Сабақ
тақырыбы:
|
Бейнелеу өнерінің көркем
құралдары
|
Мектеп: «Сарыбұлақ орта
мектебі-мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
|
Күні
:
|
|
Мұғалімнің есімі: Беков
Мурат Амирханович
|
СЫНЫП:
5-сынып
|
Қатысқандар саны:
15
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
мақсаты
|
5.1.2.1-Әлем және қазақ
ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының
ерекшеліктерін анықтау және
зерделеу
5.1.3.1 -Шығармашылық
идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу
(ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану
арқылы)
|
Сабақтың
міндеттері
|
Бейнелеу
өнері туындыларын талдап, салыстыруға дағдылану; эстетикалық
дүниетаным қалыптастыру; оқу уәждемесін, пәнге деген қызығушылықты
арттыру
|
Нені білулері
керек
|
Визуалды өнерде
қолданылатын бейнелеу құралдары
|
Нені үйренулері
керек
|
Таңдалған жанрды
сипаттай отырып, жанр бойынша эскиздерді орындау; өзінің және
өзгелердің жұмысындағы идеялар мен тақырыптарды пән атауларын
пайдалана отырып, сипаттау; өзінің де, өзгелердің де жұмысын
жетілдіруге, бейімдеуге байланысты ұсыныстар жасауға дағдылануы
тиіс.
|
Материалды
түсіндіру
/
2-сағат/
|
/Графикадағы (сызық, дақ,
штрих), кескіндемедегі
(түс), мүсін өнеріндегі
(көлем), сәулет
өнеріндегі (пішін,
кеңістік) және қол-өнерші, суретшілердің
бұйымдарындағы (пішін,
текстура) бейнелеу тәсілдері мен
әдістеріне назар аударған жөн. Мұғалім топ бо-йынша альбом
жасауды ұсынуы
мүмкін. Оқушылар жанрлар
бо-йынша репродукцияларды таңдап алып, жинақтарды толықтырады.
Жұмыстарды слайд түрінде немесе әрі қарай презентация жасайтындай
дайын репродукция түрінде ұсынуға болады. Бұл жинақтар келесі
сабақта кейінгі зерттеулер
үшін пайдаланылады. Мұғалім
ақыл-кеңес беріп, қолдау жасап отырады, пайдала-нылған техникаларды
түсіндіруге бағытталған сұрақтар қояды. Жауап беру барысында
оқушылар аталған материал бойынша өз білімдерінің тереңдігін,
материалды қаншалықты
түсінгендерін көрсетеді.
Мұғалім оқушылар жауап беріп жатқан кезде туындаған қиыншылықтар
бо-йынша қосымша түсіндіреді
|
Сабаққа ұсынылытын
іс-әрекеттер
|
Материалды
бекіту үшін дәптерге бағанды салып, оны толтыруды ұсынуға болады.
Бейнелеу өнері жанрларының бірін таңдап, эскизін салу, өз таңдауын
түсіндіру.
Оқушылар
репродукциялармен немесе слайдтармен орындалған жинақтарды зерттеп,
Қайта өрлеу дәуірінен осы заманғы кезеңге дейінгі дамуын сызық
түрінде бөлуі керек. Сонымен қатар туындыларда қолданылған
техникалар мен тәсілдерді зерттеп, жұмыстың орындалу техникасын
сипаттап беруі тиіс. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап берулері
тиіс:
1. Суретшілер қандай материалдарды
пайдаланған?
2. Жұмыс қандай көркем материалдардың көмегімен
орындалған?
3.
Картиналар бір-бірінен несімен ерекшеленеді?
Оқуға
деген қызығушылығы жоғары оқушыларға бейнелеу өнерінің түрлі
жанрлары туралы алдын ала хабарлама дайындауға
болады
|
Тәжиірбе
жұмысы
|
Топ
бойыншаәйгілі суретшілердің репродукцияларын сызық бо-йынша бөле
отырып, құру.Туындыларда қолданылған техникалар мен тәсілдерді
сипаттау. Жұмыс техникасын сипаттау. Таңдап алынған жанрлар
бо-йынша эскиздерді орындау. Аталған жұмысты жай қарындаштың
көмегімен орындауға ұсыныс жасау.
Сабақта
қолданылатын материалдар: жұмсақ жай қарындаш, түрлі түсті
қарындаштар, бор, пастель, фломастерлер, көмір.
|
Рефлексия
|
-
Бүгін мен
................................................................................
білдім.
-
…......................................................................................қиын
болды.
-
Мен … ..........................................................................екенін
түсіндім.
-
Мен
..........................................................................................
үйрендім.
-
...
.........................................................................менің
қолымнан келді.
-
...
.................................................................білу
маған қызықты болды.
Мені
таңғалдырған нәрсе
.....................................................
болды.
|
Оқу қоры
|
Р. Ш.
Алимсаева,
И. А.
Развенкова,
Н. А.
Якупова,
О. С.
Лосенко,
Е. Е.
Велькер авторларының«Көркем еңбек.
5-сынып»
оқулығы.
Р. Ш.
Алимсаева және т. б. авторлардың «Көркем
еңбек.
5-сынып» оқулығына
электронды қосымша
|
Кері
байланыс
|
Б үгінгі
сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы
бағалау.
|