Материалдар / Ашық сабақ. Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру. Математика 4 -сынып.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру. Математика 4 -сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру.санның бөлігі, бөлшек ұғымын ажырата алады. Оқушылардың басым бөлігі:алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыра алады, сан сәулесінде салыстыра алады. Кейбір оқушылар: бөлшектерді оқып, салыстырып, белгілеп орындай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2021
2367
17 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика

Сабақ тақырыбы: Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру

Күні: 17.02.2021ж.

Мұғалімнің есімі: Мусагалиева П.Е

Сынып: 4 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

4.1.1.6 санның бөлігі, бөлшек ұғымын ажырату; 4.2.1.5 алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыру.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: санның бөлігі, бөлшек ұғымын ажырата алады.

Оқушылардың басым бөлігі:алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыра алады, сан сәулесінде салыстыра алады.

Кейбір оқушылар: бөлшектерді оқып, салыстырып, белгілеп орындай алады.

Бағалау критерийлері:

санның бөлігі, бөлшек ұғымын ажырата алады.

алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыра алады,

бөлшектерді оқып, салыстырып, белгілеп орындай алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыруын түсіндіру.

Пәндік лексика және терминология: дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандар.

Диалогке/жазуға қажетті пайдалы фразалар топтамасы.

Талқылау:

Дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарға мысал келтіре аласың ба?

Алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыр.

бөлімдері бірдей және алымдары бірдей жай бөлшектерді сан сәулесінде салыстыр.


Құндылықтарды дарыту

Адамгершілік, еңбекқорлық.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, көркем еңбек.

Тірек білім, білік, дағдылар

бөлімдері бірдей және алымдары бірдей жай бөлшектерді сан сәулесінде салыстыру.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

Сабақ бастамас бұрын «пазл құрастыр» әдісі бойынша үш топқа бөлу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Біз сабақты бастаймыз...»

Мұғалім «біз сабақты бастаймыз...» сөйлемін айтады, оқушылар өзара ақылдаса отырып өлең жолдарын құрып жалғастырады.


Жұмыс ережесі:


  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

  • Әр дұрыс орындалған тапсырмаға, топтарды бағалау парағына смайліктер жабыстырылатының ұмытпаймыз!


Сабаққа кіріспе ретінде викторина «менен сұрақ, сізден жауап» әдісі бойынша жұмыс ұйымдастырылады. Үш топтан екі оқушыдан шығып, викторинадағы сұрақтарды таңдап, жауап береді.

Ойын мақсаты — сабақтың тақырыбын ашып алу.Дұрыс жауаппен салыстыру арқылы оқушылардың өзіндік бағалауын ұйымдастыру.



Жаңа тақырып түсіндіру


Өзектендіру.

2 тапсырма (тақтамен жұмыс) 

a) Суреттерді қара. Фигуралар­дың қандай бөлігі боялғанын жаз.



 ә) Сан сәулесіндегі бірлік кесінділерге қара. Ол неше бөлікке бөлінген? Қайсысы үл­кен?


Дескрипторы: бөлшекті жазады, бөлшектерді сан сәулесінде салыстырады.

ҚБ: қол шапалақтау


Өзіндік жұмыс

4-тапсырма Бөлшектерді жазып, салыстырады.


Дескриптор:

  • Дөңгелектердің боялған бөлігін білдіретін бөлшектерін жазады

  • Бөлшектерді салыстырады.

ҚБ: топтар бірін-бірі бағалайды











Смайликтер










Оқулық

Жұмыс

дәптер

лері


Ортасы

Топтық жұмыс №5 тапсырма бөлшектерді салыстыр.


Дескриптор:алымдары бірдей екі бөлшек пен бөлімдері бірдей екі бөлшектерді салыстыра алады.

ҚБ: «Бармақтар» әдісі

Сергіту сәті: «Адасқан формулалар»

Алты оқушыға формула әріптері мен таңбалары бейнеленген қағаздар кигізіледі, қалған үш бала адасқан формулалар ішінен әр формуланы ретімен қойып көрсетеді.

Оқулық

Жұмыс

дәптер

лері











Топтық тапсырмалар

Аяқталуы


Өткенмен жұмыс

Топтық жұмыс «Топта талқыла» әдісі. Әр топқа берілген теңдеулерді шешеді.



(y – 476) – 1 056 = 1 549 (I – топ )

15 · (k – 10) = 255 ( II – топ )

(х-70) · 2 = 40 (III топ )

Дескриптор: теңдеулерді қарап, талдай алады;

Теңдеулердің орындалу ретін таба алады.

ҚБ: Топтар бірін-бірі бағалайды


Топтық жұмыс


Әр топ өздері қалаған пішіннің суретін салып, боялған бөліктерін білдіретін бөлшектерді жазып көрсетеді.




Дескриптор: боялған бөліктерін көрсететін бөлшектерді жазып, оқып береді.

ҚБ: Топтар бірін-бірі бағалайды


Үйге тапсырма: №12, 99-бет


Кері байланыс.

"Бес саусақ" әдісі

Бас бармақ – Не үйрендім?

Балан үйрек - Бүгін мен не жасадым және неге қол жеткіздім? 

Ортан терек – Бүгін кімге көмектесе алдым?

Шылдыр шүмек – Қандай қиындық болды, оны жеңе алдым ба?

Кішкене бөбек – Менің көңіл-күйім?

Қорытындылау

Әр топтың орындаған жұмыстарына байланысты жинаған смайликтер санын санап «алғыр» топты анықтау.





Топтық тапсырмалар






















Өзін-өзі бағалау парағы













Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы
Жекелеген пәндерді тереңдетіп оқытатын мамандандырылған Форт-Шевченко мектеп-интернаты



Ашық сабақ


Тақырыбы:

«Бөлшектер.

Бөлшектерді салыстыру»










Сынып: 4 «Ә»

Мұғалім: Мусагалиева П.Е




2020-2021 оқу жылы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!