Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1С бөлім: КөпмүшелерМектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы | Бірмүшені көпмүшеге көбейту |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.2.1.8 Көпмүшені бірмүшеге көбейтуді орындау
|
Сабақтың мақсаты | Бірмүше және көпмүшелерді қолданатын амалдардың тәртібін білу;Бірмүше және көпмүшелерді көбейтуде үлестірімділік қасиетін пайдаланатынын түсіну |
Бағалау критерийі | Көпмүшені бірмүшеге көбейтуді ықшамдай алады;Көпмүшені бірмүшеге көбейтуді түрлендіре алады;Көпмүшені көбейткіштерге жіктей алады; |
Тілдік мақсаттар | - Көпмүшені бірмүшеге көбейтуді тәртібін түсіндіреді; - Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді түсіндіреді;
|
| Пәнге қатысты лексика мен терминология:Бірмүше;Көпмүше;Бірмүшені көпмүшеге көбейту;үлестірімділік қасиеті;өрнектерді ықшамдау.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Көпмүше- бірмүшелердің алгебралық қосындысы. Сондықтан көбейтудің үлестірілімділік заңын қолдана отырып, теңбе- тең түрлендіру арқылы түсінеміз. |
Құндылықтарға баулу | Еңбекке және шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру |
Пәнаралық байланыс | Физика, математика |
Алдыңғы білім | 7.2.1.7 көпмүшелерді қосу және азайтуды орындау; -көпмүшелерді қосу және азайтуды пайдалана біледі; -көпмүшенің ұқсас мүшелерін біріктіру алады; -көпмүшені әр түрлі тәсілдермен қоса және азайта алады. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері
| Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
Білу3 мин
Түсіну7-минут
| 1.Ұйымдастыру: а) Оқушылармен амандасуә) Жағымды психологиялық ахуал тудыру: «Қол шапалақтау»Жүргізулі алгоритмі: Оқушылар шеңберге тұрып, әр оқушы екі қолының алақандарының сыртқы жақтарын жанында тұрған оқушыларға тигізіп 7 рет қолдарын соғады, 8-ретте алақандарын жұмып бір-біріне түйістіреді. Тапсырманың орындалуын ары қарай күрделендіріп орындатуға болады.(яғни, 7-рет соғып 8-ретте алақандарын жұмып түйістіру, 9-ретте оң алақанымен оң аяғының санын, 10-ретте сол алақанымен сол аяғының санын соғып алғашқы қалыпқа келу)б)«Дәліз» әдісі арқылы оқушылардың барлығынан сұрақ қойып, оқушылардан үй тапсырмасын сұраймын. Содан кейін кейінгі әрекетке көшемін.Толық жауап берген оқушыларға 3 баллЖартылай жауап берген оқушыдарға 2 баллЖауап жоқ 0 балл деген балдық жүйе арқылы бұл тапсырманы бағалаймын. в) Сыныпты топқа бөлу Сыныпты төрт топқа сандар арқылы бөліп, Диалогтық оқыту Көпмүше-бірмүшелердің алгебралық қосындысы. Сондықтан көбейтудің үлестірімділік заңын қолдана отырып, теңбе-тең түрлендіру арқылы 4ab2(3a2-5a2b+6a2c)= 4ab2•3a2-4ab2•5a2b+4ab2•6a2cБірмүшені көпмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосадыӘр оқушыға үлестірме парақтар беріліп, оқушылар осыған сәйкес тапсырмаларды орындайды және әркім өз жауаптарымен алмасып бір-бірін тексереді.
х3 + 1-х) =
3х(2b-7) + 4b(7-2b) =
|
А4 форматтағы қағазОқулық,АКТ
Бағалау парақшасы
Оқулық, дәптерлеріФормула
|
Сабақтың ортасы
Талдау 7-минут
Қолдану15 минут
Жинақтау 5-минут |
Сыни ойлауын дамыту «Миға шабуыл»Кезекпен тақтаға шығып, № 214-215 есептің тақтарын шығару
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар «Мозайка» әдісіЕсептер слайдтар арқылы интербелсенді тақтада шығады.№216 есептер және үлестірмелі тапсырмалар (берілген есептерді шығарып, гүл құрастырып шығу)
Оқушыларға тест сұрақтарын беру және олардың жауаптарына қарай әрекет етуТоптарға тапсырма. Біз толық қайталадық және практикада қалай қолдана алатындарынды көрсеттіңдер, енді осы алған білімдеріңді жинақтау үшін жеке тапсырма беріледі.
|
А4 форматтағы қағазОқулық,АКТ
А4 форматтағы қағаз5 сұраққа -2 балл4 сұраққа -1 балл3 сұрақтан төмен -0 балл
|
Аяқталуы2 минут
| «БББ» кестесін таратып беремін
|
А4 форматтағы қағаз
|
Келесі сабаққа тапсырма2 минут | Үйге тапсырма: №215 жұптары және ортақ көбейткіштерді жақша сыртына шығаруды іздену |
|
Саралау: Жаңа материалды оқып үйренуге және оқып игеруге деген оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырады. Жаңа білім мазмұнын игертуді жоспарлағанда оқушыға берілетін тапсырмаларды оқушының қабілетін ұштастындай ойын, қиялын дамытатындай етіп дайындауды үйренеді | Бағалау:Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырамын. Ол үшін берілген әрбір тапсырмаға бағалау критерийі мен дескрипторлар құрастырып, жинаған балдарын санаймын, оқушыларға балл беріп отырамын.
14-18 балл –«5» –Керемет!12-13 балл -«4» Жақсы 9-11 балл -«3» – әлі дайындық керек1-8 балл –«2»– Ізденуің керек
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды;Жұмыс барысында олар жазатын (қаламсап) құралдарды пайдаланады; Жұмысты тек мұғалімнің рұқсатымен бастайды;Оқу-құралдарын тек қажетті жағдайда ғана пайдаланады. |
Сабақ бойынша рефлексия
| Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Жалпы бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |