Ашық сабақ: "Біздің сынып " , 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: "Біздің сынып " , 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға, оқушыларға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Сынып: 2

Пәні: дүниетану

Мектебі:

Мұғалім:

Қатысқандар саны:0

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Біздің сынып

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.2.4. Өз сыныбының ұжымын сипаттау.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Өз сыныбының ұжымын сипаттай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Сынып,ұжым және сыныптастың айырмашылығын біледі,әдептілік ережелерін ажыратады. Кейбір оқушылар: Сынып проблемасын анықтай алады, жою салдарын түсіндіріп бере алады.

Бағалау критерийлері

Сынып ұжымы туралы әңгімелейді.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология: Сынып-класс-class, ұжым-коллектив-collective. Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Сынып деген не?

Ұжым деген не?

Сыныпта қанша терезе, парта, бар?

Тақта қандай түсті? Жазуға арналған сөздер:

Өз сыныбыңның ұжымын сипаттайтын сөздерді жазу.

Құндылықтарды дарыту

Топтық,жұптық жұмыстар барысында құрметпен қарау,ынтымақтастық,ашықтық,жауапкершілік,өмір бойы білім алу жүзеге асады.

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу, Өзін-өзі тану,қазақ тілі,математика.

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Сынып туралы ұғыммен таныс.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Ашық аспан болсын

Әр күніміз біздің

Сәттілікке толсын!

Дүниетану пәнінен

Білмегенді білейік

Үйренейік көрейік!


Топтастыру.

Қима суреттер бойынша 2 топқа топтасады.

1-топ «Сынып»

2-топ «Ұжым»


«Ашық сұрақ» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.

Мадақтау арқылы бағалау.


Ширату жаттығуы.

Бейнеролик көрсету.

Оқушылар бейнероликтен не көрдік?

Бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар?

Сабақ тақырыбы мен мақсаты хабарланады.


Сабақтың ортасы




(Ұ) «Кім білгір» ойыны.

1.Сынып топ басшысы кім?

2.Сынып оқу секторы кім?

3.Сынып тәртіп секторы кім?

4.Спорт секторы кім?

5.Тазалық секторы кім?

Бағалау: Жетондармен бағалау


(Т) «Бірік.Ойлас. Баянда».

Суреттердегі оқиғаларды талқыла.Бұл оқиғадан шығудың жолын ізде.

Дескриптор

Білім алушы

-Суреттегі оқиғаны талқылайды;

-Жағдаяттан шыға біледі.

Бағалау: Керемет! Жарайсың! Тамаша!Талпын! жетондары арқылы бағаланады.


Оқулық





Сергіту сәті


Мультимедиа арқылы би әуені тыңдалады,оқушылар дене қимылдарын жасайды.

Сергіту сәтіне арналған жинақ


(ЖЖ) «Көршіңмен ой бөліс» әдісі.

1.Мектепте кімдер жұмыс жасайды?

2.Әр оқушы мектепте ойына келгенін жасай ала ма?

3.Мектепте бір күнге тәртіп ережелерін сақтауды тоқтатты делік.Сонда сендер өздеріңді қалай ұстар едіңдер?

4.Сенің сыныбың ұйымшыл ма?

5.Сынып ұжымы ұйымшыл болу үшін балалар достықтың қандай ережелерін сақтай білуі керек?

6.Сыныбың ең үздік сынып болу үшін сен не істер едің?

Дескриптор

Білім алушы

-Сұрақтарға нақты жауап береді;

-Өз ойын толық жеткізеді.

Бағалау. Жетонмен бағалау.


(Ж)

Бөлімше 1.2 Мектеп және мектеп қоғамдастығы

Оқу мақсаты 2.1.2.4 Өз сыныбының ұжымын сипаттау

Бағалау критерийі Білім алушы

Сынып ұжымы туралы әңгімелейді

Ойлау дағдыларының Қолдану

деңгейі

Тапсырма


  • Гүл күлтелеріне өз сыныбыңның ұжымын сипаттайтын сөздер жаз.








  • Өз сыныбың туралы тағы не қосар едің? Жұпта әңгімеле.


Дескриптор

Білім алушы


- сынып ұжымын сипаттайтын сөздерді жазады;


-өз сыныбы туралы қосымша ақпараттар айтады.






Сабақтың соңы

Рефлексия

«Термометрмен өлшеу» әдісі.

Төменгі бөлігі-түсінбедім.

Ортаңғы бөлігі-түсіндім бірақ сұрағым бар.

Жоғарғы бөлігі-толық түсіндім.



Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.

Сабақ мақсатына сараланған кейбір оқушылар «Бірік.Ойлас.Баянда» топтық жұмысында бір-біріне қолдау көрсету арқылы сараланады.

Жұптық жұмыс «Көршіңмен ой бөліс» әдісі арқылы диолог және қолдау көрсету арқылы сараланады.

Ашық сұрақтар қойылады.

Бағалау критерийлары басшылыққа алынады.

Дескриптор құрастырылады.

Кері байланыс

«Жетондар» арқылы бағалау.

«Тамаша», «Керемет», «Жарайсың» «Талпын»

Рефлекция «Термометрмен өлшеу»



Партада дұрыс отыру.

Қалам мен дұрыс жұмыс жасау.

Оқушы ережесін сақтау.

Сергіту сәтін орындауда ара қашықтықты сақтау.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.10.2020
1016
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі