Материалдар / Ашық сабақ: Батылдық пен табандылық
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Батылдық пен табандылық

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға батылдық пен табандылық ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2022
335
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өскемен қаласы әкімдігінің «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ

«Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары

Бөлім

Адам болам десеңіз ...

Педагогтың аты – жөні

Советова Мейрамгуль Ергазыкызы

Күні

04.02.2022 ж

Сынып: 4

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

19

Сабақтың тақырыбы

Батылдық пен табандылық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Мінезді тәрбиелеу

Құндылығы

Дұрыс әрекет

Қасиеттері

Батылдық, табандылық, уәдені орындау.

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға батылдық пен табандылық ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері

  1. Білімділік: Оқушыларды табандылықпен жұмыс жасауға үйрету.

  2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту.

  3. Тәрбиелік: Оқушыларды берген уәделерін орындай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті


Оқушының әрекеті

Ресурстар


  1. Қызығушылықты ояту:


Ұйымдастыру кезеңі.

(5 минут)

Сәлемдесу.

Сәлеметсіздерме оқушылар

Кезекші рапорты.

(слайдтағы 4 жолды оқу)

Мейірімді жүрекпен,

Ақпейілді тілекпен,

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық – деп сабағымызды бастайық.

Оқшыларды 3 топқа бөлу.

5Т ережесін сұрау (слайд №3)

Сабағымызды жақсы көңіл-күймен жалғастыру үшін сыныпта ынтымақтастық ахуалын қалыптастырып алайық.

Тыныштық сәті «Нұрға бөлену» мәтінін оқу

Тыныштық сәті

Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.
Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын таза, әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызды тілек қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.
Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз.
Нұр бірте - бірте қарқынды және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан - жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын»
Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз...
Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.
Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет!

Оқушылар сәлемдеседі




Оқушылар 3 топқа бөлінеді

I топ: Батырлар

II топ: Мықтылар

III топ: Төзімділер

Оқушылар ережені айтады


Көздерін жұмып отырады.

Алған әсерлерімен бөліседі.













«Хрустальная грусть» композициясы

  1. Үй тапсырмасын тексеру (алдын ала берілген) (әңгімелесу)

(6 минут)

«Өрт» мәтінін оқып келу.

Сұрақтар:

Мақсұттың бойына сіңген жақсы әдеттерінің бірі неде еді?

Мақсұттың бұл іс-әрекетінің себебі неде?

Батылдық қандай жағдайларда көрініс береді?

Мақсұттың іс-әрекетінен қандай үлгі алуға болады?

Батыл адамның бойында қандай қасиеттер болуы керек?

Өзіңнің батылдық танытқан кезің болды ма? Қалайша?

Бағалау


Жаңа сабақтың тақырыбы: Батылдық пен табандылық

«Миға шабуыл» сұрақтары:

1.Батылдық сөзін қалай түсінесіңдер?

2.Табандылық таныту, табанды бала дегенді қалай түсінесіздер?

Оқушылардан сабақтың мақсатын сұрау.

Талдау бойынша сұрақтарға жауап береді









Сабақтың тақырыбын ашады.

Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабаққа дайындалады

Оқулық.

wikipedia.org

  1. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) (әңгімелесу)

(4 минут)


Оқушылар дәйек сөзді дәптерге жазып, мағынасын ашып, өз ойларымен жеткізеді.

«Батыл болмай, батыр болмайды» 
Халық даналығы 

Сұрақтар:

  • Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Бойында батылдығы бар адам батыр бола алады. Ал батыл болу үшін өжет, төзімді,шыдамды, сабырлы, ата-анасын, елін, жерін сүйетін, қорқуды бімейтін адам болу керек. Ондай адам батыр бола алады. Сондықтан да халық «Батыл болмай, батыр болмайды» деп тегін айтпаған. Адам батыл болу үшін бала күнінен денесін шынықтырып, салауатты өмір сүру керек. Халық батырларының өмірін мақтаныш, үлгі тұта білейік.
- Бір - бірімізді қиын сәттерде қолдай білейік.
- Деніміз сау болсын.
- Бойымызға батылдықты, батырлықты дарыта білейік және т.б

Оқушылар бір неше рет қайталап, дәптерге жазады, мағынасын ашады.

Интербелсенді тақта, презентация, жұмыс дәптері

  1. Оқиға айту (әңгімелесу)

(8 минут)

Мұғалім сыйы

Шыншыл бала


Абдулқадыр Гейлани бала кезінде білім іздеп Бағдатқа жол тартпақ болады. Ұлының шапанының астарына ақша тігіп беріп жатып шешесі: «Балам, ешқашан өтірік айтушы болма», – деп өсиет айтады. Осылайша болашақ ғұлама керуенге ілесіп жолға шығады. Бір күні күтпеген жерден қарақшылар кезігіп, керуендегілерді қорқытып, дүние-мүліктерін тартып алады. Бір уақытта қарақшылардың бірі: – Әй, бала, сенде не бар? – деп ақырып қалады. – Қырық алтыным бар, – дейді бала. – Қырық алтын? Қане? – Шапанымның астарында тігулі. Қараса, расында да, қойынында тігулі алтындары бар екен. Бұны көргенде қарақшылар: – Бекер айттың. «Ештеңе жоқ» дей салсаң, сені ешкім тексермес еді, – дейді қарқ-қарқ күліп. – Қателесесіз, – дейді сонда бала, – мен өтірік айта алмаймын, өйткені маған анам кетерімде өтірік айтпауды ескерткен. Егер сіздерді алдасам, біріншіден, күнә жасар едім, екіншіден, анамның өсиетін жерге тастаған боламын. Қарақшылар баладан мұндай жауап күтпеп еді. Қапелімде ештеңе айта алмай сасып қалды. Қарақшылардың басшысы болса ойланып тұрып: – Бұл бала бізге үлкен сабақ ұқтырды. Қарашы, кіп-кішкентай болып, уәдесін бұзудан, күнә жасаудан қорқып тұр. Қандай тазалық?! Ал біз үлкен бола тұра күнә жасаудан шімірікпейміз, – дейді. Сөйтті де керуендегілердің заттарының бәрін кері қайтарады. Керуен тонаумен жан баққан топ мүшелері көп өтпей тәубе етіп, қарақшылығын сап тыйды.

Сұрақтар:

Абдулқадыр Гейланиге анасы қандай өсиет айтты?

Шыншыл баланың бойынан қандай жақсы қасиеттерді көруге болады?

Қарақшылардың тәубеге келуіне не себеп болы?

Бұл бейнероликті неліктен «Шыншыл бала» деп атаған?

«Шыншыл бала-батыл бала»

Оқушылар мәтін бойынша бірлесіп жұмыс жасайды, сұрақтарға жауап береді

қорғайды.

Бейнеролик

  1. Шығармашылық жұмыс.

(15 минут)

3-тапсырма

Батылдық дегеніміз ...

Батыл іс деп ...

Батыл адамның бойында ...

Батыл болу ... мен бағалаймын смайликтер арқылы

2. Постер жасау. Сіздер мұқият қарап отырыңыздар қазір бір-бірлеріңізді бағалайсыздар.

3.Берілген мақал-мәтелдердің жалғасын табу.

1)Батылдық — батырлықтың сауыты.

2)Жалғыз болсаң батыл бол.

3)Батылдық — бақыттың жартысы.

4)Батыл болсаң, батыр да боласың.

5)Батыр мың қол бастайды,

Шешен тар жерде сөз бастайды.

6)Шымшықтан сұңқардың батылдығын күтпе.

7)Батырға оқ дарымайды,

Батылға жау жоламайды.

8)Ер жігіт ел үшін туады, ел үшін өледі.

9)Ер басына күн туса,

Ереуіл атқа ер салар.

10)Болат қайнауда шынығады,

Батыр майданда шынығады.

Оқушылар өзара бағалайды әр жұпты ым-ишара арқылы

Берілген сөз тіркестерін пайдалана отырып, оқушылар өз ойларын жалғастырып жазады

Әр топ өздеріне берілген суреттерге байланысты постер қорғайды.

Берілген мақал-мәтелдердің жалғасын табады.


Оқулық 86 бет, плакат, стикер, маркер, қима қағаздар.

  1. Үйге тапсырма

(2 минут)

Енді күнделігімізді ашып үй тапсырмасын жазып алайық.

«Табанды бала» мәтінін оқып келу.

1 топ- «Батыл», «Табанды» сөздеріне сөзжұмбақ құрау;

2 топ- «Табанды бала» қандай деп елестетесіздер сурет салу;

3 топ- ребус жасау;

Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазып алады.

Оқулық 87 бет

  1. Рефлексия

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!