Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы5-мин
| 1. ҰйымдастырукезеңіСәлемдесу (оқушылардытүгелдеу)Сыныптажағымдыахуалорнату.Оқушыларды топтарға біріктіруЖануарлардың суреттері арқылы топтарға біріктіремін1-топ. Буылтық құрттар тобы2-топ. Ұлулар тобы3-топ. Буынаяқтылар тобы4 – топ Омыртқалылар тобы2.Ширату жаттығуы.Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында«Қызығушылығын ояту» әдісін қолданамынЭлектрондық оқулық арқылы жануарлардың қан айналым мүшелерін бейнеролик көруОқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру | А. Р. Соловьева. Б. Т. Ибраимова.Оқулық 8 Алматы «Атамұра» 2018
Жануарлардың суреті
Электрондық оқулық |
Сабақтыңортасы8-мин
10-мин
12-мин | 1-тапсырма. «Джигсо» әдісі Постермен жұмыс (Тж)Суреттегі ағзалардың қан айналым жүйесін анықтаңыз.
Дескриптор Білім алушы- Суреттен ағзалардың қан айналым жүйесі мүшелеріне атау береді.-Суреттегі жануарлардың қанайналым жүйесі мүшелерінің қызметін сипаттайды
ҚБ.«Ойлан – жұптас – бөліс»
2- тапсырма (Ж) «Атаулар (терминдер) кестесі»Түрлі жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктерін ажыратып кестеге толтырыңыз.
ДескрипторБілім алушы-Кестеге түрлі жануарлардың жүрек қуыстарын сипаттайды-Кестеге түрлі жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды.
ҚБ. «Қосу алу қызықты»
Смайликтер арқылы
КереметЖақсы Орташа
3-тапсырма «Суреттер сыры» (Жж)Суреттегі жануарлардың жүрегі мен қантамырлар жүйелерін ажыратып, сипаттаңыз
Дескриптор Білім алушы- Суреттен жануарлардың жүрегі мен қантамырлар жүйесін ажыратады.- Жануарлардың жүрегі мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттайды.
ҚБ. «Ойлан – жұптас - бөліс»
|
Қалыптас-тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 40-бет
А. Р. Соловьева.Б.Т. Ибраимова.8 – сынып биология Алматы«Атамұра» 2018
Смайликтер
А. Р. Соловьева.Б.Т. Ибраимова.8 – сынып биология Алматы«Атамұра» 2018
|
Сабақтыңсоңы5- мин | «Рефлексия» «Бес саусақ» «Бас бармақ» - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?«Балалы үйрек» - бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?«Ортан терек» - ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?«Шылдыр шүмек» - шынайылық. Сабақ саған ұнадым? Неліктен?«Кішкентай бөбек» - көңіл - күй ахуалы.Мен өзімді сабақта қалайша сезіндім?
Оқушылардың жеке жұмыс, топтағы жұмыс кезіндегі іс-әрекеттерін бақылау арқылы , жұмысты меңгеру деңгейін қадағалай отырып, тапсырманы орындау кезіндегі білімдерін бағалаймын.Оқушылармен кері байланыс жасаймын. Оқушыларға сабақтан қандай әсер алғандарын жаздырамын. Оқушылар бес саусақтарының әрбіреуіне білгендерін, түйгендерін қорытындылап жазады.Оқушылардың не үйренгені туралы қорытынды жасау үшінәртүрлі әдістерді ұсынамын. Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын. |
|
Саралау – сізқандайтəсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз?СізбасқаларғақарағандаҚабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз? | Бағалау – сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? | Денсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасынсақтау |
Қабілеті төмен оқушылар: «Джигсо» әдісі арқылы ағзалардың қан айналым жүйесін анықтау кезінде оқушыныңпәнге деген қызығу-шылығын арттыра отырып, тыңдалым, айтылым, дағдысын барынша дамытамын;Қабілеті орта оқушылар: «Атаулар (терминдер) кестесі»әдісі арқылы жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктерін ажыратып кестеге толтыру арқылы оқушылардың оқылым, жазылым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін.Қабілеті жоғары оқушылар:«Суреттер сыры»әдісі арқылы оқушылар суреттегі жануарлардың жүрегі мен қантамырлар жүйелерінің маңызын ажыратып, сипаттау арқылыөз ой-пікірлерін қорғауға, сыни тұрғыдан ойлануға шығармашылық тапсырма беремін
| Қалыптастырушы бағалау оқу үшін мақсат ете отырып, белсенді әдістерді тиімді пайдалануға негізделген. Мұнда бағалау мен оқуды ажырату мүмкін емес, олар білім сапасын арттыруда бірін бірі толықтырып отырады. Оқушылардың бірігіп талдау мәдениеті қалыптасады, сыни және шығармашылық ойлауы дамиды, өздерінің жеткен жетістіктерін көру арқылы оны жақсарту сенімі нығайады, күтілетін нәтижелері алдын ала анықталады.
Қалыптастырушы бағалау:
Берілген тапсырманы орындауына қарай оқушыларды «Қосу алу қызықты», «Ойлан – жұптас - бөліс»әдістері арқылы кері байланыс орнатамын.Берілген тапсырмалар бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойларын қорытып айтқызамын. Оқушыларды жұптастырып өзара пікірлерімен бөлістіремін. Топтық талқылау жасатамын.
| Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға дағдыландыру.Сыныпта қауіпсіздік техникалық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру.Биология кабинетінде жұмыс ережелерін сақтау. Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау.
|
Сабақ бойыншарефлексиясабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы,Қолжетімдіболдыма?Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме? Егероқушылароқумақсатынажетпегенболса, неліктендепойлайсыз? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?Сабақкезеңдеріндеуақыттытиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақжоспарынанауытқуларболдымажəненеліктен? |
|
|
|
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіненеоңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктеріқиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет? |