Сабақтың жоспарланған кезеңі | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы5-7 мин.
| Сәлемдесу:Психологиялық көңіл-күй ахуалын орнату.«Сәлемдесу» жаттығуыМақсаты: қатысушылармен сәлемдесу, топқа күш-қуат беру;Жаттығу барысы:Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «еуропалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италияндықтар». Кейін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «еуропалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, италияндықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады.Топқа бөлу: қоян, ит, ұзақ, балық суреттері таратылған. Солардың жасайтын қимыл-қозғалысына сай топқа бөлінеді. (жүгіреді, секіреді, ұшады, жүзеді) |
Суреттер:
|
Сабақтың ортасы 20-25 мин.
| Ширату.«Балапандар» Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру мақсатында сабақ ойыннан басталады. Музыка әуеніне байланысты оқушылар қимыл- қозғалыстарды жасаулары тиіс- Біз қандай қимылдар жасадық?-Қай дене мүшелерін қозғадық?-Бүгінгі сабағымыз не жайлы болады деп ойлайсыңдар? Сұрақ арқылы жаңа тақырыпқа болжам жасау. Тапсырма №1.(Ұ)« Тұрақты ұстаным қабылда» деген жаттығу өткізіледі. Оқушыларға пікірлерді оқи отыра, оқушылардан «Иә» не «Жоқ» позициясын қабылдап, дәлелдеуі сұралады.-Қозғалыс – бұл дененің бір жерден екінші жерге орын ауыстыруы.(иә, себебі...)-Қозғалыс траекториясы – заттардың қозғалыс кезінде жасайтын сызығы.(иә, себебі...) -Траекторияның ұзындығы – жол.(иә, себебі...)Дескриптор:1.Қозғалыс сөзінің мағынасын анықтайды. [1]
2.Қозғалыс траекториясын анықтайды. . [1]
3.Траекторияның ұзындығын анықтайды. [1] (Ұ) «Бас бармақ» арқылы бағаланады.
- Тапсырма №2. (Ұ) «Сұрақты қағып ал» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап алу.- Суреттерден не көріп тұрсыңдар? - 1- суреттегі жаттығу түрін атап берші.- 2- суреттегі жаттығу түрін атап берші. - 3- суреттегі жаттығу түрін атап берші.- 1-суретте қай дене мүшелеріі қозғалады?- Олар қалай қозғалады?- Қай суреттетерде қол мен аяқ бірге қозғалады?- Жаттығулардың пайдасы неде?- Егер адамдар қозғалмаса не болады деп ойлайсың?-Біздің денеміздің кейбір мүшелері қозғалмалы келеді екен. Сондықтан біздің дене мүшелерімізді бүгуге, жазуға және оларды айналдыруға, тартылуға, итерілуге болады.Дескриптор: 1.1 суреттегі адам қозғалысын анықтайды. . [1]
2. 2 суреттегі адам қозғалысын анықтайды. . [1]
3. 3 суреттегі адам қозғалысын анықтайды. . [1]
4.Қозғалыста дене мүшесін атайды. . [1]
5.Қозғалыс қимылдарын атайды. . [1]
Бағалау: «Бағдаршам»әдісі (бірін-бірі бағалайды)
Тапсырма №3 (Т) «Біз- зерттеушіміз» Тәжірибе жасау.Әр топқа ойыншықтар үлестіріліп беріледі.Тапсырма:-Кеглдерді қозғап көріңдер. Басқа жолын қарастыр.-Қол арбаны қозғаңдар. Басқа жолдарын қарастыр.-Шарды қозғаңдар. Басқа жолдарын қарастыр.-Машинаны қозғаңдар. Басқа жолдарын қарастыр. Заттарға әртүрлі әсер ету арқылы қозғауға болатынына көз жеткізеді.- Қорытынды жасайды.-Әр топқа жеке сұрақтар қойылады?1 топ - Кеглді қалай қозғадық? - Заттар өздігінен қозғала ма?- Оларды қалай қозғаймыз?-«Әсер ету» дегенді басқа сөзбен қалай айтуға болады?2 топ-Шарды қалай қозғадық?- Заттар өздігінен қозғала ма?- Оларды қалай қозғаймыз?-«Әсер ету» дегенді басқа сөзбен қалай айтуға болады?3 топ-Қол арбаны қалай қозғадық?- Заттар өздігінен қозғала ма?- Оларды қалай қозғаймыз?-«Әсер ету» дегенді басқа сөзбен қалай айтуға болады?4 топ-Пультті машинаны қалай қозғадық?- Заттар өздігінен қозғала ма?- Оларды қалай қозғаймыз?-«Әсер ету» дегенді басқа сөзбен қалай айтуға болады?Дескриптор: 1.Қозғалыс қимылды атайды. . [1]
2. Қозғалысты түсіндіреді. . [1]
3. Қозғалысты анықтайды. . [1]
4. «Әсер ету» мағынасын анықтайды. . [1]
Бағалау: «Басбармақ» әдісі
Сергіту сәті :«Айна» оқушылар жұптасып,бір-біріне қарама-қарсы тұрады.Олардың біреуі қолдармен,аяқтармен,денесімен ,бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды,ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды:оңды сол қылады,солды оң жасайды.Бір минуттан кейін оқушылар рөлдермен алмасады. | Аудио жазылым:«Балапандар биі» әуенімен қимылдар жасайды.
Оқулық,46 бет
Ойыншықтар:
|
Сабақтың соңы10-15 мин. | Тапсырма №4 (Ө)«Семантикалық карта»
-Төмендегі көрсетілген «Семантикалық картаны» әр оқушыға таратып беру.- Картадағы сөздерді оқып беру.Тапсырма:- Жануарлардың қозғалысына сәйкестендіріп ұяшыққа белгі қой.
-Дұрыс жауапты интербелсенді тақтадан көрсету.-Қозғалыс жануарларға не үшін қажет?
Дескриптор: 1. Жылқының қозғалысын анықтайды. . [1]
2.Құстың қозғалысын анықтайды. . [1]
3.Қоянның қозғалысын анықтайды. . [1]
4.Балықтың қозғалысын анықтайды. . [1]
5.Иттің қозғалысын анықтайды. . [1]
6.Маймылдың қозғалысын анықтайды. . [1]
Бағалау: Өзін-өзі бағалау. «Бағалау шәкілі » Бүгінгі сабақтан алған әсерім: «Көңіл-күй» тақтасына смайликтерді жабыстыру.
|
Семантикалық карталар, маркерлер, интербелсенді тақта, смайликтер.
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы:
|
Барлық оқушылар: «әсер ету» ұғымына мағынасы жақын сөздерді қолданды. Көптеген оқушылар: қозғалысы ұқсас жануарлардың суретін салды..Кейбір оқушылар: қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығына дәлелдер келтірді. |
ҚБ: (Ұ) «Бас бармақ»ҚБ: (Ұ) «Бағдаршам».ҚБ: (Т) «Бас бармақ».ҚБ: (Ө) «Бағалау шәкілі».ҚБ:Барлығы: «Көңіл-күй» тақтасы:смайликтер.
| -Жаттығулар жасау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|