Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Өскемен қаласы әкімдігінің «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ

    «Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары

    Бөлім

    Адам болам десеңіз ...

    Педагогтың аты – жөні

    Советова Мейрамгуль Ергазыкызы

    Күні

    04.02.2022 ж

    Сынып: 4

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    №

    19

    Сабақтың тақырыбы

    Батылдық пен табандылық

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Мінезді тәрбиелеу

    Құндылығы

    Дұрыс әрекет

    Қасиеттері

    Батылдық, табандылық, уәдені орындау.

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға батылдық пен табандылық ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

    Міндеттері

    1. Білімділік: Оқушыларды табандылықпен жұмыс жасауға үйрету.

    2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту.

    3. Тәрбиелік: Оқушыларды берген уәделерін орындай білуге тәрбиелеу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Ресурстар


    1. Қызығушылықты ояту:


    Ұйымдастыру кезеңі.

    (5 минут)

    Сәлемдесу.

    Сәлеметсіздерме оқушылар

    Кезекші рапорты.

    (слайдтағы 4 жолды оқу)

    Мейірімді жүрекпен,

    Ақпейілді тілекпен,

    Амандасып алайық,

    Бір жадырап қалайық – деп сабағымызды бастайық.

    Оқшыларды 3 топқа бөлу.

    5Т ережесін сұрау (слайд №3)

    Сабағымызды жақсы көңіл-күймен жалғастыру үшін сыныпта ынтымақтастық ахуалын қалыптастырып алайық.

    Тыныштық сәті «Нұрға бөлену» мәтінін оқу

    Тыныштық сәті

    Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.
    Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын таза, әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызды тілек қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.
    Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз.
    Нұр бірте - бірте қарқынды және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан - жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын»
    Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз...
    Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.
    Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет!

    Оқушылар сәлемдеседі




    Оқушылар 3 топқа бөлінеді

    I топ: Батырлар

    II топ: Мықтылар

    III топ: Төзімділер

    Оқушылар ережені айтады


    Көздерін жұмып отырады.

    Алған әсерлерімен бөліседі.













    «Хрустальная грусть» композициясы

    1. Үй тапсырмасын тексеру (алдын ала берілген) (әңгімелесу)

    (6 минут)

    «Өрт» мәтінін оқып келу.

    Сұрақтар:

    • Мақсұттың бойына сіңген жақсы әдеттерінің бірі неде еді?

    • Мақсұттың бұл іс-әрекетінің себебі неде?

    • Батылдық қандай жағдайларда көрініс береді?

    • Мақсұттың іс-әрекетінен қандай үлгі алуға болады?

    • Батыл адамның бойында қандай қасиеттер болуы керек?

    • Өзіңнің батылдық танытқан кезің болды ма? Қалайша?

    Бағалау


    Жаңа сабақтың тақырыбы: Батылдық пен табандылық

    «Миға шабуыл» сұрақтары:

    1.Батылдық сөзін қалай түсінесіңдер?

    2.Табандылық таныту, табанды бала дегенді қалай түсінесіздер?

    Оқушылардан сабақтың мақсатын сұрау.

    Талдау бойынша сұрақтарға жауап береді









    Сабақтың тақырыбын ашады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабаққа дайындалады

    Оқулық.

    wikipedia.org

    1. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) (әңгімелесу)

    (4 минут)


    Оқушылар дәйек сөзді дәптерге жазып, мағынасын ашып, өз ойларымен жеткізеді.

    «Батыл болмай, батыр болмайды» 
    Халық даналығы 

    Сұрақтар:

    • Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

    Бойында батылдығы бар адам батыр бола алады. Ал батыл болу үшін өжет, төзімді,шыдамды, сабырлы, ата-анасын, елін, жерін сүйетін, қорқуды бімейтін адам болу керек. Ондай адам батыр бола алады. Сондықтан да халық «Батыл болмай, батыр болмайды» деп тегін айтпаған. Адам батыл болу үшін бала күнінен денесін шынықтырып, салауатты өмір сүру керек. Халық батырларының өмірін мақтаныш, үлгі тұта білейік.
    - Бір - бірімізді қиын сәттерде қолдай білейік.
    - Деніміз сау болсын.
    - Бойымызға батылдықты, батырлықты дарыта білейік және т.б

    Оқушылар бір неше рет қайталап, дәптерге жазады, мағынасын ашады.

    Интербелсенді тақта, презентация, жұмыс дәптері

    1. Оқиға айту (әңгімелесу)

    (8 минут)

    Мұғалім сыйы

    Шыншыл бала


    Абдулқадыр Гейлани бала кезінде білім іздеп Бағдатқа жол тартпақ болады. Ұлының шапанының астарына ақша тігіп беріп жатып шешесі: «Балам, ешқашан өтірік айтушы болма», – деп өсиет айтады. Осылайша болашақ ғұлама керуенге ілесіп жолға шығады. Бір күні күтпеген жерден қарақшылар кезігіп, керуендегілерді қорқытып, дүние-мүліктерін тартып алады. Бір уақытта қарақшылардың бірі: – Әй, бала, сенде не бар? – деп ақырып қалады. – Қырық алтыным бар, – дейді бала. – Қырық алтын? Қане? – Шапанымның астарында тігулі. Қараса, расында да, қойынында тігулі алтындары бар екен. Бұны көргенде қарақшылар: – Бекер айттың. «Ештеңе жоқ» дей салсаң, сені ешкім тексермес еді, – дейді қарқ-қарқ күліп. – Қателесесіз, – дейді сонда бала, – мен өтірік айта алмаймын, өйткені маған анам кетерімде өтірік айтпауды ескерткен. Егер сіздерді алдасам, біріншіден, күнә жасар едім, екіншіден, анамның өсиетін жерге тастаған боламын. Қарақшылар баладан мұндай жауап күтпеп еді. Қапелімде ештеңе айта алмай сасып қалды. Қарақшылардың басшысы болса ойланып тұрып: – Бұл бала бізге үлкен сабақ ұқтырды. Қарашы, кіп-кішкентай болып, уәдесін бұзудан, күнә жасаудан қорқып тұр. Қандай тазалық?! Ал біз үлкен бола тұра күнә жасаудан шімірікпейміз, – дейді. Сөйтті де керуендегілердің заттарының бәрін кері қайтарады. Керуен тонаумен жан баққан топ мүшелері көп өтпей тәубе етіп, қарақшылығын сап тыйды.

    Сұрақтар:

    • Абдулқадыр Гейланиге анасы қандай өсиет айтты?

    • Шыншыл баланың бойынан қандай жақсы қасиеттерді көруге болады?

    • Қарақшылардың тәубеге келуіне не себеп болы?

    • Бұл бейнероликті неліктен «Шыншыл бала» деп атаған?

    «Шыншыл бала-батыл бала»

    Оқушылар мәтін бойынша бірлесіп жұмыс жасайды, сұрақтарға жауап береді

    қорғайды.

    Бейнеролик

    1. Шығармашылық жұмыс.

    (15 минут)

    3-тапсырма

    Батылдық дегеніміз ...

    Батыл іс деп ...

    Батыл адамның бойында ...

    Батыл болу ... мен бағалаймын смайликтер арқылы

    2. Постер жасау. Сіздер мұқият қарап отырыңыздар қазір бір-бірлеріңізді бағалайсыздар.

    3.Берілген мақал-мәтелдердің жалғасын табу.

    1)Батылдық — батырлықтың сауыты.

    2)Жалғыз болсаң батыл бол.

    3)Батылдық — бақыттың жартысы.

    4)Батыл болсаң, батыр да боласың.

    5)Батыр мың қол бастайды,

    Шешен тар жерде сөз бастайды.

    6)Шымшықтан сұңқардың батылдығын күтпе.

    7)Батырға оқ дарымайды,

    Батылға жау жоламайды.

    8)Ер жігіт ел үшін туады, ел үшін өледі.

    9)Ер басына күн туса,

    Ереуіл атқа ер салар.

    10)Болат қайнауда шынығады,

    Батыр майданда шынығады.

    Оқушылар өзара бағалайды әр жұпты ым-ишара арқылы

    Берілген сөз тіркестерін пайдалана отырып, оқушылар өз ойларын жалғастырып жазады

    Әр топ өздеріне берілген суреттерге байланысты постер қорғайды.

    Берілген мақал-мәтелдердің жалғасын табады.


    Оқулық 86 бет, плакат, стикер, маркер, қима қағаздар.

    1. Үйге тапсырма

    (2 минут)

    Енді күнделігімізді ашып үй тапсырмасын жазып алайық.

    «Табанды бала» мәтінін оқып келу.

    1 топ- «Батыл», «Табанды» сөздеріне сөзжұмбақ құрау;

    2 топ- «Табанды бала» қандай деп елестетесіздер сурет салу;

    3 топ- ребус жасау;

    Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазып алады.

    Оқулық 87 бет

    1. Рефлексия

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Советова Мейрамгуль Ергазыкызы
    16 Наурыз 2022
    721
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Батылдық пен табандылық

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Батылдық пен табандылық

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушыларға батылдық пен табандылық ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Өскемен қаласы әкімдігінің «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ

    «Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары

    Бөлім

    Адам болам десеңіз ...

    Педагогтың аты – жөні

    Советова Мейрамгуль Ергазыкызы

    Күні

    04.02.2022 ж

    Сынып: 4

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    №

    19

    Сабақтың тақырыбы

    Батылдық пен табандылық

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Мінезді тәрбиелеу

    Құндылығы

    Дұрыс әрекет

    Қасиеттері

    Батылдық, табандылық, уәдені орындау.

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға батылдық пен табандылық ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

    Міндеттері

    1. Білімділік: Оқушыларды табандылықпен жұмыс жасауға үйрету.

    2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту.

    3. Тәрбиелік: Оқушыларды берген уәделерін орындай білуге тәрбиелеу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Ресурстар


    1. Қызығушылықты ояту:


    Ұйымдастыру кезеңі.

    (5 минут)

    Сәлемдесу.

    Сәлеметсіздерме оқушылар

    Кезекші рапорты.

    (слайдтағы 4 жолды оқу)

    Мейірімді жүрекпен,

    Ақпейілді тілекпен,

    Амандасып алайық,

    Бір жадырап қалайық – деп сабағымызды бастайық.

    Оқшыларды 3 топқа бөлу.

    5Т ережесін сұрау (слайд №3)

    Сабағымызды жақсы көңіл-күймен жалғастыру үшін сыныпта ынтымақтастық ахуалын қалыптастырып алайық.

    Тыныштық сәті «Нұрға бөлену» мәтінін оқу

    Тыныштық сәті

    Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.
    Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын таза, әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызды тілек қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.
    Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз.
    Нұр бірте - бірте қарқынды және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан - жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын»
    Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз...
    Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.
    Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет!

    Оқушылар сәлемдеседі




    Оқушылар 3 топқа бөлінеді

    I топ: Батырлар

    II топ: Мықтылар

    III топ: Төзімділер

    Оқушылар ережені айтады


    Көздерін жұмып отырады.

    Алған әсерлерімен бөліседі.













    «Хрустальная грусть» композициясы

    1. Үй тапсырмасын тексеру (алдын ала берілген) (әңгімелесу)

    (6 минут)

    «Өрт» мәтінін оқып келу.

    Сұрақтар:

    • Мақсұттың бойына сіңген жақсы әдеттерінің бірі неде еді?

    • Мақсұттың бұл іс-әрекетінің себебі неде?

    • Батылдық қандай жағдайларда көрініс береді?

    • Мақсұттың іс-әрекетінен қандай үлгі алуға болады?

    • Батыл адамның бойында қандай қасиеттер болуы керек?

    • Өзіңнің батылдық танытқан кезің болды ма? Қалайша?

    Бағалау


    Жаңа сабақтың тақырыбы: Батылдық пен табандылық

    «Миға шабуыл» сұрақтары:

    1.Батылдық сөзін қалай түсінесіңдер?

    2.Табандылық таныту, табанды бала дегенді қалай түсінесіздер?

    Оқушылардан сабақтың мақсатын сұрау.

    Талдау бойынша сұрақтарға жауап береді









    Сабақтың тақырыбын ашады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабаққа дайындалады

    Оқулық.

    wikipedia.org

    1. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) (әңгімелесу)

    (4 минут)


    Оқушылар дәйек сөзді дәптерге жазып, мағынасын ашып, өз ойларымен жеткізеді.

    «Батыл болмай, батыр болмайды» 
    Халық даналығы 

    Сұрақтар:

    • Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

    Бойында батылдығы бар адам батыр бола алады. Ал батыл болу үшін өжет, төзімді,шыдамды, сабырлы, ата-анасын, елін, жерін сүйетін, қорқуды бімейтін адам болу керек. Ондай адам батыр бола алады. Сондықтан да халық «Батыл болмай, батыр болмайды» деп тегін айтпаған. Адам батыл болу үшін бала күнінен денесін шынықтырып, салауатты өмір сүру керек. Халық батырларының өмірін мақтаныш, үлгі тұта білейік.
    - Бір - бірімізді қиын сәттерде қолдай білейік.
    - Деніміз сау болсын.
    - Бойымызға батылдықты, батырлықты дарыта білейік және т.б

    Оқушылар бір неше рет қайталап, дәптерге жазады, мағынасын ашады.

    Интербелсенді тақта, презентация, жұмыс дәптері

    1. Оқиға айту (әңгімелесу)

    (8 минут)

    Мұғалім сыйы

    Шыншыл бала


    Абдулқадыр Гейлани бала кезінде білім іздеп Бағдатқа жол тартпақ болады. Ұлының шапанының астарына ақша тігіп беріп жатып шешесі: «Балам, ешқашан өтірік айтушы болма», – деп өсиет айтады. Осылайша болашақ ғұлама керуенге ілесіп жолға шығады. Бір күні күтпеген жерден қарақшылар кезігіп, керуендегілерді қорқытып, дүние-мүліктерін тартып алады. Бір уақытта қарақшылардың бірі: – Әй, бала, сенде не бар? – деп ақырып қалады. – Қырық алтыным бар, – дейді бала. – Қырық алтын? Қане? – Шапанымның астарында тігулі. Қараса, расында да, қойынында тігулі алтындары бар екен. Бұны көргенде қарақшылар: – Бекер айттың. «Ештеңе жоқ» дей салсаң, сені ешкім тексермес еді, – дейді қарқ-қарқ күліп. – Қателесесіз, – дейді сонда бала, – мен өтірік айта алмаймын, өйткені маған анам кетерімде өтірік айтпауды ескерткен. Егер сіздерді алдасам, біріншіден, күнә жасар едім, екіншіден, анамның өсиетін жерге тастаған боламын. Қарақшылар баладан мұндай жауап күтпеп еді. Қапелімде ештеңе айта алмай сасып қалды. Қарақшылардың басшысы болса ойланып тұрып: – Бұл бала бізге үлкен сабақ ұқтырды. Қарашы, кіп-кішкентай болып, уәдесін бұзудан, күнә жасаудан қорқып тұр. Қандай тазалық?! Ал біз үлкен бола тұра күнә жасаудан шімірікпейміз, – дейді. Сөйтті де керуендегілердің заттарының бәрін кері қайтарады. Керуен тонаумен жан баққан топ мүшелері көп өтпей тәубе етіп, қарақшылығын сап тыйды.

    Сұрақтар:

    • Абдулқадыр Гейланиге анасы қандай өсиет айтты?

    • Шыншыл баланың бойынан қандай жақсы қасиеттерді көруге болады?

    • Қарақшылардың тәубеге келуіне не себеп болы?

    • Бұл бейнероликті неліктен «Шыншыл бала» деп атаған?

    «Шыншыл бала-батыл бала»

    Оқушылар мәтін бойынша бірлесіп жұмыс жасайды, сұрақтарға жауап береді

    қорғайды.

    Бейнеролик

    1. Шығармашылық жұмыс.

    (15 минут)

    3-тапсырма

    Батылдық дегеніміз ...

    Батыл іс деп ...

    Батыл адамның бойында ...

    Батыл болу ... мен бағалаймын смайликтер арқылы

    2. Постер жасау. Сіздер мұқият қарап отырыңыздар қазір бір-бірлеріңізді бағалайсыздар.

    3.Берілген мақал-мәтелдердің жалғасын табу.

    1)Батылдық — батырлықтың сауыты.

    2)Жалғыз болсаң батыл бол.

    3)Батылдық — бақыттың жартысы.

    4)Батыл болсаң, батыр да боласың.

    5)Батыр мың қол бастайды,

    Шешен тар жерде сөз бастайды.

    6)Шымшықтан сұңқардың батылдығын күтпе.

    7)Батырға оқ дарымайды,

    Батылға жау жоламайды.

    8)Ер жігіт ел үшін туады, ел үшін өледі.

    9)Ер басына күн туса,

    Ереуіл атқа ер салар.

    10)Болат қайнауда шынығады,

    Батыр майданда шынығады.

    Оқушылар өзара бағалайды әр жұпты ым-ишара арқылы

    Берілген сөз тіркестерін пайдалана отырып, оқушылар өз ойларын жалғастырып жазады

    Әр топ өздеріне берілген суреттерге байланысты постер қорғайды.

    Берілген мақал-мәтелдердің жалғасын табады.


    Оқулық 86 бет, плакат, стикер, маркер, қима қағаздар.

    1. Үйге тапсырма

    (2 минут)

    Енді күнделігімізді ашып үй тапсырмасын жазып алайық.

    «Табанды бала» мәтінін оқып келу.

    1 топ- «Батыл», «Табанды» сөздеріне сөзжұмбақ құрау;

    2 топ- «Табанды бала» қандай деп елестетесіздер сурет салу;

    3 топ- ребус жасау;

    Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазып алады.

    Оқулық 87 бет

    1. Рефлексия

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Өзін-өзі тану Ашық сабақ 4 сынып
    16.03.2022
    721
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Советова Мейрамгуль Ергазыкызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации