Сабақтың кезеңі/уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы:
5
мин
|
1.Білім
алушылармен амандасу, түгендеу.
2. Білім алушыларды flippity платформасы арқылы
I, II, III топтарға бөлемін
1-топ: Үшбұрыш
2-топ: Шаршы
3-топ: Төртбұрыш
3. Қорапта жасырылған сөз
арқылы ізгі тілегін жеткізеді
|
|
Мұғалім
білім алушыларды «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандырады
|
Интербелсенді тақта
Flippity.net: Random Name
Picker
|
Үй
тапсырмасын тексеру
Жұптық жұмыс
2
мин
|
«Көршіңді
тексер» әдісі бойынша интерактивті тақтадағы дайын жауаппен білім
алушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді
№832есеп
1.
||x|-3|=0
Жауабы:
x=
2.
|5-|x||=0
Жауабы:
x=
3.
||x|+3|=0
Жауабы:
x=
4.
|7-|x||=0
Жауабы:
х=
№833
есеп
Дамир
гитара тартады
Самат
сырнай тартады
|
Білім алушылар жұптасып «Көршіңді тексер»
әдісі
- Білім алушылар көршісінің үй тапсырмасын
тақтадағы жауаппен салыстыра отырып, тексереді.
№832есеп
1. ||x|-3|=0
Жауабы: x= -3, х=3
2. |5-|x||=0
Жауабы: x= -5 x=5
3. ||x|+3|=0
Жауабы: шешімі жоқ
4. |7-|x||=0
Жауабы: х= -7, х=7
№833 есеп
Дамир гитара тартады
Самат сырнай тартады
|
Әрбір
дұрыс жауапқа 1 балл беріледі.
|
Интербелсенді тақта
|
Пысықтау сабағы
Жеке
жұмыс
4
мин
|
«Миға
шабуыл» әдісі
арқылы өткен тақырыпты қайталау. Сұрақтар интербелсенді тақтада
шығып тұрады.
SPINNER
WEEL платформасын пайдаланымыз
-
Бір
айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз не?
-
Мәндес
теңдеу дегеніміз не?
-
Санды
теңсіздіктер дегеніміз не?
-
Сан
аралықтарының бірігуі дегеніміз не?
-
Сан
аралықтарының бірігуін көрсет.
-
Сан
аралықтарының қиылысуы дегеніміз не?
-
Сан
аралықтарының қиылысуын көрсет.
|
Білім
алушылар сұрақтарға жауап береді
|
Әрбір дұрыс жауапқа медаль балл
беріледі.
Қ\Б:Медаль
|
Интербелсенді тақта
|
Жаңа
сабақ
10
минут
|
ax >b
немесе ax < b түріндегі теңсіздіктер бір айнымалысы бар сызықтық
теңсіздіктер деп аталады, мұндағы a және b – кез келген сандар, a ≠
0. x – айнымалы.
Айнымалының теңсіздікті тура санды теңсіздікке
айналдыратын мәнін бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің
шешімі деп
атайды. Мысалы, x + 6 < 18. x-тің орнына 2 санын қойса, онда 2 +
6 < 18, 8 < 18 дұрыс теңсіздігі шығады. x – теңсіздіктің
шешімі.
Теңсіздікті шешу – оның барлық шешімін табу немесе шешімдері
болмайтынын дәлелдеу.
Шешімдері
бірдей теңсіздіктер мәндес теңсіздіктер деп аталады. Шешімдері болмайтын
теңсіздіктер де мәндес теңсіздіктер болып
есептеледі.
Екі
салыстыру белгісі қолданылатын теңсіздік қос теңсіздік деп аталады.
Мысал:
Теңсіздікті шешу
5(x – 3)
> 2x – 3
|
Тақырып
бойынша ресурстарды қарап, танысады
|
|
Интербелсенді тақта,
|
Сабақтың ортасы:
Оқулықпен жұмыс
Жеке
жұмыс
5
мин
|
№834
есепті
шығарады(ауызша)
1)
9|x|-2|x|-8=5|x|
2)
7|x|-2|x|=3|x|+12
3)
2|x|+3|x|-18=|x|-7|x|+15
4)
4|x|+5|x|-3=2|x|+11
|
№834 есепті
шығарады
1)
9|x|-2|x|-8=5|x|
2)
7|x|-2|x|=3|x|+12
3)
2|x|+3|x|-18=|x|-7|x|+15
4)
4|x|+5|x|-3=2|x|+11
Білім
алушылар тапсырманы орындайды.
|
Дескриптор:
-
Ұқсас
қосылғыштарды біріктіре алады
-
Айнымалыны
модуль таңбасынан шығарады
-
Теңдеудің
түбірін табады
Қ\Б: МЕДАЛЬ
|
Оқулық,
Тақта,
медаль
|
Топтық
жұмыс
5мин
|
«ДЖИГСО» әдісі арқылы топтық жұмысты
тексеру.№835 есепті бөліп шығартады
Мақсаты:
Баланы шапшаңдыққа, байқампаз- дыққа, алған білімін орынды
пайдалана білуге үйретеді.
Мұғалім
белгілі бір тізбекті топқа береді. Тізбек толықтырылған соң әдіс
арқылы келесі топқа тексертеді
|
Мақсаты:
Баланы шапшаңдыққа, байқампаз- дыққа, алған білімін орынды
пайдалана білуге үйретеді.
Топ
мүшелері тізбекті толықтырып, келесі топтың тізбегін
тексереді.
|
Әр дұрыс
жауап берген капитан командасына
Қ\Б:
Қошеметтеу
|
Қағаз
қималары
|
Оқулықтан есептер шығару
7-мин
Жеке
жұмыс
|
«Жүзден жүйрік»
№836
есепті
шығару;
1)
Х= -1,7 х=-1,5
2)
Х=4 х= -3,5
3)
Х=1,6 х=6
|
№836 есепті шығарады:
1)
Х=
-1,7 х=-1,5
2)
Х=4 х= -3,5
3)
Х=1,6 х=6
|
Дескриптор:
1. Ұқсас
қосылғыштарды біріктіре алады
2.
Айнымалыны модуль таңбасынан шығарады
3.
Теңдеудің түбірін табады
Қ\Б:
МЕДАЛЬ
|
Оқулық,
медаль
|
Сергіту
сәті
4мин
|
«Атом және молекулалар»
ойыны
|
Оқушылар
сыныптың бос жеріне жиналады. Ойынды жүргізуші «Атомдар!» деп
дауыстағанда, олар бір-бірімен араласып, әрілі-берілі жүруі керек,
өйткені олар қазір броундық қозғалыстағы атомдар іспетті.
Ал,жүргізуші «Молекулар!» деп айтып, бір санды атаса (мәселен, үш
немесе төрт,бес, алты) оқушылар сол аталған сан құрамында топтарға
жедел түрде бірігуі керек. Қалыс қалған оқушылар (топ құрамын
аталған саннан кем құрғандар)айып ретінде бір тапсырма
орындайды:
логикалық
есептер шығарады т.с.с
|
Қалыс
қалған оқушылар (топ құрамын аталған саннан кем құрғандар)айып
ретінде бір тапсырма орындайды: логикалық есептер шығарады
т.с.с.
|
|
Рефлексия
2-мин
|
«ПОЧТА» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс
береді
Мұғалім оқушыларды
бағалайды
|
«ПОЧТА»
әдісі арқылы сабаққа кері байланыс береді
|
|
Қорап,
хат
|
Сабақтың соңы:
(1
мин)
|
Үй
тапсырмасы: №837 есеп 24 бет
|
|
|
|