Материалдар / Ашық сабақ "Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары" 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге керек. Сабақты жоспарлауда көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
626
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5-сынып« » -------------------------ж «Көркем еңбек» пәні / ұлдар/ № 3-4 сабақ Оқу ісінің меңгеруісі: ---------------------------------------------
Сабақ тақырыбы:

Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстан суретшілерінің шығармашылығы. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларыМектеп: «Сарыбұлақ орта мектебі-мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні :

Мұғалімнің есімі: Беков Мурат Амирханович
СЫНЫП: 5-сыныпҚатысқандар саны: 16

Қатыспағандар саны:
Сабақтың мақсаты5.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттау5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау
Сабақтың міндеттеріБалалардың есте сақтау және зейін қою қабілеттерін, дүниетаным, ой-өрісін дамыту; өз іс-әрекеті мен жолдастарының жұмыстарын мұғалім ұсынған үлгі бойынша (критерийлерімен) талдау, жинақтап, бағалай білуге баулу; оқу материалын қабылдап, түсіну кезінде эстетикалық талғам қалыптастыру
Нені білулері керекӨнер түрлерін, «тілін» (не-месе соның көмегімен өнердің әр түріндегі көркем бейне осы арқылы құрылатын, бейнелеу-сипаттау тәсілдерін; өнер түрлерін не біріктіретінін, олардың іс жүзінде бір-бірінен несімен ерекшеленетінін; бейнелеу өнерінің түрлері мен жанр-ларының жіктелімін түсінеді.
Нені үйренулері керекШығармашылық идеяларды зерттеп, дамыту үшін ақпарат көздерімен (соның ішінде АКТ көмегімен) жұмыс жасау. Өнер туындыларына талдау жасау, олардың қандай да бір өнер түріне қатысын айқындау.
Материалды түсіндіру / 2-сағат/Сабақ сыныпта өтуі мүмкін, бірақ мүмкіндігінше галереяда өткізу керек.Галереяда өнердің сан алуан жанр-лары, түрлері мен бағыттарында орындалған суретшілердің туындыларына оқушылардың назарын аударту.
Сабаққа ұсынылытын іс-әрекеттерАлуан түрде, жанр, бағыттарда орындалған суреттерді қарап, суреттердің жанрын ажыратуға тапсырма беріледі. Талқылау мұғалімге балалардың алдыңғы сыныптарда игерген білімдерін бағалауға мүмкіндік береді. Оқушыларды Қайта өрлеу дәуірінен бастап заманауи суретшілердің туындыларымен, сонымен қатар Қазақстан сурет-шілерінің жұмыстарымен таныстыру. Қосымша әдебиет немесе «Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары» карточкасындағы мәтінді пайдаланып, ақпарат іздеу, жаңа материал жинау. Жаңа материалды бекіту үшін терминдерді пайдалана отырып, жауаптарды мысалдармен дә-йектеу арқылы репродукцияларды бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары бо-йынша жіктеу. Мысалы, суретші Леонардоның (графика), А. Ғалымбаеваның(кескіндеме), З. Хадидтің (сәулет), Т. Досмағамбетовтың (мүсін), Е. Сидоркиннің (линогравюра) суреттері. «Бейнелеу өнері жанр-лары» кестесін толтыру.
Тәжірибе жұмысы Туған өлкеге арналған пейзаждар көрмесін да-йындау. Өздігінен таңдалған үлгілерді келтіре отырып, мектеп газетіне натюрморт түрлері туралы мақала да-йындау. Анималистикалық және шайқас жанрларының ерекше-ліктерін зерттеу; теңіз тақырыбының дамуын зерттеу; бұл жанрлардың фотосуретте бар екендігін анықтау. Дайындық деңгейлеріне қарай оқушыларды топтарға біріктіру. Әр оқушы тапсырманы таңдайды, оны орындап болған соң жұмысын сыныпқа таныстырады.
РефлексияМұғалім оқушыларға үш адамның: көңілді, бейтарап және көңілсіз бет-бейнесі бейнеленген карточкалар көрсетеді. Оқушыларға олардың көңіл кү-йіне сәйкес келетін суретті таңдауды ұсынады..
Оқу қорыР. Ш. Алимсаева, И. А. Развенкова, Н. А. Якупова, О. С. Лосенко, Е. Е. Велькер авторларының «Көркем еңбек. 5-сынып» оқу-лығы.Р. Ш. Алимсаева және т. б. авторлардың «Көркем еңбек. 5-сынып» оқулығына электронды қосымша
Кері байланыс



Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!