Материалдар / Ашық сабақ "Бейнелеу өнерінің көркем құралдары" 5сынып

Ашық сабақ "Бейнелеу өнерінің көркем құралдары" 5сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге керек. Жоспар құруда көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
1150
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5-сынып« » -------------------------ж «Көркем еңбек» пәні / ұлдар/ № 1-2сабақ Оқу ісінің меңгеруісі: ---------------------------------------------
Сабақ тақырыбы:

Бейнелеу өнерінің көркем құралдарыМектеп: «Сарыбұлақ орта мектебі-мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні :

Мұғалімнің есімі: Беков Мурат Амирханович
СЫНЫП: 5-сыныпҚатысқандар саны: 15

Қатыспағандар саны:
Сабақтың мақсаты5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу5.1.3.1 -Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)
Сабақтың міндеттеріБейнелеу өнері туындыларын талдап, салыстыруға дағдылану; эстетикалық дүниетаным қалыптастыру; оқу уәждемесін, пәнге деген қызығушылықты арттыру
Нені білулері керекВизуалды өнерде қолданылатын бейнелеу құралдары
Нені үйренулері керекТаңдалған жанрды сипаттай отырып, жанр бойынша эскиздерді орындау; өзінің және өзгелердің жұмысындағы идеялар мен тақырыптарды пән атауларын пайдалана отырып, сипаттау; өзінің де, өзгелердің де жұмысын жетілдіруге, бейімдеуге байланысты ұсыныстар жасауға дағдылануы тиіс.
Материалды түсіндіру / 2-сағат//Графикадағы (сызық, дақ, штрих), кескіндемедегі (түс), мүсін өнеріндегі (көлем), сәулет өнеріндегі (пішін, кеңістік) және қол-өнерші, суретшілердің бұйымдарындағы (пішін, текстура) бейнелеу тәсілдері мен әдістеріне назар аударған жөн. Мұғалім топ бо-йынша альбом жасауды ұсынуы мүмкін. Оқушылар жанрлар бо-йынша репродукцияларды таңдап алып, жинақтарды толықтырады. Жұмыстарды слайд түрінде немесе әрі қарай презентация жасайтындай дайын репродукция түрінде ұсынуға болады. Бұл жинақтар келесі сабақта кейінгі зерттеулер үшін пайдаланылады. Мұғалім ақыл-кеңес беріп, қолдау жасап отырады, пайдала-нылған техникаларды түсіндіруге бағытталған сұрақтар қояды. Жауап беру барысында оқушылар аталған материал бойынша өз білімдерінің тереңдігін, материалды қаншалықты түсінгендерін көрсетеді. Мұғалім оқушылар жауап беріп жатқан кезде туындаған қиыншылықтар бо-йынша қосымша түсіндіреді
Сабаққа ұсынылытын іс-әрекеттерМатериалды бекіту үшін дәптерге бағанды салып, оны толтыруды ұсынуға болады. Бейнелеу өнері жанрларының бірін таңдап, эскизін салу, өз таңдауын түсіндіру.Оқушылар репродукциялармен немесе слайдтармен орындалған жинақтарды зерттеп, Қайта өрлеу дәуірінен осы заманғы кезеңге дейінгі дамуын сызық түрінде бөлуі керек. Сонымен қатар туындыларда қолданылған техникалар мен тәсілдерді зерттеп, жұмыстың орындалу техникасын сипаттап беруі тиіс. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап берулері тиіс:1. Суретшілер қандай материалдарды пайдаланған? 2. Жұмыс қандай көркем материалдардың көмегімен орындалған?3. Картиналар бір-бірінен несімен ерекшеленеді?Оқуға деген қызығушылығы жоғары оқушыларға бейнелеу өнерінің түрлі жанрлары туралы алдын ала хабарлама дайындауға болады
Тәжиірбе жұмысы Топ бойыншаәйгілі суретшілердің репродукцияларын сызық бо-йынша бөле отырып, құру.Туындыларда қолданылған техникалар мен тәсілдерді сипаттау. Жұмыс техникасын сипаттау. Таңдап алынған жанрлар бо-йынша эскиздерді орындау. Аталған жұмысты жай қарындаштың көмегімен орындауға ұсыныс жасау.Сабақта қолданылатын материалдар: жұмсақ жай қарындаш, түрлі түсті қарындаштар, бор, пастель, фломастерлер, көмір.
Рефлексия
  • Бүгін мен ................................................................................ білдім.
  • …......................................................................................қиын болды.
  • Мен … ..........................................................................екенін түсіндім.
  • Мен .......................................................................................... үйрендім.
  • ... .........................................................................менің қолымнан келді.
  • ... .................................................................білу маған қызықты болды.
  • Мені таңғалдырған нәрсе ..................................................... болды.
    Оқу қорыР. Ш. Алимсаева, И. А. Развенкова, Н. А. Якупова, О. С. Лосенко, Е. Е. Велькер авторларының«Көркем еңбек. 5-сынып» оқулығы.Р. Ш. Алимсаева және т. б. авторлардың «Көркем еңбек. 5-сынып» оқулығына электронды қосымша
    Кері байланыс



    Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ