Күні, айы, жылы
| Сыныбы: 5 | Пәні: Көркем еңбек |
Сабақтың тақырыбы: | Бутерброд пен сусын әзірлеу технологиясы |
Мақсаты: | Бутербродтар мен сусындардың зиянды және зиянсыз түрлерін салыстыру.Салқын тағамдар мен сусындарды әзірлеу технологиясымен танысу және практика кезінде жасау |
Күтілетін нәтиже: | Адам денесіне зиянды және зиянсыз тағамдарды айыра алады. Салқын тағамдар мен сусындарды әзірлеу технологиясын біледі және практика кезінде қолданады. |
Оқыту әдіс – тәсілдері: | Топтық жұмыс,жеке жұмыс,диалогтық әңгіме, ОҮБ және ОБ, салыстыру |
Сілтеме: | Көркем еңбек кітабы. |
Ресурстар: | Стикерлер, слайд |
Дереккөздері: | Оқулық, үлестірмелі материалдар |
Тапсырмалар: | Топтық жұмыс, постер қорғау,сурет салу |
І.Ұйымдастыру кезеңі: | Мұғалімнің іс – әрекеті | Оқушының іс - әрекеті |
| 1.Сәлемдесу2.Шаттық шеңбері3.Топқа бөлу (конфеттер арқылы)
| 1.Сәлемдеседі.2.Оқушылар есімдерінің бас әріптерінен келетін бойындағы жақсы қасиеттерін айтады3.Таңдаған конфеттерің түстері бойынша 2-топқа бөлінеді |
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау | Слайд 1.Адам ағзасына пайдалы азық-түліктер | Оқушылар адам ағзасына пайдалы азық-түліктерді суреттері арқылы орындарына қояды. |
ІV. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Мағынаны ашу | Слайд 2.Жаңа тақырыпты түсіндіру.2.Тақырыпты топтарға бөліп беремін. І топ: Ашық бутерброд ІІтоп:Жабықбутерброд3.Сурет салу Топтар бір – бірлеріне берілген тақырып бойынша сұрақ қояды | Топтар бөліп берілген тақырыпты жұп болып және топ болып талқылайды, бір – біріне түсіндіреді,постер қорғайды.Оқушылар бутербродтар суретін саладыТоптар бір-бірін бағалап отырады. |
Сергіту сәті: | «Әжеме арналған базарлық» ойыны | Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді
|
V. Сабақты бекіту | «Келесі пайымдаулар дүрыс па?» ойыны | Оқушылар берілген сұрақтарға ИЯ немесе Жоқ деп жауап береді. |
VІ. Үйге тапсырма | Тақырыпты оқу,шай демдеудің технологиялық картасын жасау | Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады. |
VІІ. Кері байланыс | Сабаққа кері байланыс жасаймын «Күн»тақтаға күннің дөңгелегі ілінеді, оқушыларға сары, жасыл күннің тармақтары таратылады. Тармақшаларды күннің дөңгелекшелеріне жапсыру керек. | Сары түс – маған сабақ ұнады, көптеген ақпарат алдым. Жасыл түс – сабақ ұнамады, себебі, пайдалы ақпараттар ала алмадым. Оқушылар сабақтың қалай өткендігі туралы, алған әсерлері туралы білдіреді |
VІІІ.Бағалау | Оқушылардың сұраққа жауап бергеніне, сабаққа белсене қатысқандарына қарай бағаланады. | Топтар бір – бірін бағалайды. |