Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: №260 орта мектеп |
||||||
Күні:11.02.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні:Ақжанова Мәдина Бебколатқызы |
||||||
Сынып: 6 Ә |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтақырыбы |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу. (1,2-сабақ – 80 минут) |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.2.2.10 түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу; 6.2.2.11алгебралық түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді , түріндегі теңсіздіктерге келтіру; 6.2.2.12теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде кескіндеу; 6.2.2.13теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу; |
||||||
Сабақмақсаттары |
1. түріндегі теңсіздіктердің шешімдер жиынын табады, оларды координаталық түзуде кескіндейді және сан аралығы түрінде көрсетеді. 2.Теңсіздіктер шешуде теңсіздіктерді мәндес теңсіздікке түрлендіру ережесін және бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік шешу нұсқауды пайдаланып , түріндегі теңсіздіктерге келтіреді және шешімдерін тауып сан аралығымен көрсетеді. 3.Бір айнымалысы бар күрделі теңсіздіктерді мәндес теңсіздікке түрлендіріп шешімдерін табады, мәтін есептерді шешуде теңсіздік құрып шығарады. |
||||||
Бағалау критерийлері |
түріндегі теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба алады, оларды координаталық түзуде кескіндепсан аралығы түрінде көрсете алады. |
||||||
Теңсіздіктер шешуде теңсіздіктерді мәндес теңсіздікке түрлендіру ережесін біледі және бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік шешу нұсқауды пайдаланып , түріндегі теңсіздіктерге келтіре алады және шешімдерін тауып сан аралығымен көрсете алады. |
|||||||
Күрделі теңсіздіктерді мәндес теңсіздікке түрлендіре алады, мәтін есептер шешімін теңсіздік құру арқылы шығара алады. |
|||||||
Тілдікмақсаттар |
Оқушылар сызықтық теңсіздік тақырыбы бойынша негізгі ұғымдарды, терминдерді біледі және тиімді пайдалана алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Теңдеу, теңсіздік, айнымалы; Теңсіздікті шығару/шешу; Теңсіздік түрінде өрнектеу; Шешімі, сан аралығына салу, координаталық түзуде кескіндеу; Бос жиын, шексіздік. Диалогқа қажет сөз –тіркестері: Түйінді ақпаратты бөліп алу/нақтылау/анықтау. Алдымен x,сосын бос мүшемен айналысыңыз … және соңында…. Қандай айнымалы бар? Біздер бұны теңсіздік түрінде қалай бере аламыз? Бұның мағынасы бар ма? х-ті басқа жаққа ауыстыру керек. Екі жақты бірдей теріс санға көбейту/бөлу. Теңсіздік белгісі......... өзгереді. |
||||||
Құндылықтардыдарыту |
- «Мәңгілік ел» құндылықтары: жауапкершілік, ынтымақтастық, мақсатқа ұмтылу. Оқушыларды бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. теңсіздіктерді шешуде тапқырлық қасиетін дамыту. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
информатика |
||||||
Бастапқы білім |
Теңсіздік деген не, сандық теңсіздіктер қасиеттерін біледі, сан аралықтарын біледі, мысалдар келтіре алады, өрнекті ықшамдай алады. |
||||||
Сабақбарысы |
|||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы Уәж туындату 15минут |
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 1) «Жақсы қасиеттер түзуі» тренингі.Сандық теңсіздіктер тек математикада емес, онымен қоса тарих, география, әдебиетте және күнделікті өмірде де пайдаланылатыны туралы айтады. Оқушыларға адамды координаталық түзу етіп алсақ, олардың бойында теріс жат әдеттермен қатар жақсы оң қасиеттері бар екені туралы айтады. Олай болса теріс әдеттерден арылып жақсы қасиеттерді еселей беруге тырысу керекпіз. Әр оқушы қасындағы адамның жақсы бір қасиетін айтып кету ұсынылады. 2)Ширату жаттығуы Оқушыларға сан аралықтары жазылған қағаздары таратылады: (7 ; 15123 ) (- 5 ; 1515 ) (0 ; 3123 )(- 300 ; 7 ) [ - 5 ; 500 ] [ 1 ; 612] [ 0 ; 88 ] [ - 1 ; 77 ] ( 66 ; + ∞ ) ( - ∞; 99 ) ( 0; + ∞ ) ( - 123 ; + ∞ ) ( - 1111; 0 ] ( - 1; 8123 ] ( 7; 210 ] ( - 100; 80 ] (- ∞ ; 1500 ] (- ∞ ; 451715 ] (- ∞ ; 1005 ] (- ∞ ; 456 ] [ 2789 ; + ∞ ) Оқушылар сан аралықтары түріне қарай топтарға бөлінеді: «Кесінді», «Сәуле», «Ашық сәуле», «Интервал», «Жартылай интервал». Саралаудың «Жіктеу» тәсілі (аралас гендерлік топ) 3) Белсенді оқу-әрекеті – оқушылардың ЖАДА-ын анықтау. «Өрмекшінің торы» әдісі. «Сенен сұрақ, менен жауап» әдісі бойыша әр топ тізбектей, топ мүшесінің атын атап бағыттай отырып, бір-біріне өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Жауап тыңдалады
Жауаптары:
-сәуле аралығы Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ әдісі 4)«Сіз қаншалықты сенесіз?»әдісі Цифрлік тест орындалады. Сұрақтың жауабы «ия» болса – 1, «жоқ» - 0 цифр қойылады, нәтижесінде сол екі цифрдан құрылған жеті таңбалы сан шығады. I нұсқа 1. 2х > 5 теңсіздігі қатан болады ма? а) ия ә) жоқ 2. Белгілері бірдей теңсіздіктерді мүшелеп қосуға болады ма? а) ия ә) жоқ 3. [ -3,9; -3,2?] аралығына тиісті бүтін сан бар ма? а) ия ә) жоқ 4 х ≥ 3. жауабы: (3 ; + ∞ ). Аралық дұрыс жазылған ба? а) ия ә) жоқ 5. 17 саны ( - 9; 18) аралықтың ең үлкен бүтін саны бола ма? а) ия ә) жоқ 6. Дұрыс па: 7х – 5 < 0, егер х > 2? а) ия ә) жоқ 7. Дұрыс па: егер а< в, онда а – в = 0? а) ия ә) жоқ II нұсқа 1. – 3х ≥ 6 теңсіздігі қатан бола ма? а) ия ә) жоқ 2. Белгілері бірдей теңсіздіктерді мүшелеп азайтуға болады ма? а) ия ә) жоқ 3. [ -11,1; -11,6] аралығына тиісті бүтін сан бар ма а) ия ә) жоқ 4 х ≤7. жауабы:[ 7; - ∞ ) Аралық дұрыс жазылған ба? а) ия ә) жоқ 5. – 7 саны [ - 7; 15 ) аралықтың ең кіші бүтін саны болама? а) ия ә) жоқ 6. Дұрыс па: егер 7 – 4х > 0, онда х > 3? а) ия ә) жоқ 7. Дұрыс па: егера< в, онда а – в > 0? а) ия ә) жоқ Дескриптор: - санды теңсіздік қасиеттерін қолданады; - сан аралықтың түрлерін біледі, оларға қатысты сандарды салыстырып таба алады; - екі санды салыстыру қасиетін біледі. - берілген шарт бойынша шешімдерін таңдайды (бүтін шешімдері, ең үлкен(ең кіші) бүтін шешімі) Өз-өзін тексеру. Жауабы 1100100 . ҚБ:«+» - жеткілікті, «-» - жетілдіруді қажет етеді |
|
|||||
Сабақтың ортасы 45 мин |
Жаңа тақырыпты меңгеру Белсенді оқу-әрекеті. Ой тастау Тірек сөздер арқылы жаңа сабақты ашу Айнымалысы Сызықтық Бар Бір Теңсіздіктер Шешу Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру Топтық жұмыс. Білу. Түсіну Белсенді оқыту. «ТАҚТАДАҒЫ ГРАФФИТИ» әдісі. Бұл әдісті қолдану кезінде оқушыларға тақырып бойынша өздерінің ойларын, идеяларын және ұсыныстарын жазу ұсынылады. Жұмыс алгоритмі:
Сұрақтар қойылады:1)Оқушылар қандай теңдеу сызықтық деп аталады? Төмендегі теңсіздіктердің қайсысы сызықтық теңсіздік болады: а) а х 2 ≥ в; ә) а х < в; б) а х2 + х ≤ в; в) х2 = в г) а х = в; д) а х + х2 ≥ в; е) а х > в, мұндағы а және в – кез келген сан. 2) Сызықтық теңсіздік анықтамасын құрастырыңыз. Оқушылар сызықтық теңдеу анықтамасын пайдаланып сызықтық теңсіздіктің анықтамасын жазады: аx>b; ax<b; ax≥b; ax≤b, мұндағы а, в- қандайда бір сандар, х-айнымалы, түріндегі теңсіздіктер сызықтық теңсіздіктер деп аталады. 3)
Естеріңізге түсіріңіз,
теңдеуді шешу дегеніміз не? Соған ұқсас теңсіздікті шешу дегеніміз
не? Бір айнымалысы бар
теңсіздіктің
шешімі деп, айнымалының теңсіздікті тура санды
теңсіздікке айналдыратын мәнін
айтады. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |