4-әрекет
«Әуелде бір суық мұз –
ақыл зерек» өлеңіндегі автор тұжырымын
талдау
Әуелде бір суық мұз – ақыл
зерек,
Жылытқан тұла бойды ыстық
жүрек.
Тоқтаулылық, қалыпты,
шыдамдылық,
Бұл – қайраттан шығады, білсең
керек.
Ақыл, қайрат, жүректі бірдей
ұста,
Сонда толық боласың елден
бөлек.
Жеке-жеке біреуі
жарытпайды,
Жол да жоқ жарыместі жақсы
демек.
Ақыл да, ашу да жоқ, күлкі де
жоқ,
Тулап, қайнап бір жүрек қылады
әлек.
Біреуінің күні жоқ
біреуінсіз,
Ғылым сол үшеуінің жөнін
білмек.
Дескриптор:
Өлеңнің идеясын ашады, өлеңнің өн бойындағы
пәлсапалық трактаттарды
анықтайды.
-
шығарманың идеясын
жалпыадамзаттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби хат, лирикалық
эссе, миниатюра жазады.
5-әрекет
Жүрек
тобы: Өлең бойындағы пәлсапалық трактаттарды
анықтайды, идеясын ашады;
«Ақыл»
тобы. «Жазғым келгені...» «Әуелде бір суық
мұз - ақыл зерек» өлеңінен алған әсері мен сезімдерін еркін білдіру
мақсатында әдеби хат, лирикалық эссе,
миниатюра жазады.
Жазба жұмысына
дескриптор:
- ақыл, қайрат, жүрек туралы философиялық ой
түйінін ажыратады;. - толық адам болу үшін ақыл, қайрат, жүрек
үшеуін тең ұстау керектігін
дәлелдейді; - адам бойында осы үш ерекшелік табиғи
тұтастық тапса, нағыз мінсіз мінез сонда қалыптасатындығы туралы
ақын пікірін дамытады;
«Қайрат»
тобы: «Әуелде бір суық мұз - ақыл зерек»
өлеңі қай қара сөзіне сәйкес келеді? Неліктен? Мағынасын
ашады. .
6-әрекет
«Әуелде бір суық мұз – ақыл
зерек» өлеңіне сатылай кешенді талдау
жасау. 1.
Авторы:
2. Өлеңнің
тақырыбы:
3. Жанр
түрі:
4. Өлеңнің
идеясы:
5. Әр тармақтағы буын
саны 6. Әр тармақтағы бунақ
саны 7. Әр шумақтағы тармақ
саны 8.
Өлеңдегі шумақ
саны 9. Ұйқас
түрі
|