Ашық сабақ "Жүрек жылуы"
Сабақтың тақырыбы:
Жүрек жылуы
Мақсаты: «Қайырымдылық», «мейірімділік»
адамгершілік кұндылықтары туралы
түсініктерін кеңейту.
Міндеттері: - мейірімділік, кайырымдылық
туралы
түсініктерін кеңейту;
- камқорлық жасауға
жетелеу;
- мейірімділікке тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ –жауап, топпен жұмыс.
Көрнекі құралдар: үнтаспа,
тауық пен балапандардың
суреті, дәптер, оқулық, интерактивті
тақта.
Ұйымдастыру сәті: 1) Оқушылардың
назарын сабаққа
аудару.
2) Психологиялық
дайындық.
3) Өткенге шолу.
4) Шаттық
шеңбері. Сәлемдесу
Сабақтың тақырыбы:
Жүрек жылуы
Сабақтың тақырыбы:
Жүрек жылуы
Мақсаты: «Қайырымдылық»,
«мейірімділік»
адамгершілік кұндылықтары
туралы
түсініктерін кеңейту.
Міндеттері: - мейірімділік, кайырымдылық
туралы
түсініктерін кеңейту;
-
камқорлық жасауға жетелеу;
-
мейірімділікке тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ –жауап, топпен
жұмыс.
Көрнекі
құралдар: үнтаспа, тауық пен
балапандардың
суреті, дәптер, оқулық, интерактивті
тақта.
Ұйымдастыру
сәті: 1) Оқушылардың назарын
сабаққа
аудару.
2)
Психологиялық дайындық.
3)
Өткенге шолу.
4)
Шаттық шеңбері. Сәлемдесу.
Оқушылар бір –біріне жүрек жылуын сыйлап, әр
оқушы бір –біріне мейірімді, қайырымды махаббатқа жылы сезімге толы
екенін жақсылықтың бәрі жүректен шығатынын
жеткізу.
Ынталандыру .
1.Үлкендер еркелеткенде қандай күйде
боласыңдар?
2.Жақсы көретін адамдарға қандай тілек айтқың
келеді?
3.Басқаларға жақсылық жасаған кездерің болды
ма?
Сурет бойынша
әңгімелеу.
Балалар сұрақ бойынша
жауап береді.
Топтастыру: Ана кім?
АНА
“ Табиғаттағы барлық жылу
–күннен,
Өмірдегі барлық жылу -
адамнан”.
Тапсырма : Оқушылар өздерінің жақсы көретін адамдары
туралы әңгімелеу.
Жағдаятты талдау:
Суреттерге қарап жағдаяттарды
шешу.
Сен
бір құшақ газет –
журнал көтеріп,
келе жатқан хат тасушыға
кездестің...
Жағдаятты топпен, жекелей орындауға
болады.
Балалар өз шешімдерін жария
етеді.
«ШАТАСПА» ОЙЫНЫ
Сергіту сәті:
Ойынның
мақсаты : тез ойлау қабілеттерін жетілдіру,
тәуліктің әр уақытында не істейтіндері туралы білімдерін
жетілдіру.
Керекті
заттар: кубик
Ойын
барысы: тәуліктің әртүрлі бөліктері жөнінен
балалардың білімдерін бекіту мақсатымен мұғалім әңгіме жүргізеді.
Балалар өздерінің таңертең, түсте, кешке не істейтіндерін естеріне
түсіреді.
Мұғалім тәуліктің әртүрлі бөліктерін атай отырып,
балаларға ойынды ұсынады. Мысалы: мұғалім бір балаға кубикті беріп
«Таңертең» десе, кубик алған бала оянамыз, жуынамыз деп жауап
береді. Содан кейін кубикті екінші балаға ұсынады. Ол бала
жалғастырып шашымызды тараймыз, тісімізді тазалаймыз десе келесі
бала жаттығу жасаймын, мектепке барамын деп жауап береді. Шатасқан
бала ойыннан шығып, кубикті келесі ойыншыға береді. Осылайша
күндіз, кешке, түнде не істейтіндерін айтып, ойынды жалғастыра
береді. Шатаспай дұрыс айтқан балалар жеңіске
жетеді.
Қорыта айтқанда:
Жүректен жүрекке.
Оқушылар сабақ соңында өздерінің жүрек
түпкіріндегі жылы сезімдеріне ризашылықтарын
білдіреді.
Оқушылар оң қолдарымен жүрек тұсын ұстап
кезегімен мынадай сөйлемдер айтады:
-
Менің қайырымды жүрегіме рахмет!
-
Менің мейірімді жүрегіме рахмет!
-
Менің жылы жүрегіме рахмет!
-
Менің жүрегімнің адамдарды жақсы көргеніне
рахмет!
-
Менің жүрегімдегі жақсы көру сезіміне
рахмет!
-
Менің жүрегімнің қуана білетініне рахмет!
-
Менің жүрегімнің жанашырлығына рахмет! және т.
б.