Материалдар / Ашық сабақ: Буылтық құрттардың, ұлулардың буынаяқтылардың және омыртқалылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Буылтық құрттардың, ұлулардың буынаяқтылардың және омыртқалылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Буылтық құрттардың, ұлулардың буынаяқтылардың және омыртқалылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
2563
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақжоспары

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:8.2 А. Заттардың тасымалдануы.Мектеп: М.Өтемісұлы атындағы ЖОМКүні: Мұғалімніңаты-жөні:Кулымбетова Гулнар ЕрбосыновнаСынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:
СабақтыңтақырыбыБуылтық құрттардың, ұлулардың буынаяқтылардың және омыртқалылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі.
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме)8.1.3.8. Жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау.

СабақтыңмақсатыБарлық оқушылар:Суреттегі ағзалардың қан айналым жүйесін анықтауОқушылардың басым көпшілігі:Түрлі жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктерін сипаттау.Кейбір оқушылар:Суреттегі жануарлардың жүрегі мен қантамырлар жүйелеріннің маңызын ажыратып, сипаттау
БағалаукритерийіОйлау дағдылары: Білу және түсіну,қолдану-Суреттегі ағзалардың қан айналым жүйесін анықтайды-Түрлі жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды.-Суреттегі жануарлардың жүрегі мен қантамырлар жүйелерінің маңызын ажыратып, сипаттайды
ТілдікмақсаттарПәндік лексика және терминалогия:Артериялар, веналар, капиллярлар, аорта, жүрек, перикард, жүрек қабы, жүрек қабындағы аздаған сұйықтық, миокард, эндокард.Оқытудың тілдік мақсаты:Ағзалардың қан айналым жүйесін анықтау арқылы, түрлі жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктерін ажыратып кестеге толтыру бойынша, суреттегі жануарлардың жүрегі мен қантамырлар жүйелерін ажыратып, сипаттай отырып,тапсырмаларды орындау барысында оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалымдығдылары қалыптасады.Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасыАғзалардың қанайналым жүйесі .........................................Жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктері............Жануарлардың жүрегі мен қантамырлар жүйесі.........................................................................................
Құндылықтарға баулу«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар жануарлар жүрегінің құрылымы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын анықтап, Түрлі жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктерін ажыратып,жануарлардың жүрегі мен қантамырлар жүйелерін сипаттай отырып, еліміздегі жануарларды қорғап, қамқорлық жасауға баулимын.
ПəнаралықбайланысФизика – заттар тасымалы, қан қысымы.Химия – көмірқышқыл газы мен судың, органикалық заттардың молекулалары
Алдыңғыбілім7. 1. 3. 6. Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу.


Сабақбарысы


СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлеріРесурстар
Сабақтың басы5-мин







1. ҰйымдастырукезеңіСәлемдесу (оқушылардытүгелдеу)Сыныптажағымдыахуалорнату.Оқушыларды топтарға біріктіруЖануарлардың суреттері арқылы топтарға біріктіремін1-топ. Буылтық құрттар тобы2-топ. Ұлулар тобы3-топ. Буынаяқтылар тобы4 – топ Омыртқалылар тобы2.Ширату жаттығуы.Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында«Қызығушылығын ояту» әдісін қолданамынЭлектрондық оқулық арқылы жануарлардың қан айналым мүшелерін бейнеролик көруОқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыруА. Р. Соловьева. Б. Т. Ибраимова.Оқулық 8 Алматы «Атамұра» 2018

Жануарлардың суреті

Электрондық оқулық
Сабақтыңортасы8-мин





























10-мин































12-мин
1-тапсырма. «Джигсо» әдісі Постермен жұмыс (Тж)Суреттегі ағзалардың қан айналым жүйесін анықтаңыз.





Дескриптор Білім алушы- Суреттен ағзалардың қан айналым жүйесі мүшелеріне атау береді.-Суреттегі жануарлардың қанайналым жүйесі мүшелерінің қызметін сипаттайды

ҚБ.«Ойлан – жұптас – бөліс»



2- тапсырма (Ж) «Атаулар (терминдер) кестесі»Түрлі жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктерін ажыратып кестеге толтырыңыз.



ДескрипторБілім алушы-Кестеге түрлі жануарлардың жүрек қуыстарын сипаттайды-Кестеге түрлі жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды.

ҚБ. «Қосу алу қызықты»

Смайликтер арқылы

КереметЖақсы Орташа

3-тапсырма «Суреттер сыры» (Жж)Суреттегі жануарлардың жүрегі мен қантамырлар жүйелерін ажыратып, сипаттаңыз





Дескриптор Білім алушы- Суреттен жануарлардың жүрегі мен қантамырлар жүйесін ажыратады.- Жануарлардың жүрегі мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттайды.

ҚБ. «Ойлан – жұптас - бөліс»





Қалыптас-тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 40-бет







































А. Р. Соловьева.Б.Т. Ибраимова.8 – сынып биология Алматы«Атамұра» 2018













































Смайликтер









А. Р. Соловьева.Б.Т. Ибраимова.8 – сынып биология Алматы«Атамұра» 2018



















Сабақтыңсоңы5- мин«Рефлексия» «Бес саусақ» «Бас бармақ» - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?«Балалы үйрек» - бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?«Ортан терек» - ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?«Шылдыр шүмек» - шынайылық. Сабақ саған ұнадым? Неліктен?«Кішкентай бөбек» - көңіл - күй ахуалы.Мен өзімді сабақта қалайша сезіндім?

Оқушылардың жеке жұмыс, топтағы жұмыс кезіндегі іс-әрекеттерін бақылау арқылы , жұмысты меңгеру деңгейін қадағалай отырып, тапсырманы орындау кезіндегі білімдерін бағалаймын.Оқушылармен кері байланыс жасаймын. Оқушыларға сабақтан қандай әсер алғандарын жаздырамын. Оқушылар бес саусақтарының әрбіреуіне білгендерін, түйгендерін қорытындылап жазады.Оқушылардың не үйренгені туралы қорытынды жасау үшінәртүрлі әдістерді ұсынамын. Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын.




Саралау – сізқандайтəсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз?СізбасқаларғақарағандаҚабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз?Бағалаусізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?Денсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасынсақтау
Қабілеті төмен оқушылар: «Джигсо» әдісі арқылы ағзалардың қан айналым жүйесін анықтау кезінде оқушыныңпәнге деген қызығу-шылығын арттыра отырып, тыңдалым, айтылым, дағдысын барынша дамытамын;Қабілеті орта оқушылар: «Атаулар (терминдер) кестесі»әдісі арқылы жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктерін ажыратып кестеге толтыру арқылы оқушылардың оқылым, жазылым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін.Қабілеті жоғары оқушылар:«Суреттер сыры»әдісі арқылы оқушылар суреттегі жануарлардың жүрегі мен қантамырлар жүйелерінің маңызын ажыратып, сипаттау арқылыөз ой-пікірлерін қорғауға, сыни тұрғыдан ойлануға шығармашылық тапсырма беремін

Қалыптастырушы бағалау оқу үшін мақсат ете отырып, белсенді әдістерді тиімді пайдалануға негізделген. Мұнда бағалау мен оқуды ажырату мүмкін емес, олар білім сапасын арттыруда бірін бірі толықтырып отырады. Оқушылардың бірігіп талдау мәдениеті қалыптасады, сыни және шығармашылық ойлауы дамиды, өздерінің жеткен жетістіктерін көру арқылы оны жақсарту сенімі нығайады, күтілетін нәтижелері алдын ала анықталады.

Қалыптастырушы бағалау:

Берілген тапсырманы орындауына қарай оқушыларды «Қосу алу қызықты», «Ойлан – жұптас - бөліс»әдістері арқылы кері байланыс орнатамын.Берілген тапсырмалар бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойларын қорытып айтқызамын. Оқушыларды жұптастырып өзара пікірлерімен бөлістіремін. Топтық талқылау жасатамын.





Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға дағдыландыру.Сыныпта қауіпсіздік техникалық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру.Биология кабинетінде жұмыс ережелерін сақтау. Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау.

Сабақ бойыншарефлексиясабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы,Қолжетімдіболдыма?Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме? Егероқушылароқумақсатынажетпегенболса, неліктендепойлайсыз? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?Сабақкезеңдеріндеуақыттытиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақжоспарынанауытқуларболдымажəненеліктен?





Жалпыбағалау

Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:

Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіненеоңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:

Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктеріқиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!