Материалдар / Ашық сабақ Біз қалай тамақтанамыз? 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Біз қалай тамақтанамыз? 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға арналған ашық сабақ. Оқушыларға дұрыс тамақтану туралы түсінік беріледі. Оларға қандай тамақтың зиян және пайдалы екендігі мәлімделеді.Ежелгі және қазіргі заман адамдарының ерекшеліктері туралы біледі және тамақтану ережесін сақтаудың маңызын түсінеді.Пайдалы тағам түрімен әртүрлі сусындар жайлы мағлұмат беріледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Шілде 2018
303
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Пән: ДүниетануСынып: 1бМектеп: М.Бегалиева атындағы ЖОББМ
Күні:13.04.18жМұғалімніңаты-жөні: А.К.Кажгалиева.
Сабақтың тақырыбы: Біз қалай тамақтанамыз ?Қатысқандар:Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты1.3.1.1 Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу.1.1.4.2 Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіну.
Сабақ мақсаттарыБарлығы: Ежелгі және қазіргі заман адамдарының ерекшеліктері туралы біледі және тамақтану ережесін сақтаудың маңызын түсінеді.Көбі: Тағам мен сусынды ажырата біледі.Кейбірі: Пайдалы,зиянды тағамдарды ажырата алады.
Бағалау критерилері
  • Тамақтану режимі туралы айта алады
  • Көрнекі материал арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы біледі
  • Тамақтану режимін сақтаудың маңыздылы туралы әңгімелейді.
  • Тілдік мақсат

    Тағам , сусын
    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық, ашықтық, шығармашылық еңбек.
    Денсаулық жәнетехника қауіпсіздігініңсақталуыТамақтану режимі


    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы



    3минут

    Топқа бөлу



    2минут















    Психологиялық дайындық.Үлкенге де сіз,Кішіге де сіз.Құрметпенен сіздерге,Бас иеміз біз. «Суреттер » арқылы топқа бөлу 1-топ «Сусындар»

    2 -топ «Тағамдар»

    3-топ «Жемістер мен көкөністер » - ал енді осы тобымызбен отыра қояйық.

  • «Ой қозғау» стратегиясы. Біз үшін өмірде не қымбат ?(денсаулық)
  • Денсаулығымыз жақсы болу үшін не істеуміз керек?
  • Бір күнде неше рет тамақтанамыз?


















  • суреттер

































    Сабақ ортасы



















    «Салыстыр» әдісі































    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау













    Сергіту сәті.

















    «жұлдызша арқылы бағалау

















    2. Мағынаны тану Ежелгі адамдар топтасып өмір сүреді.Олар үңгірлерде бұтақтардан және жануарлардың сүйектерінен жасалған баспаналарда тұрады.Әйелдер өсімдіктер терді.Ер адамдар аң аулады.Жабайы аң етін шикілей жеді.Уақыт өте келе адамдар тамақты отқа пісіруді үйренді.Мұндай тағамның дәмді пайдалы екенін түсінді.Біраз уақыттан кейін от тұтатуды үйренді.Отқа аң еттерін күйдіріп жеді.Содан отқа піскен ас жұмсақ болатынын білді.3.Оқулықпен жұмыс.( Ұ) 1-тапсырма . «Суреттерді салыстыр» әдісіБейне суреттерге назар аудар. (оқулық 70бет ) -Суреттерді салыстыр ежелгі және қазіргі адамдардың тамақтану ерекшеліктерін айт.







    Жемістердің ,өсімдіктердің тамырларын азық еткен.
  • Жабайы аң етін шикілей жеген.
  • Уақыт өте келе тамақты отқа пісіруді үйренген.
  • Пісіріп жеген тамақтың дәмді ,пайдалы екенін білген.
  • 4.Бейне-ролик. Тамақтану пирамидасы.Тағамдар қалай бөлінеді?1.Ет өнімдері.2.Сүт өнімдері.3.Ұн өнімдері.Жемістер мен көкөністер.5.Топпен жұмыс. Постер қорғау.Суреттерге қара. Тағам мен сусындарды анықтаңдар. Тағамдар қалай бөлінеді? Әр топ өз топтарының атауына байланысты мәлімет беру арқылы постер қорғайды. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.

    Сергіту сәті.Қане, қанат қағайық.Қарлығаш боп ұшайық,Ұшып, ұшып алайық, Орнымызға қонайық.

    6. Дәптермен жұмыс.Алғашқы адамдар нені азық еткен?Қазіргі адамдар ше? Арасын сызықпен қос.

    Алғашқы адам













    5.«Ашық микрофон» әдісі- Қымыз ненің сүтінен алынады?- Қымыздың отаны қалай аталады?- Қымыздың қандай шипалы емі бар? (М.К.) Бие сүтінен шипалы сусын қымыз алынады. Қымыздың отаны – Қазақстан. Жылқының сүті адамға өте пайдалы.Сол сияқты түйенің сүтін яғни шұбатты да кеңінен қолданады. Шұбат пен қымыз адам денсаулығы үшін өте қажет және кеңінен қолданады.5.« Ойлан тап » әдісіПайдалы тағамдардың арасынан зиянды тағамдарды тауып қоршап сыз.
  • (ТЖ)«Ойлан-жұптас-бөліс»
  • Балалар достарыңды түскі ас мәзіріне қонаққа шақырсақ .Түскі ас мәзіріне қандай тамақ дайындар едіңдер?































































    Постер қорғау





















    Сабақтың соңы
    «Серпілген сауал » сабақты қорыту-Бүгін біз не үйрендік?-Тамақтану ережес туралы кім айтады?-Тағамдардың қандай түрлері бар?Кері байланыс.«Тәтті алма»Жасыл алма – толық түсіндім. Сары алма – толық түсінбедім. Қызыл алма – түсінбедім.







    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!