Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
5
мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Оқушылар өздеріне ұнаған банк карта арқылы қандай
банктың картасына қарап топтарға бөлініп отырады. Халық банк,
Каспий банк, Евразия банк болып 3 топқа
бөлінеді.
Үй тапсырмасын көршілері интерактивті тақтадағы жауаппен
салыстырып тексереді. Барлығы 1ұпай
|
Оқулық,
дәптер, қалам
ДК экраны, банк картасы бейнеленген
қималар
|
Жаңа сабаққа кіріспе
7 минут
|
Мұғалім бүгінгі тақырыпты және сабақтың мақсатымен
таныстырады.
«Пликерс» сайт арқылы өткен
тақырыпты қайталау үшін 5 сұрақтан құралған тест тапсырманы
орындайды.
Мұғалім тақтаға тақырыпты жалпылама түсіндіріп және
қателіктері болса түзетіп орындап өтеді. https://www.plickers.com/library
|
Оқушылар өздерінің QR
код арқылы тесттің жауабын мұғалімге жауаптарын көрсетіп
отырады.
|
Дескриптор:
Берілген сан аралығын теңсіздік түрінде
жазады.
Теңсіздіктер шешімін сан аралығымен
жазады.
Жалпы - 2 балл
4-5 - дұрыс жауапқа -2 ұпай
2-3 дұрыс жауапқа -1 ұпай
Одан төмен дұрыс жауап
бергендерге ұпай берілмейді.
|
QR
код,
тапсырма парағы
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
|
Топпен жұмыс: Топтарға тапсырма парағы
беріледі.
Оқулықтан №1029,
1031
-
-
2.
3.
4. 5.
Жасыл-
(-∞;
-3]
Жасыл-
(-∞;
1)
Сары-
(-∞;
-2)
Қызғылт-
(- ∞;
5]
Көк- ( -3;
+∞)
|
Топтар тапсырма парағынан берілген тапсырмаларды бірлесе
орындап, жауаптарын бояп тақтаға парақтарын іліп
қояды.
|
Дескриптор:
1.Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу
жолдарын талдайды. Жалпы - 3 балл
-
4-5 дұрыс орылған тапсырма-3 ұпай
-
3 дұрыс орылған тапсырма-2 ұпай
-
1-2 дұрыс орылған тапсырма-1 ұпай
|
Тапсырма парағы, түрлі түсті
қарындаштар
ДК экраны
|
Сергіту
сәті
2 минут
|
Мұғалім оқушыларға отыр
және тұр деп айтып тұрады.
|
Оқушылар мүғалім отыр десе тұру керек, тұр десе отыру
керек.
|
Оқушылардың зейінін
шоғырландыруға, және отырып тұру арқылы жаттығу
жасайды.
|
|
Жеке жұмыс
10
минут
|
Оқушыларға кестемен тапсырмалар таратылып
беріледі.
|
Оқушылар кестемен тапсырманың
орындайды
|
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін
шешеді
2. Берілген сан аралығын теңсіздік түрінде
жазады.
Теңсіздіктер шешімін сан аралығымен
жазады.
14-16 тапсырма- 4 ұпай
10-13 тапсырма -3 ұпай
6-9 тапсырма -2 ұпай
3-5 тапсырма -1
ұпай
|
ДК экраны
дәптер, тапсырма
парағы
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
6
мин.
|
«Құнды пікір» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Үй тапсырмасы:
Оқулықтан
№1032
|
Оқушылар өздерінің
баллдары бар қарталарына аттарын жазып, артына бүгінгі сабақта
алған пікірін, сұрақтарын жазып құнды пікір банкоматына әкеліп
салады.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|