Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Бөлшектер. Аралас сандар 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы №12 бастауыш мектеп КММ
Пәні: Математика
Сынып: 4-Д сынып
Мұғалім: Жағалбай Рысгүл Сүлейменқызы
Бөлім: Жылдамдық, уақыт, арақашықтық
Тақырып: Бөлшектер. Аралас сандар
Сабақтың барысы
Оқу мақсаттары
(оқу
4.1.14 аралас санды бұрыс бөлшекке және бұрыс бөлшекті аралас
санға айналдыру 4.1.1.6 дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас
сандарды ажырату
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандар
туралы мағлұмат алады.
Оқушылардың басым бөлігі:дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас
сандарды ажырата алады
Кейбір оқушылар:дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарға
мысал келтіре алады.
Тілдік мақсаттар: Оқушылар: дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды айта
алады.
Пәндік лексика және терминология: Дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек,
аралас сандар
Диалогке/жазуға қажетті пайдалы фразалар топтамасы.
Талқылау: Дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырата
аласың ба?
Жазу: Дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды жазу.
Күтілетін нәтиже:
Бағалау
критерийлері:
жай бөлшектермен өрнектелген сандар тізбектерінің заңдылықтарын
анықтап атай алады;
есептерді талдап, шығара алады; дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас
сандар туралы мағлұмат алады; дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас
сандарды ажырата алады ; дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас
сандарға мысал келтіре алады.
Құндылықтарды
дарыту:
Адамгершілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу
АКТ-ны қолдану
дағдылары:
Презентация, тапсырмалар.
Пәнаралық
байланыс:
Дүниетану , жаратылыстану.дене шынықтыру
Бастапқы білім: Бір бағыттағы қуып жету қозғалысына берілген есептер. Қозғалыс
графиктері
Сабақ
кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық сәт
Математика – қызық пән,
Бәріміз оны білеміз.
Қызықты есеп шығарып,
Тез жауабын береміз.
Топқа бөлу А Б С топтары
Алдыңғы білімді еске түсіру
Сұрақтарға жауап алу
Ынталандыру. – Су ресурстарын қорғау
Өзектендіру. №1тапсырма
Су тамшылап тұрған ақауы бар шүмектен күніне шамамен 10 литр,
яғни бір шелек су ағып кетеді. Бір аптада қанша су пайдасыз ағып
кетеді? – Бір аптада қанша су пайдасыз ағып кетеді? (70 литр – жеті
шелек.) Бір айда ше? (290 – 310л) Бұл табиғатқа қандай зиян келтіреді?
(Орасан зор) 1 куб метр суға қанша ақша төленеді? (70 тг) Отбасылық
бюджетке қалай әсер ететінін есептейді.
Мақсат қою (Сен дұрыс және бұрыс бөлшектерді, аралас сандарды
ажыратуды үйренесің.)
Білу тәсілі №2 тапсырма а) Оқушылар бөліктердің жалпы санын
бөлшектердің қосындысы түрінде жаз
5/6 + 6/6 5/6 < 1, 6/6 = 1 6/6 = 1 екендігін біле тұра 1 + 5/6 = 6/6 түрінде
жазуға бола ма? (Болады)
ә) Сызбада үштің неше үлесі белгіленген бұрыс бөлшек түрінде жаз 5/3
= 3/3 + 2/3 = 1 + 2/3 деп жазуға бола ма? (Болады
Оқушыларды
топтарға
бөлуге
арналған
суреттер.
Сұрақтарға
жауап береді
Видео тыңдау
ҚБ:
Қолшапалақ»
Сабақтың
ортасы
Жаңаны ашу №3тапсырма а)
Суретті пайдаланып аралас сандарды жаз
Шешуі: Бірінші суретте 1 бүтін алма және 1 жарты алма берілген.
Жарты алма дегеніміз – 1/2, демек жауабы: Екінші суретте 4 бүтін алма
мен 1 жарты алма. Жарты алма дегеніміз 1/2 яғни жауабы: Үшінші
суретте екі алма және бір алманың 3 бөлігі. 4 бөліктің 3 бөлігі алынған
дегеніміз 3/4 болады. Сонда 2 3\4
ә) Аралас санды бүтін сан мен бөлшектің қосындысы түрінде жаз.
Қосу және азайту кезінде бүтін бөлікті бүтін бөлікке қосады
(азайтады), бөлшекті бөлшекке қосады (азайтады)
Дескриптор: дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырата
алады Түсіндіре отырып алғашқы бекіту
Түсіну тәсілі №4 тапсырма Түсіндіре отырып орындалады
Дескриптор: бүтін бөлікті бүтін бөлікке қоса алады ; бөлшекті
бөлшекке қосады, азайта алады
ҚБ: Отшашу
арқылы бір-
бірін бағалау.
Сабақ
кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Жаңаны қолдану.
Қолдану тәсілі №5 тапсырма Жеке жұмыс
а) Сан сәулеcін сызады. Бірлік кесінді ретінде дәптердің 6 торкөзін
алады. 2/6, 4/6, 1 , 1 сандарын белгілейді. 6/1 6/3
ә) Сан сәулесін сызады, бірлік ретінде дәптердің 10 торкөзін алады.
Сәуледе 1-ден кемі және 1-ден артық сандарды белгілейді.
Бөлшектерді жазады
1-ден кем 10/4 10/7
1-ден артық 10/3; 10/7
Талдау Жазалым дағдысы
№ №6 тапсырма
18/19-7/19+3/19=14/19 9/11-3/11-2/11=4/11
11/15-(3/15+7/15) =1/15
Жинақтау Топтық жұмыс
№7тапсырма Есептің шешуін өрнек түрінде жазу
А- тобы Шешуі: 5/12+4/12=9/12
Жауабы: Итбалықтар 9/12 бөлік шабақ жеді
Б-тобы Шешуі: 380180:3=126700
Жауабы: Теңізде қазір 126700 итбалық бар
С-тобы Шешуі: 6х3=18 қайық ( барлығы)
18-6= 12қ (көк)
Жауабы: Айлақта барлығы 18 құтқару қайығы бар; оның 12-сі көк
түсті
ҚБ: Өзін-өзі
бағалау.
ҚБ:
«Бағдаршам»
ҚБ:
«Басбармақ»
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс:
Қорыту 8-тапсырма Ойлан,тап!
Шешуі: Цистернаның бос қалу жылдамдығын анықтайды.
1) 6 – 4 = 2 (т/күн)
2) 60 – 20 = 40(т)
3) 40т : 2т/күн = 20 (күннен)
Жауабы: 20 күннен кейін кешке цистернада 20т су болады
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
«Еркін микрофон» әдісі
ҚБ: Отшашу
арқылы бір-
бірін бағалау.
Сабақтан алған
әсерлерімен
бөліседі
Үйге тапсырма №9 есеп
ҚБ: « Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау
Оқушылар
өзін- өзі
бағалайды