Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Беттің өлшемдері. Алдын ала қарау. Құжатты басып шығару. 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«№72 жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Информатика пәнінің мұғалімі:Аламанова Гүлжауһар Жұлдызбекқызы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Кезең Уақыты |
Оқытудың формалары, әдістері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар, көрнекіліктер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру (2 минут) |
Ұжымдық |
Сәлемдесу.Түгелдеу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды Қағаз қиындылары арқылы екі топқа бөлу:
|
Мұғаліммен сәлемдесу. Сынып басшысы жоқ оқушыларды айту. Қағаз қиындыларын таңдау арқылы өз топтарына отыру. |
Кеспе қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту (3 минут) |
Ұжымдық Жеке жұмыс «Қағаз қиындылары» |
Оқушыларға қағаз қиындыларында батырмалар берілген, сол батырмалардың қызметін сұрау. |
Әр оқушы өз қолдарындағы қағаз қиындыларындағы батырмалардың қызметін айту. Топ басшылары смайликтермен бағалап отыру. |
Кеспе қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру (5 минут) |
Топтық жұмыс, жеке жұмыс «Өзіңді тексер» |
Оқушыларға үйге берілген тақырып бойынша сұрақтар қою.
Үйге берілген тест сұрақтарының жауаптарын тексеру. Тексеру кілті:
|
Оқушылар топпен қойылған сұрақтарға жауап беру. Тест тапсырмасын дәптерлерін бір-бірлеріне беру арқылы тексеріп, дұрысы қанша, дұрыс емесі қанша екенін жазып беру. Топ басшылары смайликтермен бағалап отыру. |
АКТ, Слайд, дәптер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(5 минут)
|
Топтық, жеке жұмыс «Білгенге маржан»
|
Бұл кезеңде өтілген тақырыптар бойынша ұяшықтар құралады. Бұл кезеңде 4 ұяшықтардағы сандарды таңдау арқылы сұрақ қойылады? Техника қауіпсіздік ережелері ұяшығының сұрақтары:
Пернелер ұяшығының сұрақтары:
Бұйрықтар ұяшығының сұрақтары:
Жалпы сұрақтар ұяшығының сұрақтары:
Қашан болсын жыпылықтап тұрады.
|
Топтағы әр оқушы бір ұяшықты таңдау арқылы сұраққа жауап беру. Топ басшылары смайликтермен бағалап отыру. |
АКТ, слайд. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(3 минут)
|
Топтық жұмыс Жеке жұмыс «Ыстық пернелер»
|
Топтағы әр оқушыға стикерді тарату. Стикерде жасырылған перенелердің қызметін сұрау. CTRL+A, CTRL+S, CTRL+C, CTRL+V CTRL+X, CTRL+Z, CTRL+O, CTRL+B CTRL+I, CTRL+U, CTRL+P |
Әр топтағы оқушылар ыстық пернелердің қызметін айтып беру. Топ басшылары смайликтермен бағалап отыру. |
Стикер, слайд. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақты түсіндіру ( 5 минут) |
Ұжымдық «Шағын дәріс» |
Оқушыларға жаңа тақырып бойынша ақпарат беру. Бұл параграфта біз құжатты басып шығаруға қалай дайындауды үйренеміз. Бет параметрлерінің барлық баптауларына жолақтың Бетті белгілеу Беттің өлшемдері тіркеме парағында қол жеткізуге болады. Жиекжолақтар батырмасы жоғары, төменгі, сол жақтағы немесе оң жақтағы жиекжолақтардың мөлшерлерін таңдауға мүмкіндік береді. Егер құжатты парақтың екі жақ бетіне басу керек болса, онда Айналық жиекжолақтарды қосады. Құжаттың толықтай қатесін тексеру үшін F7 басу керек. Құжатты Алдын ала қарау және Басып шығару бұйрықтары Office Басып шығару бұйрықтарының мәзірінде орналасқан. Басып шығару алдында принтердің атын, басып шығарылатын беттердің нөмерлерін, құжаттың қажетті данасының санын және басқа да басып шығару параметрлерін көрсетуге болады.
|
Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды. Құжатты басып шығаруға дайындаудағы процессордың мүмкіндіктері туралы ақпарат алады. |
Компьютер, оқулық, плакат, дәптер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Компьютерде тәжірибелік жұмыс ( 15 минут) |
Жеке жұмыс |
Оқушыларға оқулықтан деңгейлік тапсырмалар беру. А, В, С – деңгейлік тапсырмалары беріледі. |
Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды өз бетінше орындайды. |
компьютер, оқулық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты бекіту ( 7 минут) |
Ұжымдық Топтық жұмыс Жеке жұмыс «Кім көп біледі»
|
Сабақты қортындылап, пысықтау сұрақтары қойылады.
Үйге тапсырма: §21 бақылау, тест сұрақтарына жауап беру. Рефлексия
Бағалау. Қай топ жеңіске жеткенін айту. Оқушылардың жинаған смайликтері бойынша тиісті бағаларын қою.
5 смайлик жинаған оқушыға – 5; 4 смайлик жинаған оқушыға – 4; 3 смайлик жинаған оқушыға – 3; |
Қойылған сұрақтарға жауап береді. Топ басшылары бағалау парақшасындағы оқушылардың жинаған смайликтерінің санын айтады. Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. Стикерге бүгінгі сабақ бойынша алған әсерлерін, өз ойларын жазады.
|
АКТ, слайд, стикер. Кеспе қағаздар |