Сабақ тақырыбы:
| Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстан суретшілерінің шығармашылығы. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары | Мектеп: «Сарыбұлақ орта мектебі-мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
Күні : |
| Мұғалімнің есімі: Беков Мурат Амирханович |
СЫНЫП: 5-сынып | Қатысқандар саны: 16
| Қатыспағандар саны: |
Сабақтың мақсаты | 5.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттау5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау |
Сабақтың міндеттері | Балалардың есте сақтау және зейін қою қабілеттерін, дүниетаным, ой-өрісін дамыту; өз іс-әрекеті мен жолдастарының жұмыстарын мұғалім ұсынған үлгі бойынша (критерийлерімен) талдау, жинақтап, бағалай білуге баулу; оқу материалын қабылдап, түсіну кезінде эстетикалық талғам қалыптастыру |
Нені білулері керек | Өнер түрлерін, «тілін» (не-месе соның көмегімен өнердің әр түріндегі көркем бейне осы арқылы құрылатын, бейнелеу-сипаттау тәсілдерін; өнер түрлерін не біріктіретінін, олардың іс жүзінде бір-бірінен несімен ерекшеленетінін; бейнелеу өнерінің түрлері мен жанр-ларының жіктелімін түсінеді. |
Нені үйренулері керек | Шығармашылық идеяларды зерттеп, дамыту үшін ақпарат көздерімен (соның ішінде АКТ көмегімен) жұмыс жасау. Өнер туындыларына талдау жасау, олардың қандай да бір өнер түріне қатысын айқындау. |
Материалды түсіндіру / 2-сағат/ | Сабақ сыныпта өтуі мүмкін, бірақ мүмкіндігінше галереяда өткізу керек.Галереяда өнердің сан алуан жанр-лары, түрлері мен бағыттарында орындалған суретшілердің туындыларына оқушылардың назарын аударту. |
Сабаққа ұсынылытын іс-әрекеттер | Алуан түрде, жанр, бағыттарда орындалған суреттерді қарап, суреттердің жанрын ажыратуға тапсырма беріледі. Талқылау мұғалімге балалардың алдыңғы сыныптарда игерген білімдерін бағалауға мүмкіндік береді. Оқушыларды Қайта өрлеу дәуірінен бастап заманауи суретшілердің туындыларымен, сонымен қатар Қазақстан сурет-шілерінің жұмыстарымен таныстыру. Қосымша әдебиет немесе «Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары» карточкасындағы мәтінді пайдаланып, ақпарат іздеу, жаңа материал жинау. Жаңа материалды бекіту үшін терминдерді пайдалана отырып, жауаптарды мысалдармен дә-йектеу арқылы репродукцияларды бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары бо-йынша жіктеу. Мысалы, суретші Леонардоның (графика), А. Ғалымбаеваның(кескіндеме), З. Хадидтің (сәулет), Т. Досмағамбетовтың (мүсін), Е. Сидоркиннің (линогравюра) суреттері. «Бейнелеу өнері жанр-лары» кестесін толтыру. |
Тәжірибе жұмысы | Туған өлкеге арналған пейзаждар көрмесін да-йындау. Өздігінен таңдалған үлгілерді келтіре отырып, мектеп газетіне натюрморт түрлері туралы мақала да-йындау. Анималистикалық және шайқас жанрларының ерекше-ліктерін зерттеу; теңіз тақырыбының дамуын зерттеу; бұл жанрлардың фотосуретте бар екендігін анықтау. Дайындық деңгейлеріне қарай оқушыларды топтарға біріктіру. Әр оқушы тапсырманы таңдайды, оны орындап болған соң жұмысын сыныпқа таныстырады. |
Рефлексия | Мұғалім оқушыларға үш адамның: көңілді, бейтарап және көңілсіз бет-бейнесі бейнеленген карточкалар көрсетеді. Оқушыларға олардың көңіл кү-йіне сәйкес келетін суретті таңдауды ұсынады.. |
Оқу қоры | Р. Ш. Алимсаева, И. А. Развенкова, Н. А. Якупова, О. С. Лосенко, Е. Е. Велькер авторларының «Көркем еңбек. 5-сынып» оқу-лығы.Р. Ш. Алимсаева және т. б. авторлардың «Көркем еңбек. 5-сынып» оқулығына электронды қосымша |
Кері байланыс
| Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|