Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ биология. Бөліп шығару
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Жануарлардың
бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің
құрылысын салыстыру.
Бөлім: |
«Бөліп шығару» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
19.01.2024 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру. § 35. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйелерінің құрылысы. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.5.3 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру; |
Сабақтың мақсаты: |
омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстырады; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. Рандом арқылы топқа бөлу. |
Оқушылар ұстазымен амандасады, Топқа бөлінеді. |
Мақсаты: Кездейсоқ бөлу арқылы оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Рандом |
Үй тапсырмасын тексеру |
Тарсия әдісі арқылы тапсырма беру |
Тарсия әдісі арқылы тапсырма орындау. |
Топта бірін бірі бағалайды. |
Тарсия карточкалары |
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу |
«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
|
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; |
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
презентация
|
Сабақтың ортасы мағынаны түсіну |
|
31-п топта бөліп алып оқуға тапсырма беріледі. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Бірін –бірі бағалау. |
оқулық
|
Сабақтың ортасы |
1-топ Қарапайымдар, жалпақ құрттар Жұмыр құрттар, буылтық құрттар 2-топ, Ұлулар, Шаянтәрізділер, өрмекшітәрізділеер 3-топ Балықтар, қосмекенділер, жорғалаушылар, құстар, сүтқоректілер. 4-топ теле бағдарама 5-топ теле бағдарлама
|
Топ оқушыларымен біре постер салады.
Постерді қорғау |
Топта бірін бірі бағалау.
Топтар бірін бірі бағалау. |
П остеер, маркер |
Сабақтың ортасы мағынаны талдау |
Кесте тотыруға тапсырма беру.
|
Бағалау критерийі: - Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын анықтайды; |
Дескриптор: - омыртқасыз жануар түрлері мен бөліп шығару мүшелерін сәйкестендіреді – 2 балл;- омыртқалы жануар түрлері мен бөліп шығару мүшелерін сәйкестендіреді-2 балл; |
оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау |
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі. Quzizz Тапсырмасын орындау.
|
Бағалау критерийі: - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйесінің ерекшеліктерін зерделейді; |
Дескриптор: - омыртқасыз жануарлардың зәр шығару жүйесінің мүшелерін анықтайды ; -омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйесінің мүшелерін атайды – |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс
Үй тапсырма беру.
|
Spinthewheel арқылы кездейсоқ оқушыларға сұрақ қою. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.
31-п оқу, кесте сызып толтыру. Оқулық ... беттеріндегі суреттерді пайдалана отырып, дәптерге кесте сызып толтырыңдар. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. ҮТ жазып алады. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
Жануарлар тобы |
Түрлері |
Омыртқалы немесе омыртқасыз |
Зәр шығару мүшелері |
Мекен ету ортасы |
Қарапайымдар |
амеба,эвглена |
Омыртқасыз |
Жиырылғыш вакуоль |
су |
Жалпақ құрттар |
Ақсұлама |
Омыртқасыз |
Жұлдыз тәрізді жасушалар |
Жер үсті |
Буылтық құрттар |
жауынқұрты |
Омыртқасыз |
Метанефридиялар |
Топырақ асты |
Шаянтәрізділер |
Өзен шаяны |
Омыртқасыз |
Жасыл бездер |
Су |
Өрмекшітәрізділер Жәндіктер |
Өрмекші, қоңыз |
Омыртқасыз |
Мальпигийй түтікшесі |
Жер үсті |
Балықтар |
Сазан |
Омыртқалы |
Бүйрек, несепағар, зәршығару түтікшесі |
Су |
Қосмекенділер |
Көл бақа |
Омыртқалы |
Бүйрек, несепағар, зәршығару түтікшесі |
Су, құрылық |
Құстар |
Торғай |
Омыртқалы |
Бүйрек, несепағар, қуық, зәршығару түтікшесі |
құрылық |
Сүтқоректілер |
Сиыр |
Омыртқалы |
Бүйрек, несепағар, зәршығару түтікшесі |
құрылық |
Жануарлар |
Бүйрек |
Жиырылғыш вакуоль |
Метанефридиялар |
Жасыл бездер |
Мальпигийй түтікшесі |
Жұлдызтәрізді түтікше |
Қарапайымдар |
|
|
|
|
|
|
Жалпақ құрттар |
|
|
|
|
|
|
Буылтық құрттар |
|
|
|
|
|
|
Шаянтәрізділер |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |