Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Берел қорғандары" 5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдаралама бойынша құрылған сабақ жоспары. Кез келген әріптес үшін жарамды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
30 Тамыз 2018
2643
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ашық сабақ «Берел қорғандары» 6 классСәрсенбаева Айсәуле Нағашыбайқызы
Қысқа мерзімді жоспарМектеп: №6 Хромтау гимназиясы | ||
Сабақ:Қазақстан тарихы | Тақырыбы: Берел қорғандарыЗерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? | |
Күні:28.07.2017 | Мұғалімнің аты-жөні:Сарсенбаева Айсауле Нағашыбайқызы | |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: |
Осы сабаққа негізделген оқу мақсаттары: | 5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын анықтау. | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар:Археологиялық ескерткіш құрылысына жалпылама сипаттама айта алады. | |
Оқушылардың басым бөлігі: археологиялық ескерткіш туралы аса маңызды тарихи ақпараттар айта алады. | ||
Кейбір оқушылар: Берел қорымын алдыңғы сабақта өткен ескерткіштермен ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырып, талдау жасай алады. | ||
Оқыту деңгейі | Білу,түсіну,қолдану. | |
Бағалау критерийлері | 1.Берел археологиялық ескерткішін сипаттайды. 2.Cуреттер,бейнежазбалар негізінде археологиялық ескерткіштерді салыстыра отырып ежелгі тайпалардың дүниетанымын анықтайды. | |
Тілдік мақсат: | Пәндік лексика және терминдер:тыңдалым,оқылым,айтылым дағдыларын қамтамасыз етуде антрополог,саркофаг, бальзамдау,тоң, кенатаф сөздерінің мағынасын анықтайды, дәптерге жазады. | |
Құндылықтар баулу | Тарихтың,мәдениет пен тілдің бір тұтастығы құндылықтарын қалыптастыру. Тарихи ескерткіштерге құрметпен қарау. | |
Пәнаралық байланыс | жаратылыстану, дүниетану | |
Алдыңғы оқу | Сақ ескерткіштері-Есік, Шілікті, Бесшатыр туралы жалпы түсініктері бар. | |
Сабақ барысы | ||
Жоспарлаған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Сабақтың басы 10 минут | Ұйымдастыру кезеңі І. "Мықты тірек" тренингімен оқушылар шеңбер бойымен иық тірестіріп тұрып оң жаққа бір қадам,сол жаққа бір қадам жылжиды.Не сезінгендіктерін сұрап,бір-біріне сабақ барысында өзара көмек көрсетіп тіреніш болайық деп өздерін ретке келтіру.«Тірек сөздер» әдісі арқылы топқа бөлу.Оқушылар қима қағазға жазылған « Археологтар, Зерттеушілер, Тарихшылар»І топ:АрхеологтарІІ топ:Зерттеушілер ІІІ топ: Тарихшылар II.Үй тапсырмасын сұрау үшін "Қалт етпей қағып ал,жауабын тауып ал!"ойынымен сұрақтар қою.1.Бесшатыр қорымы қай жерде орналасқан?2. Есік обасынан «Алтын адам»қай ғасырға жатады? 3.Қорған деп нені айтамыз?4. Шілікті мен Бесшатыр неліктен «патша қорғандар» деп аталады?5.Үшінші «Алтын адам» қай жерден табылды?6.1969 ж К Ақышевтің жетекшілігімен зерттелеген ескерткіш:7.Шілікті қорғанындағы обалар саны:8.Үлкен Бесшатыр қорғанының биіктігі қанша?Дескриптор:-Сұрақтарға жеке жауап береді-Алған білімдерін практика жүзінде қолдана алады.Оқушылардың дұрыс жауаптарын медальдар арқылы ( алтын -толықтай түсінсе, күміс - түсінуге жақын,аздап білсе, қола -түсінбесе,өз - өзіне сенімді болмаса) мадақтау.ІІ. Ой шақыру. АКТ мүмкіндіктерін пайдалана отырып тақырыптық бейнежазба арқылы жаңа тақырыпқа жалпы шолу. Сұрақтар:-Бейне жазбада не туралы айтылған?-Қорым қай жерден табылған?-Зерттеуді жүргізген кім?-Қандай археологиялық бұйымдар табылған?ДескрипторБейне жазба көру арқылы ескерткіш туралы түсінік қалыптасады.Өз ойларын еркін жеткізе алады.Қалыптастырушы бағалау. Оқушылардың дұрыс жауаптарын «Үш шапалақ» әдісімен бағалау. | Интербелсенді тақта-бейнежазба, оқулық, тірек сөздер- Археологтар,Зерттеушілер, Тарихшылар, медальдар(алтын, күміс, қола) суреттері,доп |
Сабақтың ортасы 25 минут | Тапсырма 1.Өкіл әдісі. (топтық жұмыс) тақырыптың мазмұнын бірлесе игеру, қиын жерлерін талқылап, бір-біріне түсіндіру), Не үйрендік? Басқа топқа өкіл ретінде барғанда, мәтіннің өзі түсіндіретін бөлімін қалай түсіндіруге болатындығын талқылайды.Өз араларынан сайланған өкіл қалған екі топқа тақырыбын түсіндіреді.Археологтар тобы - суретпен жұмыс. ( Берел қорымы )Зерттеушілер тобы - З.Самашев.Тарихшылар тобы - археологиялық ескерткіштің тоң қабаты.Белгілеген уақыттан соң әрбір топ мұғалім берген тақырыпты қорғайды. Дескриптор:-Мәселені топта талқылайды, оқулық және қосымша деректермен жұмыстана алады.-Ойларын нақты,жүйелі тұжырымдап бір-біріне жеткізе алады.Қалыптастырушы бағалау. Оқушылардың дұрыс жауаптарын «Бас бармақ» әдісімен бағалау.түсіндім, түсінгенім аздық етеді, Тапсырма 2. (Жұптық жұмыс)Мәтінмен таныса отырып «Жас зерттеуші күнделігі» археологиялық ескерткіштердің салыстырмалы кестесін толтыр.Дескриптор:-Сұрақтарға кесте түрінде жауап береді. -Мәтінді пайдалана отырып, ескерткіштерді өзара салыстырады. -Ескерткіштердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын шығармашылық тарихи тұрғыда талдайды.Қалыптастырушы бағалау. Оқушылардың дұрыс жауаптарын үш шапалақ арқылы бағалау.Тапсырма 3. (Жеке жұмыс)1-топ: “Сурет сыры” 1.Берел қорымындағы жерлеу ерекшеліктерінен не байқадыңдар?2.Осы жерлеу рәсімі бойынша сақ тайпаларының діни наным-сенімі қандай болған?3.Қазіргі таңдағы жерлеу рәсімдері қандай?2-топ:Берел қорғаны тақырыбы бойынша тезис әзірлеу. (конспектінің қысқаша тұжырымдалған негізгі қағидасы)3-топ:Тақырыпта қамтылған элементтерді қатыстыра отырып 5 жолды өлең (синквейн) құрастыру.Дескриптор:1-топ: Археологиялық ескерткіштің ерекшелігін тұжырымдайды. -Ежелгі тайпалардың дүниетанымын анықтайды. -Алған білімдерін қазіргі өмірмен байланыстыра алады.2-топ:-Мәтін құрылымын сақтай отырып,соған сәйкес жоспар құрады. -Мәтіндегі сөздерді орынды қолданады.3-топ:-Өлең жолдарымен алған білімді нақтылайды. -Қысқаша тұжырымдық жазба жазады.Қалыптастырушы бағалау. Оқушылардың дұрыс жауаптарын (күн - толықтай түсінсе, ай -түсінуге жақын, аздап білсе, бұлт -түсінбесе, өз- өзіне сенімді болмаса) суреттермен бағалау. | Интербелсенді тақта, оқулық, қосымша деректер, суреттер, плакат, түрлі-түсті қағаздар, маркер, «Бас бармақ» суреті «Жас зерттеуші» салыстырмалы кестесі «Берел қорғаны», күн,ай,бұлт суреттері |
Соңы5минут | Шындық детекторы (жеке жұмыс)1. Кенатаф деген бос мола.2.Бұл қорымнан 30-дан аса оба табылды.3.Археологиялық қазба жұмысын К.Ақышев жүргізді.5.Берел обалары басқа обаларға қарағанда тереңірек қазылған.6.Зерттеу жұмыстары 1979-1989 жылдары жүргізілді.7. Берел қорымы б.з.б IV-III ғғ аралағына жатады.8.Саркофаг - қима ағашты табыт. 9. Берелдіктер тоң қабатының қалыптасу жағдайын есептей білген. ДескрипторАлған білімдерін практика жүзінде қолдана алады.Сұрақтарға нақты жауап бере алады.Қалыптастырушы бағалау. Оқушылардың дұрыс жауаптарын медальдар арқылы ( алтын -толықтай түсінсе, күміс-түсінуге жақын,аздап білсе, қола -түсінбесе,өз - өзіне сенімді болмаса) мадақтау. | Интер белсенді тақта, стикерлер, алтын, күміс, қола медаль суреттері |
Рефлексия5 минут | Кері байланыс: «Бәрі сенің қолыңда» әдісімен сабақтың сәтті және сәтсіз өткен тұстары мен ұсыныстарын жазып,кері байланыс жасайды. | Парақ бетіне саусақтар салынған суреті |
Қосымша ақпарат: Интернет, АКТ,қосымша деректер | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Топтық, жеке жұмыстар арқылы өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Кейбір оқушылар:-Топтағы ұйымдастыру жұмыстарын қолға алады. Өкіл әдісі бойынша тақырыпты өзге топтарға түсіндіру; -«Жас зерттеуші күнделігі»тапсырмасында археологиялық ескерткіштерді салыстырып ежелгі тайпалардың дүниетанымын анықтау; -Өз қабілеттерін жоғары деңгейде көрсете алады.- Тақырып бойынша өзіндік тұжырым жасай алады, көзқарасын нақты жеткізеді.Қабілеті орта оқушылар.- «Сурет сыры» тапсырмасында Берел қорымындағы жерлеу ерекшеліктері, сақ тайпаларының діни наным-сенімін анықтау; -Берел қорғаны тақырыбы бойынша тезис әзірлеу(конспектінің қысқаша тұжырымдалған негізгі қағидасы);-Орта деңгейдегі топтық жұмыстарға қатыса алады. Барлық оқушылар: -Жұптық,топтық жұмыстарға араласады.- Оқушылардың білімін саралау мақсатында өткізілетін "Қалт етпей қағып ал, 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |