Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.2 A Атомдар Молекулалар. Заттар |
Мектеп: № 3 Талапкер орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: Боксенова Ардак Габитовна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 «Д» сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
7.1.2.5 -протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу; 7.1.2.6 -алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын білу; 7.1.2.7 -изотоп түсінігін білу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар білу керек: Атом құрамы мен құрылысын білу. Атом құрамына кіретін бөлшектердің сипаттамасын білу Изотоптардың айырмашылықтырын түсіну Көптеген оқушылар білу керек: . Алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын білу; Изотоп ұғымын білу Кейбір оқушылар білу керек: Бір неше изотобы бар элементтің айырмашылығын көрсету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийі |
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер: Атомның құрылысын бейнелейді және алғашқы 20 элементтің атом ядросының құрамын анықтайды. Изотоптардың анықтамасын тұжырымдайды. Элементтердің изотоп құрамына мысал келтіреді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Атом, молекула, протон, нейтрон, электрон, изотоп, атомның планетарлық моделі. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Бұл не/осы Атом қандай бөлшектерден тұрады? Ядроның құрамы қандай? заряд бөлшектерін формуласын қалай жазуға болады? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Топ жұмысы – ұжымшылдық, ортақ істің нәтижесіне жауапкершілік; жеке жұмыс – өмір бойы білім алу, өз бетімен жұмыс орындау кезінде адалдылық, «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясына негізделген шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру, ойды байыту, патриоттық тәрбие беру кеңістігі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Физика 7 сынып «Атом. Молекула». |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Атом мен молекулалар, химиялық элементер олардың таңбалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Сәлемедесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, оқушылардың сабаққа дайындығына назар аудару, оларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мотивация 7 мин |
Мұғалімнің /оқушының іс-әрекеттері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Допты бір-біріне лақтыру арқылы химиялық элементтердің, лабораториялық құрал-жабдықтардың, тұрмыста қолданылатын химиялық заттардың аттарын атайды. Мұғалім оқушыларды төрт топқа бөледі.( Атом, нейтрон, протон,электронның таңбалануы бойынша ) 1 топ- «Атом» 2- топ «Нейтрон» 3- топ «Протон» 4- топ «Электрон»
Сабақтың тақырыбына шығу. Ой қозғау Сабақтың тақырыбын айқындау (1 слайд). 1-ші слайдтардағы суреттерді көрсету. Осы суреттерді көрген кезде оқушыларда қандай ассоциациялар туындайтынын сұрап, ой қозғау. Мына суреттерде не көрсетіліп тұр?
Сабақтың тақырыбы, мақсаты айтылады. |
Психологиялық ахуал Слайд №1 Слайд №2 Суреттер «Атом» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10 мин 5 мин 5 мин 5 мин |
Топпен тапсырманы орындау. «Джигсо» әдісі бойынша жаңа тақырыпты меңгеру. Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді. 1-тапсырма І топ - «Атомдар мен молекулалар» ІІ топ – «Атомның құрамы» ІІІ топ - «Атом ядросының құрамы» ІҮ топ - «Изотоптар» Видиоролик: Атом деген не? 2- тапсырма I - топ «Атом» 1-тапсырма «Бос орынды толтырыңыз.» № 8 реттік номерлі элемент атомының ________ электрондары, ________ протондары, ________ нейтрондары бар. № 12 реттік номерлі элемент атомының ________ электрондары, ________ протондары, ________ нейтрондары бар. Реттік № 15 болатын химиялық элементтің атомының ядро заряды ______тең. Оның атомында ______ нейтрон бар. Изотоптар________________________________бірдей, бірақ,______________________________________________________ түрі. II - топ «Электрон» 1-тапсырма Бос орынды толтырыңыз. № 6 реттік номерлі элемент атомының ________ электрондары, ________ протондары, ________ нейтрондары бар. № 18 реттік номерлі элемент атомының ________ электрондары, ________ протондары, ________ нейтрондары бар. Реттік № 20 болатын химиялық элементтің атомының ядро заряды ______тең. Оның атомында ______ нейтрон бар. Изотоптар________________________________бірдей, бірақ,______________________________________________________ түрі. III - топ «Нейтрон» 1-тапсырма Бос орынды толтырыңыз. № 11 реттік номерлі элемент атомының ________ электрондары, ________ протондары, ________ нейтрондары бар. № 13 реттік номерлі элемент атомының ________ электрондары, ________ протондары, ________ нейтрондары бар. Реттік № 17 болатын химиялық элементтің атомының ядро заряды ______тең. Оның атомында ______ нейтрон бар. Изотоптар________________________________бірдей, бірақ,______________________________________________________ түрі. IҮ - топ «Протон» 1-тапсырма Бос орынды толтырыңыз. № 5 реттік номерлі элемент атомының ________ электрондары, ________ протондары, ________ нейтрондары бар. № 16 реттік номерлі элемент атомының ________ электрондары, ________ протондары, ________ нейтрондары бар. Реттік № 19 болатын химиялық элементтің атомының ядро заряды ______тең. Оның атомында ______ нейтрон бар. Изотоптар________________________________бірдей, бірақ,______________________________________________________ түрі. Дескрипторы:
Қалыптастырушы бағалау: «Табыс ағашы» Қызыл – тақырыпты аша алмадым Сары – орташа түсіндім Жасыл – бәрі түсінікті 3-тапсырма. «Сәйкестендіру» Түсініктер мен анықтамалары арасындағы сәйкестікті анықтаңыз.
1._____ 2. ____ 3.____ 4.______ 5. _____ 6. ______ Дескрипторы:
Қалыптастырушы бағалау:
4-тапсырма «Қорытындылау» Кесте толтыру (Жеке жұмыс) Химиялык эменттерге сипаттама беру кесте бойынша
Азоттың изотоптары үшін атомдық массасы мен құрамын көрсетіңіз:
Дескрипторы:
Қалыптастырушы бағалау: «Смайликтер»
|
Топпен жұмыс Джигсо әдесі Периодтық кесте, үлестірме материалдар , оқулық 7 сынып Химия «Оқулықпен жұмыс»
Мадақтау
Слайд №3
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |