Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
3 мин
Өткен білімді еске
түсіру
5
мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру ширату
жаттығуы.
Өткен
тақырыпқа шолу:
Үйге берілген есепті тексеру.
21-22 бет 5,6-есептер
Оқу материалын жариялау:
«Сұрақтар ілмегі» әдісі арқылы
жүреді.
- Өткен сабақтарда қандай
тақырып өттік?
-Қандай тапсырмалар
орындадық?
-Ендеше
бүгінгі сабағымызда да бөліндінің
бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға
бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін бекітуге арналған
тапсырмалар орындайтын боламыз.Оқу мақсаты
жарияланады.
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
|
«Ауызша мадақтау
жүреді. Оқушылар жауаптары толықтырылады.
|
презентация
|
Жаңа
білім
30
мин
|
(Ұ) 1- тапсырмада дәптермен
жұмыс . «Ойлан,
тап!»
1) Қазақстанда 50000-ға жуық
көл бар екенін білесіңдер ме? Олардың 9-ы ірі көлдер. Өрнектердің
мәнін тауып, өсу ретімен орналастырыңдар. Сонда суының емдік
қасиеті бар көлді анықтайсыңдар.
580:4=145-А
350:2=175-л
740:4=185-a
154*5=770-к
145*6=870-ө
235*4=940-л
2) (Ө.ж) «Кім жылдам?»
әдісі.
3)Баған түрінде жаз және
есепте. Тақтамен жұмыс.
4) Есепті
шығарыңдар.
А) Көлде демалушылардың 330-ы
теплоходпен, ал олардан 2 есе кем адам желкенді қайықпен
серуендеді. Көлде барлығы неше адам теплоходпен және желкенді
қайықпен серуендеді?
Ш:
330+330:2=495
Ж: Көлде барлығы 495 адам
теплоходпен және желкенді қайықпен
серуендеді.
«Сергіту
сәті»
5) Баған түрінде жаз және есептеңдер. Дұрыстығын
тексеріңдер. «Wort wall»
әдісі
175*4=700 870:6=145 225*4=900
390:2=195
115*2=230 690:5=138 114*5=570
920:8= 115
Саралау тәсілі: «Тапсырма»
арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
-Үш амалмен орындалатын есеп
құрастырып шығар.
6) Есепті шығарыңдар. Жұптық
тапсырма
А) Көлдің тереңдігінің 1/6
бөлігі 14 метрді құрайды. Көлдің жалпы тереңдігін
тап.
Ш:
14*6=84
Ж: Көлдің жалпы тереңдігі 84
м.
7) Сызба бойынша өрнек
құрастырып, амалдардың орындалу ретін анықтаңдар. Оның мәнін
табыңдар.
750:6*2+118*5=250
+590=840
Саралау тәсілі: «Тапсырма»
арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
Кері есеп құрастырып
шығар.
(Ж) 3- тапсырмада жұппен
жұмыс жүзеге
асады.
Саралау тәсілі: «Қарқын» арқылы жүзеге
асады
Қарқыны жоғары
оқушыға:
Қарқыны баяу
оқушыларға: уақыт
беріледі.
|
Тапсырма
орындайды.
Көңіл-күйді
көтеру, қимылдар жасайды
Тапсырма
орындайды.
Тапсырма
орындайды.
|
Дескриптор:
Өрнектердің мәнін тауып, өсу
ретімен орналастырады мәнін
анықтайды-2балл.
- Есептің шешуін, жауабын
табады-1балл.
-Баған түрінде жазып,
есептейді-1балл
Дескриптор:
-Шешуін, жауабын табады-2
балл
Дескриптор:
Баған түрінде жазып есептейді,
тексереді-2балл
Дескриптор:
-Шешуін, жауабын табады-1
балл
Дескриптор:
Сызба бойынша өрнек
құрастырады, амалдардың орындалу ретін анықтайды,мәнін
табады-1балл
Дескриптор:
Есептің шешуін, жауабын
табады-2балл.
Өрнек құрап мәнін
табады-1балл.
Дескриптор:
Амалдардың орындалу ретін
анықтап, мәнін табады-2балл.
|
Оқулық
дәптер
|