңызы мен тарихи салдарына баға беру.
Бағалау критерийлері
Атлах шайқасының себептері мен барысын анықтайды
Атлах шайқасындағы көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін талдайды
Атлах шайқасының маңызы мен тарихи салдарына баға береді.
Тілдік мақсаттар
Сабақ барысында оқушылардың төмендегі көрсетілген тілдік құзіреттілігін
дамытуға мүмкіндік беріледі.
- Тыңдалым:тәжірибелік тапсырмалар орындау барысында
бір-бірінің пікірін тыңдау
- Оқылым: тәжірибелік тапсырмалар жасау барысында
тарихи деректермен және оқулықпен жұмыс.
- Жазылым:тәжірибелік тапсырмалар орындау барысында
дәптермен ,кестемен жазбаша жұмыс жасау.
- Айтылым:топтарда және жұптарда талдау және
мұғалімніңсұрақтарына жауап беру.
Пәнге бойынша сөздер мен терминдер:
Атлах, Ибн-әл-Асир, Талас өзені, Гао Сяньчжи
Құндылықтарға баулу
Қазақстан Республикасының әр азаматының патриоттық парызы-Қазақстанның халықтарының достық пен келісім дәстүрін сақтап, ұлғайтып, ұрпақтан-ұрпаққа беру.
Пәнаралық
байланыстар
Дүние жүзі тарихы –Крест жорықтары
Алдыңғы білім
Атлах шайқасы туралы біледі
Сабақ жоспары
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2-3 минут
7 минут
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру.
Үй тапсырмасын сұрау:
5 W тәсілі: Оқушылар: Кім?, Не?, Қайда?, Қандай?, Қашан? деген сұрау есімдіктерін қолдана отырып құрастырылған сұрақтарға жауап береді.
Түргеш қағанатының негізін кім қалады?
Сары және қар түркештер туралы не білесің?
Түргеш қағанатының орталығы қайда орналасқан?
Жазба деректерде түргештер туралы қандай мәлімет береді?
Түргеш қағанаты қашан және қайда құрылды?
ҚБ:Түрлі-түсті стикерлер арқылы бағалау./жасыл-толық түсінікті, сары- жартылай түсінікті, қызыл-түсініксіз/
Сабақтың ортасы
2 минут
2 минут
20 минут
3 минут
Оқушыларды 3-топқа Мозайка әдісі арқылы біріктіру.
1-топ:Түргештер.
2-топ: Арабтар.
3-топ: Қытайлар.
Жіктеу-мүдделері ұқсас оқушылардан топ құрылады.
Алдыңғы білім: Сенің ойың қандай өзіңіз бастағалы тұрған тақырып бойынша оқушыларға жұппен бірлесіп ойларын білдіру туралы сұрақтар қойыңыз.
Мұғалім түсіндірмесі: Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын және жаңа сабақ туралы мәлімет беріп өтеді.
DEAL тәсілі арқылы:
D-баяндау, суреттеу;
E-түсіндіру;
A-талдау,
L-байланыс (қорытынды жасайды);
1-топ:Түргештер тобы.
БТ.1-тапсырма: Атлах шайқасы тақырыбындағы бейне баянды көру және топта талқылау.
D- Бейне баянды тыңдап, Атлах шайқасының себептері мен барысын анықтайды;
E-Атлах шайқасының қамтыған аумағын картадан көрсетіп, түсіндіреді;
Дискриптор:
Атлах шайқасының себептері мен барысын анықтайды;
Атлах шайқасы болған жерлерді картадан көрсетіп, түсіндіреді;
БТ.2-тапсырма:
2-топ: Арабтар тобы.
Тапсырма:
А-Атлах шайқасындағы арабтар мен қытайлардың мақсатын талдайды
Тапсырма: Венн жүйесі
Атлах шайқасын арабтар мен қытайлар қандай мақсат көздеді Венн жүйесі арқылы екі себебін көрсетіңіз:
Арабтардың мақсаты : Қытайлардың мақсаты
Дискриптор:
Атлах шайқасын арабтардың қандай мақсат көздегенін анықтайды
қытайлардың қандай мақсат көздегенін анықтайды
Венн жүйесі арқылы екі себебін талдап, көрсетіңіз:
БТ.3-тапсырма:
3-топ: Қытайлар тобы.
L- Атлах шайқасының маңызы мен тарихи салдарын талдап, баға береді;
Дискриптор:
Атлах шайқасының маңызы анықтайды;
Атлах шайқасының тарихи салдарын талдайды;
Оқиғаның маңызы мен тарихи салдарына баға береді;
ҚБ. Дискрипторды негізге ала отырып бағалаймын.
ЖЖ. Төрт тұрыш әдісі:
Мұғалім сыныптың ішіндегі бұрыштарға жауаптар жазылған парақшалар іліп қояды. Мұғалім бір сұрақты дауыстап оқиды, ал оқушылар өздері сұрақтың қай жауабы дұрыс болса, сол бұрышқа барып тұрады және жауапқа өз дәлелдемелерін келтіреді.
ЖО.4-тапсырма: Термин сөздермен жұмыс
Бағалау критерийі:
Термин сөздердің мағынасын анықтаңыз;
Атлах-
Ибн-әл-Асир-
Талас өзені-
Гао Сяньчжи-
Дискриптор:
Термин сөздердің мағынасын анықтап, жеткізеді;
ҚБ. Дискрипторды негізге ала отырып бағалаймын.
Атлах шайқасының картасы:http://archive0.turkestan.kz/page.php?page_id=35&id=6586(Ә.Дәулетхан.мақала 2011 жыл)
Атлах шайқасы туралы бейне ролик
Флипчат, ғаламтордан материялдар
Ұлғайтқыштар,сызғыш, көк және қызыл түсті қаламсап, мұз, спирта, мақта,
Сабақтың соңы
3 минут
Рефлексия пирамидасы:
Мен үйренген
4 мәлімет
1
Мен білген
3 мәлімет
2
1
Менің көбірек білгім келетін
2 мәлімет
3
2
1
Есте сақтау керек маңызды
1 мәлімет
4
3
2
1
Үй тапсырмасы: тақырып бойынша қосымша ізденіп келу
А-4 парақша
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жіктеу-мүдделері ұқсас оқушылардан топ құрылады.
DEAL тәсілі арқылы:
Саралау:
Дереккөздер:Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады, нақты айтқанда қабілеті жоғары оқушылар Атлах шайқасы тақырыбындағы бейне баянды тамашалау арқылы шайқастың себептері мен барысы туралы өз ойларын тұжырымдап, жеткізе алады;
Диалог және қолдау көрсету-тапсырманы орындау барысында жоғары деңгейлі оқушыға төмен деңгейлі оқушыға көмектесуге нұсқау беремін.
Сабақтың бекіту кезеңінде термин сөздермен жұмыс жүргізу
Қарқын-кейбір оқушылар басқаларға қарағанда термин сөздердің мағынасын жылдам табады.
5 W тәсілі:
Қ.Түрлі-түсті стикерлер арқылы бағалау./жасыл-толық түсінікті, сары- жартылай түсінікті, қызыл-түсініксіз/
DEAL тәсілі арқылы:
ҚБ. Дискрипторды негізге ала отырып бағалаймын.
Термин сөздермен жұмыс
ҚБ. Дискрипторды негізге ала отырып бағалаймын.
Психологиялық тұрғыдан алғанда, сыныпта жеке және топтық жұмыстарды жүргізуге ыңғайлы,қауіпсіз және қолайлы оқу ортасын қамтамасыз ету.
.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпал ете алады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:
2:
1___________
2___________
1______________
2______________
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)