Сабақ: № 18
| Мектеп: Сарыбастау ауылндағы орта мектеп МДШО КММ |
Пәні : | Дүние жүзі тарихы |
Күні: 11.01.2018 ж | Мұғалімнің есімі: Аманбекова Ч.Б. |
Сынып: 8 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны |
Сабақ тақырыбы: | Қайталау |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Азия мен Африка елдері туралы білімдерін бекіту |
Сабақ мақсаттары: | Азия мен Африка елдері туралы түсінеді, дамуы туралы айта алады, қандай өзгерістер болғанын сипаттайды |
Тілдік мақсат | Оқушылар: топпен жұмыс істей отырып, жаңа сөздердің мағынасын түсінеді, қолдана білуді үйренеді
|
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|
|
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба? |
| Оқушылар топта, жұпта өзара диалогқа түсе отырып, тақырыпқа байланысты өз ойларын айтады, жаңа сөздердің мағынасын терең ұғыну, салыстыру қаілеті дамиды |
| Жазылым бойынша ұсыныстар:Дұрыс жазу дағдылары қалыптасады |
Алдыңғы оқу | Азия мен Африка елдері |
Жоспар: І. Ұйымдастыру «Алақан жылуы» шаттық шеңберінде тұрып бір-біріне алақан жылуын сыйлауІІ. Топқа бөлу: қазақша, орысша, ағылшынша санау арқылы топқа бөлінеді. І топ «Қазақ», ІІ топ «Орыс», ІІІ топ «Ағылшын» «Тарихты білмей-өткенді, қазіргі жағдайды білу, келешекті болжау қиын»-деп әл Фараби айтқандай Сіздердің ойларыңызша тарих деген не? /ой шақыру/ Біз Азия мен Африка елдері туралы оқып танысқанымызды бекітеміз |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы | Білу: 1. Англияның отарларын картадан көрсету (Египет, Судан, Үндістан, Арабия түбегі)2. Франция отарларын картадан көрсет(Алжир, Тунис, Гвинея, Мавритания, Мали)3. Испанияның астанасын ж\е отарлары (аст. Мадрид, отары Б. Сахара, Марокко с. б., оңт. Америка ).4 оқушы тарихшы қалған оқушылар БАҚ өкілдері ретінде қатысады. | Оқулық Суреттер, |
Ортасы | Жаңа сабаққа дайындық І.«Қызығушылықты ояту» Берілген анықтама тұсына термин жазу1. Анықтамалық бағытта шығарылатын ғылыми басылым -2. Таным мен іс әрекеттің түп тамырын адамның ақылымен байланыстыратын көзқарас -3. Дүниені ешкім жаратқан жоқ деп, құдайды жоққа шығарған көзқарас -4. Жер т. б. планеталар күнді айналады деген көзқарас -5. Аспан әлемін зерттейтін ғылым -6. Ғылымның негізі тәжірибе -Жауаптары:1. Энциклопедия 2. рационализм 3. атеизм 4. гелиоцентризм 5. астрономия 6. эмпиризмЖауабы. 1. Лейбниц 2. Декарт 3, Кеплер Талдау:5. Хронологиялық есептер тапсырмасыОқушы математикалық амалдарды орындағанда сұрақтың жауабы шығады.Францияда энциклопедия алғаш қашан жарияланды?(2484: 2)+(2000 - 1751)=2. Ш. Монтескье дүниеге келген жыл?(1500+35)+(77х2)=3. “Маңғыстау” энциклопедиясы қашан жарияланды?(3000: 3)+(2600 - 1602)=6.«Тарихи диктант» Оқушылар шығып сөйлемдегі тастап кеткен сөзді тауып жазу керек1. Джон Локк 2. «Жана Атлантида» 3. Бүкіләлемдік тартылыс заңы1. Ағылшын ғалымы........... баланың санасытаза парақ секілді, кейін оған өмір өз таңбасынтүсіреді деп тұжырымдады.2. Фрэнсис Бэконның “....... …………” кітабында таңғажайып арал тұрғындары бақыттылық негізі техникалық өнер табыстар деп жазылды?3. Жарықтың толқын теориясын жасаушы Христиан Гюйгенс және белгілі ғалым Лейбництің өзі Ньютонның.......................... заңына мүлдем қарсы болды.7. «Кім жылдам?» ойыны бекіту үшін беріледі. Шарты: 3 тірек сөз беріледі, Мысалы: «физика, астрономия, ойшылдар» осы сөздерге байланысты сөздер табу керекфизика - И. Ньютон БӘТ заңы қозғалыс заңдары, жарық. И. Кеплер инерция.Астрономия - Галилей телескоп, планета, Күн, АйОйшылдар - Монтескье Дидро, Бэкон т. б.
| Оқулық, суреттер, атлас |
Аяқталуы | Рефлексия.Кері байланыс:менің көңіл- күйім ...бүгінгі сабақта мен ...бұл сабақ маған ....Оқушылар тақырып бойынша ұққандарын, сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс – тілектерін жазады.Үй тапсырмасы.тақырыпты қайталау. | Бағалау парақшасы стикер |
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. |
РефлексияСабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған шаралар тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|