Биология
|
Пән мұғалімі: Каримбаева
Айгуль Бигамбетовна
|
Сынып 7 «А»
|
Қатысқаны - 16 Қатыспағаны –
1
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Патогендермен күрес тәсілдері. Бактериялардың
антибиотиктерге тұрақтылығы. Зертханалық жұмыс. «Антибиотиктер,
антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерін қолдануды
зерттеу»
|
Сабаққа негізделген оқу
мақсаттары
|
7.4.3.3 - Антибиотиктер, антисептиктер және
залалсыздандыру өнімдерін қолдануын сипаттау
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы орындай
алады: Оқулықтағы және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Антибиотиктер, антисептиктер және
залалсыздандыру өнімдерін ажырата алады. Жаңа сөздермен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың көбісі орындай
алады:
Жұптық жұмысты бірлесе орындайды. Бактериялардың
антибиотиктерге тұрақтылығын анықтауда жеке жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіруі орындай
алады:
Антибиотиктерді өндіру, инфекцияны жою жолдарын
анықтау тапсырмаларын орындайды.
|
Жұқпалы аурулардың алдын алудың негізгі
жолы- тазалық ережелерін сақтау
|
Бағалау критерийі
|
Антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру
өнімдерін қолданудың маңызын түсіндіреді.Жек, жұптық, топтық
жұмыстар орындай алады.
|
Тілдік құзыреттілік
|
Инфекция, дезинфекция,
антибиотиктер, антисептиктер
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, әртүрлі
тапсырмалар үлестірмелер.
|
Пәнаралық байланыс
|
Химия, қазақ тілі
|
Алдыңғы оқу
|
Қымыз, шұбат және йогурт пен ірімшік дайындау .
Бактерияларды пайдалану. Табиғаттағы және адам өміріндегі
бактериялардың маңызы
|
«Білімді өзектендіру»
|
1. Қымыз, шұбат дайындау технологиясы
қандай?
2. Қымыз, шұбаттың адам үшін қандай пайдасы
бар?
3.Йогурт, ірімшік өндірісінде қандай организм
қызметі пайдаланылады?
4.Азық – түлікті бұзылудан сақталудың қандай
тәсілдері бар?
|
Ұйымдастыру
|
Сәлемдесу. Топқа бөлу. Тірек
сөздер бойынша топқа бөлу. Дезинфекция, антибиотик,
антисептик
|
Жаңа сөздер
|
Инфекция – аурутудыратын бактериялардың
ағзаға енуі. Антисептиктеу- жараға түскен инфекцияны
емдеу шарасы. Дезинфекциялау – инфекцияны жоюға бағытталған
іс –шаралар. Антибиотиктер – бактерияларды жоюға
қабілетті химиялық заттар
|
Жаңа білім
|
МБӘ . Мәтінмен жұмыс. Жұптық
жұмыс.
1- тапсырма. «Сандар сөйлегенде» мәтіндегі барлық
сандардың мағынасын ашу.
2- тапсырма. Кестемен жұмыс. «Ғалымдар әлемінде»
Сәйкестендіру
Ғалымдар
|
Уақыты
|
Еңбегі
|
Дж.
Прингл
|
1750ж
|
«Антисептика» терминін ғылымға
енгізді
|
А.Флемминг
|
1928ж
|
Пеницциллинді ашты
|
З.В.Ермольева
|
1940ж
|
Пенициллинді іріңге қарсы дәрі ретінде практикада
қолданда
|
Р.Кох
|
1882ж
|
Туберкулез тудыратын бактерияны
ашты
|
|
Ортасы
|
Зертханалық жұмыс№ 14 «Антибиотиктер,
антисептиктер және дезинфеклаушы заттардың бактерияға әсерін
зерттеу»
|
Сабақты бекіту
|
Қосымша ақпаратты пайдаланып, өауіпті және кең
таралған деп есептелетін бактериялық жұқпалар туралы кестені
толтыру.
Бактериялық жұқпалар
|
Мәлімдемелер
|
Оба
|
|
Сіреспе
|
|
Туберкулез
|
|
Іш
сүзегі
|
|
Көкжөтел
|
|
Сары ауру
|
|
Қызамық
|
|
Құздама
|
|
Қантышқақ
|
|
Сарып
|
|
Ботулизм
|
|
Баспа
|
|
|
Постермен жұмыс
|
Постерді қорғау
|
«Жылдам сұрақтар»
|
«Дұрыс жауапты
таңдаңдар» 251- бет Оқушылар берілген
сұрақтарға жылдам жауап береді.
|
Рефлексия
|
«Бір ауыз
сөз» Оқушылар стикерге ьүгінгі
тақырып туралы бір ауыз сөз жазып, тақтаға
жапсырады.
|
Кері
байланыс
Бағалау
|
1. Б.Ү.Ү. кестесі.
Білгенім
|
Үйренгенім
|
Үйренгім келеді
|
|
|
|
Топпен, жеке жұмыстарды стикерлермен
бағалау
|
Үйге тапсырма
|
§65
|