Сабақ жоспары: Қазақ тілі
4-сынып
Мерзімі:
Сабақтың
тақырыбы: Біздің спортшылар.
Грамматика: Септік
жалғау.
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік:
Оқушылардың
сөздік қорын байыту, сауатты жазу, мәдениетті сөйлеу дағдыларын
қалыптастыру.
Дамытушылық:
Танымдарын
кеңейтіп, ой - өрісін
дамыту.
Тәрбиелік:
белгілі спортшылардың өмірі мен жетістіктерінен үлгі ала отырып,
салауатты өмір салтын сақтауға
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:
дәстүрлі сабақ.
Сабақтың типі:
аралас сабақ.
Көрнекі
құралдар: суреттер, слайдтар, тірек
сызба.
Әдіс -
тәсілдер: сұрақ - жауап, жеке, жұптық жұмыс, мәтінмен
жұмыс.
Сабақтың
барысы:
I. Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен
таныстыру.
II. Үй
тапсырмасын тексеру.
«Спорт түрлері»
тақырыбында шығарма жазу, диалог
құру.
III. Жаңа
сабақ:
Мұғалімнің
сөзі.
- Балалар спорт
адамның денсаулығына өте пайдалы. Спортпен шұғылдану керек. Спорт
денені шынықтырады. Бүгін біз Қазақстанның белгілі спортшыларымен
танысамыз.
Жаңа сөздермен
танысу:
жанкүйер –
болельщик,
өз сөзінде тұру
– сдержать слово,
жеңу –
победить,
үміт –
надежда,
жеңімпаз –
победитель,
дарынды –
талантливый,
сүйікті –
любимый.
3. Мәтінмен
жұмыс. (Оқу, аудару)
Жақсылық
Үшкемпіров 1951 жылы 6 мамырда Жамбыл облысы Байзақ ауданында
дүниеге келген. Ол Қазақстанның тұңғыш олимпиада чемпионы, грек-рим
күресінің жеңімпазы. Белгілі спортшы 1980 жылы Мәскеу
Олимпиадасының және әлем чемпионатының алтын медалін жеңіп
алған.
Мәтінді түсініп
оқу. Жазбаша жұмыс.
Мәтін бойынша
төмендегі сұрақтарға жауап
беру.
1. Мәтінде не
туралы айтылған?
2. Жақсылық
Үшкемпіров кім?
3. Ол туралы не
білдіңдер?
4. Ол не жеңіп
алған?
5. Саған
спорттың қай түрі ұнайды?
IV. Сабақты бекіту кезеңі:
Спортшылар
жайлы слайдтар көру. Слайдтар арқылы спортшылар: Жақсылық
Үшекемпіров, Ольга Шишигина, Ермахан Ибраимов және т.б. жөнінде
мәліметтер беру.
Сөз
тіркестерін толықтырып жазу.
V. Сабақты қорытындылау
кезеңі:
«Спортшы» сөзін тәуелдеу, септеу,
жіктеу.
VI. Үйге тапсырма: «Біздің спортшылар» тақырыбы бойынша диалог
құру.
VII. Бағалау кезеңі: Үй
тапсырмасы бойынша және сабаққа белсенді катысқаны
бойынша.
Рефлексия: Не
білдім? Не үйрендім?