Сабақтың тақырыбы: Ауру туғызатын
бактериялар және олармен күресу
шаралары.
Сабақтың
мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға ауру
туғызатын бактериялардың жұғу ерекшеліктері мен аурудың белгілері
туралытүсінік беру.
Тәрбиелігі: Бакриялардың патогенді
қауыпты түрлерін, ағзадағы маңызын түрлерін талдау арқылы
оқушыларды жеке тазалыққа, қоғамдық гигиенаға, еңбек сүйгіштікке
тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Адам өмірінде
бактериялардың алатын орны туралы білімінің маңызын
ашу.
Сабақтыңтүрі: Іздену
сабағы
Сабақтыңтипі: Аралас
Оқытуәдістері: Интерактивті
оқыту.
Сабақтыңкөрнекілігі: Бейнеслайдтар,интерактивті тақта,
таблица.
Сабақтың
жоспары:
1. Ұйымдастыру.
2. Үй тапсырмасын
сұрау.
3. Жаңабілім
беру.
4. Бекіту.
5.
Кері
байланыс
6. Үйгетапсырма
беру
Сабақтыңбарысы:
1.Ұйымдастыру.3-4
мин
Сәлемдесу, оқушыларды
белгілеу, оқушылардың назарын өзіме қарату, сабақтың ізденіс
сабағы түріндеөтетінін, жас іздемпаз жұлдыздарымыз қызықты
бактериялар дүниесіне жалпы шолу жасайтыны айтылады. Әр жұлдыз от,
жер, ауа, су стихиясына жатады және әр қайсысы көлікті қалай
жүргізетіні туралы мінез құлықтары жайлы мәлімет беріледі. Сабақта
белсенділік танытқан топқа жұлдыз беріліп отырады. Соңында жұлдызды
көп жинаған топ жеңімпаздарға «Галактика, плонета, астеройд,
камета» атанады.
І
топ. От стихиясы. Белгілері: Тоқты, Арыстан,
Мерген.
ІІ топ. Жер стихиясы. Белгілері: Торпақ, Тауешкі,
Бикеш.
ІІІ топ.Ауастихиясы. Белгілері: Егіздер, Таразы,
Суқұйғыш.
ІVтоп. Су стихиясы. Белгілері: Балық, Шаян,
Сарышаян.
2.Үй тапсырмасынсұрау.14-16
мин
-
Тірі табиғатта прокариоттар
қандай дүние тармақтарына бөлінеді?
-
Цианобактериялар грек тілінен
аударғанда қандай мағынаны
білдіреді?
-
Бактериялардың ашылуы қандай
тарихи жаңалықтармен байланысты?
-
Микробиология грек тілінен
аударғанда қандай мағынаны
білдіреді?
-
Бактерия грек тілінен
аударғанда қандай мағынаны
білдіреді?
-
Бактериялардың пішіндері
қандай болып кездеседі?
-
Спора дегеніміз
не?
Әр топқа бактериялардың пішіні
бейнеленген парақшалар таратылады. Топтар бактериялардың құрылысын
анықтап, жазады. Бұл сайыста регламент 3
минут
Жаңа тақырыпқа байланысты
мәлімет жазып келген оқушылар тақтаға шығып слайдпен оқып шығады.
Бул орайда жаңа тақырыпты меңгеруде оқушылардың өздігінен білім алу
дағдысы қалыптасады. (10-минут)
3.Жаңа сабақ15-17
мин
Жаңасабақтыңтақырыбы:Ауру туғызатын
бактериялар және олармен күресу
шаралары.
Сұхбаттасукезеңі. Жаңатақырыптыоқып-білу.
Бүгінбізбактериялар тудыратын аурулар
туралыайтамыз.
1-кезең.
Топтарға бактерияның суреті
бейнеленген парақшалар таратылады. Топтар бактерияның құрылысына
қарай қандай ауру туғызатын түрлеріне жататынын анықтайды.
Тақтадатапсырма шығарып қойылады. 5-7
мин
Бактериялардың
формалары
2-кезең. Алғашқы түсініктерді
тексеру 4-5 мин
Қарама-қарсы сұрақтар. 1. Ауру
туғызатын бактриялар дег. не? 2. Ауру туғызатын бактериялар...? 3.
Туберкулез ауада... 4. Оба бак топырақта....5.Іш сүзек батериясы
топыр... 6.Адамдардың жаппай ауруы... 7 Ауру туғызатын
бактерияларды жоятын.... 8Дәрі адам бойындағы бактерияларды....9
Жұқпалы аурудың алдын алу 10. Бактриялық ауру түрлері 11 Бұл бак
түрлері қалай тарайды 12 Туберкулез ауруын анықтағын 13 Тамақ, су
арқылы сүзеқ қоздырғышы 14 Ауыратын сиыр сүтінен 15 Бактериялар
өсімдіктерді зақымдамас үшін...
4.Бекіту5-7
минут
«ХХІ ғасыр көшбасшысы» ойын
сайсындағы элемент қолданылады.
Оқушылар слайдтағы сұрақтарға
жауап береді. Әрбір сұрақ белгілі бір балмен белгіленеді және
оқушының өз еркімен таңдалады. Соңында жинаған жұлдыздарына қарай
орындары анықталады.
5. Кері байланыс 2-3
минут
Өзін өзі бағалау парақтарын
оқушылар шығып бара жатып жабыстырып кетеді.
6.Үйге
тапсырма: § 56 Ауру туғызатын
бактериялар.