Ашық сабақ Барлығын жүрегіңмен өлше

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Барлығын жүрегіңмен өлше

Материал туралы қысқаша түсінік
қайырымды болуға, үлкенге,кішіге қамқор бола білуге тәрбиелеу:
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ашық сабақ "Жүрек жылуы"

Сабақтың тақырыбы:

                          Жүрек  жылуы

Мақсаты:        «Қайырымдылық», «мейірімділік»

                                 адамгершілік кұндылықтары туралы

                                 түсініктерін кеңейту.

Міндеттері:  -  мейірімділік, кайырымдылық туралы 

                                 түсініктерін кеңейту;

                              - камқорлық жасауға жетелеу;

                              - мейірімділікке тәрбиелеу.

Әдісі:   сұрақ –жауап,  топпен жұмыс.

Көрнекі құралдар: үнтаспа, тауық пен балапандардың

                                            суреті, дәптер, оқулық, интерактивті тақта.

Ұйымдастыру сәті: 1) Оқушылардың назарын  сабаққа 

                                             аудару.

                                             2) Психологиялық дайындық.  

                                             3) Өткенге шолу.

                                             4) Шаттық шеңбері. Сәлемдесу

Сабақтың тақырыбы:

Жүрек жылуы

Сабақтың тақырыбы:

Жүрек жылуы

Мақсаты: «Қайырымдылық», «мейірімділік»

адамгершілік кұндылықтары туралы

түсініктерін кеңейту.

Міндеттері: - мейірімділік, кайырымдылық туралы

түсініктерін кеңейту;

- камқорлық жасауға жетелеу;

- мейірімділікке тәрбиелеу.

Әдісі: сұрақ –жауап, топпен жұмыс.

Көрнекі құралдар: үнтаспа, тауық пен балапандардың

суреті, дәптер, оқулық, интерактивті тақта.

Ұйымдастыру сәті: 1) Оқушылардың назарын сабаққа

аудару.

2) Психологиялық дайындық.

3) Өткенге шолу.

4) Шаттық шеңбері. Сәлемдесу.

Оқушылар бір –біріне жүрек жылуын сыйлап, әр оқушы бір –біріне мейірімді, қайырымды махаббатқа жылы сезімге толы екенін жақсылықтың бәрі жүректен шығатынын жеткізу.

Ынталандыру .

1.Үлкендер еркелеткенде қандай күйде боласыңдар?

2.Жақсы көретін адамдарға қандай тілек айтқың келеді?

3.Басқаларға жақсылық жасаған кездерің болды ма?

Сурет бойынша

әңгімелеу.

Балалар сұрақ бойынша

жауап береді.

Топтастыру: Ана кім?

АНА

 Табиғаттағы барлық жылу –күннен,

Өмірдегі барлық жылу - адамнан”.

Тапсырма : Оқушылар өздерінің жақсы көретін адамдары туралы әңгімелеу.

Жағдаятты талдау:

Суреттерге қарап жағдаяттарды шешу.

Сен бір құшақ газет –

журнал көтеріп,

келе жатқан хат тасушыға

кездестің...

Жағдаятты топпен, жекелей орындауға болады.

Балалар өз шешімдерін жария етеді.

«ШАТАСПА» ОЙЫНЫ

Сергіту сәті:

Ойынның мақсаты : тез ойлау қабілеттерін жетілдіру, тәуліктің әр уақытында не істейтіндері туралы білімдерін жетілдіру.

Керекті заттар: кубик

Ойын барысы: тәуліктің әртүрлі бөліктері жөнінен балалардың білімдерін бекіту мақсатымен мұғалім әңгіме жүргізеді. Балалар өздерінің таңертең, түсте, кешке не істейтіндерін естеріне түсіреді.

Мұғалім тәуліктің әртүрлі бөліктерін атай отырып, балаларға ойынды ұсынады. Мысалы: мұғалім бір балаға кубикті беріп «Таңертең» десе, кубик алған бала оянамыз, жуынамыз деп жауап береді. Содан кейін кубикті екінші балаға ұсынады. Ол бала жалғастырып шашымызды тараймыз, тісімізді тазалаймыз десе келесі бала жаттығу жасаймын, мектепке барамын деп жауап береді. Шатасқан бала ойыннан шығып, кубикті келесі ойыншыға береді. Осылайша күндіз, кешке, түнде не істейтіндерін айтып, ойынды жалғастыра береді. Шатаспай дұрыс айтқан балалар жеңіске жетеді.

Қорыта айтқанда:

Жүректен жүрекке.

Оқушылар сабақ соңында өздерінің жүрек түпкіріндегі жылы сезімдеріне ризашылықтарын білдіреді.

Оқушылар оң қолдарымен жүрек тұсын ұстап кезегімен мынадай сөйлемдер айтады:

- Менің қайырымды жүрегіме рахмет!

- Менің мейірімді жүрегіме рахмет!

- Менің жылы жүрегіме рахмет!

- Менің жүрегімнің адамдарды жақсы көргеніне рахмет!

- Менің жүрегімдегі жақсы көру сезіміне рахмет!

- Менің жүрегімнің қуана білетініне рахмет!

- Менің жүрегімнің жанашырлығына рахмет! және т. б.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.04.2021
941
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі