|
Биология |
Пән мұғалімі: Каримбаева Айгуль Бигамбетовна |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 7 «А» |
Қатысқаны - 16 Қатыспағаны – 1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Патогендермен күрес тәсілдері. Бактериялардың антибиотиктерге тұрақтылығы. Зертханалық жұмыс. «Антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерін қолдануды зерттеу» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары |
7.4.3.3 - Антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерін қолдануын сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықтағы және қосымша тапсырмаларды орындайды. Антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерін ажырата алады. Жаңа сөздермен жұмыс жасайды. Оқушылардың көбісі орындай алады: Жұптық жұмысты бірлесе орындайды. Бактериялардың антибиотиктерге тұрақтылығын анықтауда жеке жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіруі орындай алады: Антибиотиктерді өндіру, инфекцияны жою жолдарын анықтау тапсырмаларын орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жұқпалы аурулардың алдын алудың негізгі жолы- тазалық ережелерін сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерін қолданудың маңызын түсіндіреді.Жек, жұптық, топтық жұмыстар орындай алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Инфекция, дезинфекция, антибиотиктер, антисептиктер |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, әртүрлі тапсырмалар үлестірмелер. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Химия, қазақ тілі |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қымыз, шұбат және йогурт пен ірімшік дайындау . Бактерияларды пайдалану. Табиғаттағы және адам өміріндегі бактериялардың маңызы |
||||||||||||||||||||||||||
|
«Білімді өзектендіру» |
1. Қымыз, шұбат дайындау технологиясы қандай? 2. Қымыз, шұбаттың адам үшін қандай пайдасы бар? 3.Йогурт, ірімшік өндірісінде қандай организм қызметі пайдаланылады? 4.Азық – түлікті бұзылудан сақталудың қандай тәсілдері бар? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру |
Сәлемдесу. Топқа бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөлу. Дезинфекция, антибиотик, антисептик |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сөздер |
Инфекция – аурутудыратын бактериялардың ағзаға енуі. Антисептиктеу- жараға түскен инфекцияны емдеу шарасы. Дезинфекциялау – инфекцияны жоюға бағытталған іс –шаралар. Антибиотиктер – бактерияларды жоюға қабілетті химиялық заттар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
МБӘ . Мәтінмен жұмыс. Жұптық жұмыс. 1- тапсырма. «Сандар сөйлегенде» мәтіндегі барлық сандардың мағынасын ашу. 2- тапсырма. Кестемен жұмыс. «Ғалымдар әлемінде» Сәйкестендіру
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Зертханалық жұмыс№ 14 «Антибиотиктер, антисептиктер және дезинфеклаушы заттардың бактерияға әсерін зерттеу» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
Қосымша ақпаратты пайдаланып, өауіпті және кең таралған деп есептелетін бактериялық жұқпалар туралы кестені толтыру.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Постермен жұмыс |
Постерді қорғау |
||||||||||||||||||||||||||
|
«Жылдам сұрақтар» |
«Дұрыс жауапты таңдаңдар» 251- бет Оқушылар берілген сұрақтарға жылдам жауап береді. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия |
«Бір ауыз сөз» Оқушылар стикерге ьүгінгі тақырып туралы бір ауыз сөз жазып, тақтаға жапсырады.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс Бағалау |
1. Б.Ү.Ү. кестесі.
Топпен, жеке жұмыстарды стикерлермен бағалау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
§65 |
||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Бактериялардың антибиотиктерге тұрақтылығы. Патогендермен күрес тәсілдері. 7 сынып
Ашық сабақ. Бактериялардың антибиотиктерге тұрақтылығы. Патогендермен күрес тәсілдері. 7 сынып
|
Биология |
Пән мұғалімі: Каримбаева Айгуль Бигамбетовна |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 7 «А» |
Қатысқаны - 16 Қатыспағаны – 1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Патогендермен күрес тәсілдері. Бактериялардың антибиотиктерге тұрақтылығы. Зертханалық жұмыс. «Антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерін қолдануды зерттеу» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары |
7.4.3.3 - Антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерін қолдануын сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықтағы және қосымша тапсырмаларды орындайды. Антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерін ажырата алады. Жаңа сөздермен жұмыс жасайды. Оқушылардың көбісі орындай алады: Жұптық жұмысты бірлесе орындайды. Бактериялардың антибиотиктерге тұрақтылығын анықтауда жеке жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіруі орындай алады: Антибиотиктерді өндіру, инфекцияны жою жолдарын анықтау тапсырмаларын орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жұқпалы аурулардың алдын алудың негізгі жолы- тазалық ережелерін сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерін қолданудың маңызын түсіндіреді.Жек, жұптық, топтық жұмыстар орындай алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Инфекция, дезинфекция, антибиотиктер, антисептиктер |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, әртүрлі тапсырмалар үлестірмелер. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Химия, қазақ тілі |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қымыз, шұбат және йогурт пен ірімшік дайындау . Бактерияларды пайдалану. Табиғаттағы және адам өміріндегі бактериялардың маңызы |
||||||||||||||||||||||||||
|
«Білімді өзектендіру» |
1. Қымыз, шұбат дайындау технологиясы қандай? 2. Қымыз, шұбаттың адам үшін қандай пайдасы бар? 3.Йогурт, ірімшік өндірісінде қандай организм қызметі пайдаланылады? 4.Азық – түлікті бұзылудан сақталудың қандай тәсілдері бар? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру |
Сәлемдесу. Топқа бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөлу. Дезинфекция, антибиотик, антисептик |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сөздер |
Инфекция – аурутудыратын бактериялардың ағзаға енуі. Антисептиктеу- жараға түскен инфекцияны емдеу шарасы. Дезинфекциялау – инфекцияны жоюға бағытталған іс –шаралар. Антибиотиктер – бактерияларды жоюға қабілетті химиялық заттар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
МБӘ . Мәтінмен жұмыс. Жұптық жұмыс. 1- тапсырма. «Сандар сөйлегенде» мәтіндегі барлық сандардың мағынасын ашу. 2- тапсырма. Кестемен жұмыс. «Ғалымдар әлемінде» Сәйкестендіру
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Зертханалық жұмыс№ 14 «Антибиотиктер, антисептиктер және дезинфеклаушы заттардың бактерияға әсерін зерттеу» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
Қосымша ақпаратты пайдаланып, өауіпті және кең таралған деп есептелетін бактериялық жұқпалар туралы кестені толтыру.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Постермен жұмыс |
Постерді қорғау |
||||||||||||||||||||||||||
|
«Жылдам сұрақтар» |
«Дұрыс жауапты таңдаңдар» 251- бет Оқушылар берілген сұрақтарға жылдам жауап береді. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия |
«Бір ауыз сөз» Оқушылар стикерге ьүгінгі тақырып туралы бір ауыз сөз жазып, тақтаға жапсырады.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс Бағалау |
1. Б.Ү.Ү. кестесі.
Топпен, жеке жұмыстарды стикерлермен бағалау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
§65 |
||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













