Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сейілова Ақтоты Байғарақызы
Бөлім: |
5.3.Сақтар |
Педагогтің Т.А.Ә. |
Сейілова Ақтоты Байғарақызы |
Күні: |
2.09.2022ж. |
Сынып: |
Қaтысушылар саны: Қaтыспaғандар саны: |
Сaбaқтың тaқырыбы |
Берел қорғандары. |
Зeрттeу cұpaғы |
Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? |
Oқу бaғдaрлaмaсынa cәйкec oқыту мaқсaттapы |
5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау; |
Сaбaқтың мaқсaты |
Берел қорымындағы археологиялық ескерткіштерді сипаттайды Берел қорымынан табылған ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттайды |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну |
Тapихи кoнцептici |
интерпретация |
Тapихи ойлaу дaғдылаpы |
Тарихи талдау және түсіндіру |
Сaбaқтың бapыcы
Сaбaқтың кeзeңі/ уaқыт |
Педaгогтің әpeкeті |
Oқушының әрeкeті |
Бaғaлaу |
Pecурcтaр |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бaстaлуы: 8 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: «Түрлі түсті ағаш» Тақтаға жапырақтары жоқ ағаш суреті ілініп тұрады - Жасыл жапырақты таңдағандарды бүгінгі сабақта сәттілік күтеді. - Қызыл жапырақты таңдағандар - топта жұмыс істеуді ұнатады. -Сары жапырақты таңдағандар - сыныпта белсенді болғысы келетін оқушылар, - Көк жапырақты таңдаған оқушылар–қайсар тұлғалар болып қалыптасады. Сонымен, оқушылар сіздердің әрекеттеріңіз арқылы ағаш түрлі түсті жапырақтармен безендірілді.Ағаштың сұлулығы сіздердің жақсылыққа ұмтылғандарыңызбен және белсенділіктеріңізбен байланысты болды. Осы сабақта тек белсенділік танытуларыңызды сұраймын. Бастапқы ынталандырушы материал «Кинометафора» әдісі Оқушыларға бүгінгі тақырып бойынша бейнеролик көрсетіліп, сұрақтар қойылады Сұрақтар: 1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылған? 2. Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айта аласыздар? 3. Бүгінгі сабағымыз қандай тақырып төңірегінде өрбиді деп ойлайсыздар? Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады. |
Әр оқушының партасында түрлі түсті жапырақтар қойылған. Оның ішінен біреуін (кез-келген түстен) таңдап алып оны ағашқа жабыстырады
Оқушылар бейнемен танысып,сұрақтарға жауап береді |
мадақтау
Мұғaлім кeрі бaйлaныс бeріп отырaды |
https://www.youtube.com/watch?v=Ovd6VUdmRhY
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Caбaқ тың оpтaсы 25 минут |
1-тапсырма: Мәтінмен жұмыс Мәтінді оқып,төменде берілген кестені толтырыңыз Шығыс Қазақстан облысы Катонқарағай ауданында Бұқтырма өзенінің оң жағалауында Берел ауылынан оңтүстік-батысқа қарай 7 – 8 км жерде орналасқан. Қорымдағы ең ерте обалар б.з.б. 4-3 ғасырларда үйілген (2400-2300 жылдары бұрын), ал кейінгілері көне түркілер дәуірімен мерзімделеді - б.з. 7-8 ғасырларда (1200-1300 жылдары бұрын). Алғаш 1865 жылы В.В.Радлов, 1959 жылы С.С.Сорокин зерттеді. 1998 жылы Халықаралық қазақ-француз экспедиция (жетекшісі З.Самашев) қорымның жаңа жобасын болжап, бірнеше қорғанды зерттеді. Қорым 3 қорғандар тобынан тұрады. Бірінші топтағылары таудағы кертпеш ортасына орналасқан. Ол солтүстік-батыстан оңтүстік-шығысқа созылған 6 қорғаннан тұрады. Екінші топ солтүстік-батыстан оңтүстік-шығысқа қарай тізбектеліп созылған 12 қорғаннан тұрады. Ол кертпештің батыс жағында орналасқан. Үшінші топты 9 қорған құрайды. Ол кертпештің шығысында орналасқан. Осы топтағы ең үлкен қорған ғылымға Үлкен Берел қорғаны деген атпен белгілі. Обалар таудың жақпар тастарымен араласқан өзеннің ұсақ малта тастарынан үйілген.
Ерeкшe бiлiм бeру қажеттілігі бар (сөйлеу тілінің бұзылымы) оқушыға тақырыпқа байланысты мәтінмен жұмыс беру арқылы қолдау көрсете отырып, тапсырманы кілт сөздерді беру арқылы жазбаша түрде аламын. Кестені беру арқылы қолдау; Мәтінді оқып, керекті сөздерді қолданып төмендегі кестені толтырыңыз
Үлкен Берел қорғаны ,Шығыс Қазақстан, 2400-2300 жылдары бұрын, 3, В.В.Радлов , С.С.Сорокин, З.Самашев 2-тапсырма «Тарихи диктант» көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойыңыз 1.Берел қорымынан табылған ең қызық олжалардың бірі — №2 қорған болды. 2.Онда б.з.д. IV ғ. жерленген ............. қабірі табылды. 3.Ғалымдар оны ........ деп топшылады: айтулы сақ әулетінің өкілі немесе бірінші қорымдағы .......... әйелі болуы мүмкін. 4.Қасына құрбандыққа шалынған ........ жылқы қойылған, біреуінің ер-тұрманы ....... және әтештің бейнесімен әшекейленген. 5.Мамандардың айтуынша, ерте көшпенділердің мәдениетінде ........ маңызды рөлге ие болған. 6.Қорымның ерте заманда тоналғанына қарамастан, археологтар сақтардың ............ әшекейін, алтын жапсырмалары бар ........ және қабірде тамақ жеуге арналған ......... тапты.
Ерeкшe бiлiм бeру қажеттілігі бар (сөйлеу тілінің бұзылымы) оқушыға тақырыпқа байланысты кілт сөздер арқылы берілген тапсырманы орындайды. 2-тапсырма «Тарихи диктант» көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойыңыз 1.Берел қорымынан табылған ең қызық олжалардың бірі — №2 қорған болды. 2.Онда б.з.д. IV ғ. жерленген ............. қабірі табылды. 3.Ғалымдар оны ........ деп топшылады: айтулы сақ әулетінің өкілі немесе бірінші қорымдағы .......... әйелі болуы мүмкін. 4.Қасына құрбандыққа шалынған ........ жылқы қойылған, біреуінің ер-тұрманы ....... және әтештің бейнесімен әшекейленген. 5.Мамандардың айтуынша, ерте көшпенділердің мәдениетінде ........ маңызды рөлге ие болған. 6.Қорымның ерте заманда тоналғанына қарамастан, археологтар сақтардың ............ әшекейін, алтын жапсырмалары бар ........ және қабірде тамақ жеуге арналған ......... тапты. Кілт сөздер: Алтын, аң стилі, ақсүйек әйел, патша, ыдыс, ат әбзелі, құс бейнесі, 7; |
Дескриптор: 1.Берел қорымы Қазақстанның қай аймағында орналасқанын жазады. 2. Берел қорымы неше обадан құралғанын анықтайды 3. Қорымдағы ең ерте обалар қай жылдары үйілгендігін жазады. 4. Қорымды алғаш зерттеген археологтарды біледі. 5. Қорымдағы ең үлкен қорған қалай аталатынын анықтайды. 6. Қорымының археологиялық ерекшеліктерін атап жазады
Дескриптор: 1.Берел қорымы Қазақстанның қай аймағында орналасқанын жазады. 2. Берел қорымы неше обадан құралғанын анықтайды 3. Қорымдағы ең ерте обалар қай жылдары үйілгендігін жазады. 4. Қорымды алғаш зерттеген археологтарды біледі. 5. Қорымдағы ең үлкен қорған қалай аталатынын анықтайды.
Дескриптор: 1.Берел қорымы Қазақстанның қай аймағында орналасқанын тиісті орынға жазады 2. Берел қорымы неше обадан құралғанын тиісті орынға жазады 3. Қорымдағы ең ерте обалар қай жылдары үйілгендігін тиісті орынға жазады. 4. Қорымды алғаш зерттеген археологтарды тиісті орынға жазады. 5. Қорымдағы ең үлкен қорған қалай аталатынын жазады
Дескриптор: 1.Бірінші сөйлем бойынша тиісті сөзді қояды 2.Екінші сәйлем бойынша тиісті сөзді қояды 3.Үшінші сөйлем бойынша тиісті сөзді қояды 4.Төртінші сөйлем бойынша тиісті сөзді қояды 5. Бесінші сөйлем бойынша тиісті сөзді қояды 6.Алтыншы сөйлем бойынша тиісті сөзді қояды
Дескриптор: 1.Бірінші сөйлем бойынша тиісті кілт сөзді қояды 2.Екінші сәйлем бойынша тиісті кілт сөзді қояды 3.Үшінші сөйлем бойынша тиісті кілт сөзді қояды 4.Төртінші сөйлем бойынша тиісті кілт сөзді қояды 5. Бесінші сөйлем бойынша тиісті кілт сөзді қояды 6.Алтыншы сөйлем бойынша тиісті кілт сөзді қояды
|
ҚБ: «Үш шапалақ» әдісі
«Бас бармақ» әдісімен бағалау.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |