Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Цифрлық сауаттылық. 3 сынып. "Кейіпкерлер" тақырыбына
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Кейіпкерлер
Өтілген сабақтың электронды нұсқасы: https://youtu.be/ak4i1JB0kaA?si=tpMoQfzHHkBd8jI5
Бөлімі: |
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 2-бөлім. «Ойын құру» (ортақ тақырыптар: «Уақыт», «Сәулет») |
Педагогтің аты-жөні: |
Әшірбай Р.Н. |
Күні: |
24.11.2023ж |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Кейіпкерлер |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы үшін: Көрініс пен кейіпкердің айырмашылықтарын атай алады. Оқушылардың көбі үшін: Жобаға кейіпкерлерді қосудың түрлерін үйренеді. Кейбір оқушылар үшін: Программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеуді үйренеді. |
Құндылықтар: |
Әділдік пен жауапкершілік:
Бірлік және ынтымақ |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының ісәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі: 1-6 мин.
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу І. Қызығушылықты ояту. «Амандасу» ойыны Оқушылар сыныпқа біртіндеп кіреді. Мұғалім оқушыларды көңілді әуенмен қарсы алып алады. Алдын ала дайындалған тақтайшаларда, қол беріп амандасу, қол түйістіру, қол соғыстыру, құшақтасу бейнелері тұрады. Мұғалім мен оқушылар сол бейнелерді қайталайды. Мұғалім мен оқушылар арасында керемет байланыс орнатылады.
https://youtu.be/CZW7xTArCLQ?si=bP5AUh0geXMDppRC
|
Топтастыру:
|
Топтастыру Оқушылар сабақтың бастапқы кезінде мұғалімнің қолданылған Flippity флатформасындағы Random Name Picer әдісімен екі топқа бөлінеді. 1-топ: Кейіпкер 2-топ: Көрініс Мақсаты: белсенді оқу, оқушының мұғалімді мұқият тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту мен оқу әдістерінің бірі болғандықтан оқу мақсаттарына қол жеткізуде оқушылардың қажеттіліктерін, қабілет деңгейлері мен қызығушылығын арттыру үшін топтастыру жоспарланды. Тиімділігі: топтық жұмыста – бір-бірімен ой бөлісіп, пікірлесуге, өз ойын ортаға салуға; жұптық жұмыста – ақылдасып, келісімге келуге, өзгенің пікірін тыңдап, құрметтеуге; жеке жұмыста – өзіндік пікір қалыптастырып, сын тұрғысынан ойлануына мүмкіндік болады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
||||
Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.
5-6 мин
|
Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, жауап беретін оқушыны интерактивті тақтадан Wordwail колесосын айналдыру арқылы анықтайды. Оқушылар жеке үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді. |
|
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
Интерактивті тақта
Оқулық
Wordwail сервисі |
|
Жаңа сабаққа дайындық. |
Мақсаты: алдыңғы білім мен жаңа білімді ұштастыру мақсатында жетелеуші және түрткі сұрақтарды талқылау. Тиімділігі: оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамау керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады. |
||||
Сабақтың ортасы (26 мин) |
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс істеу. «Тізбектей оқу» әдісі Топта оқушылар оқулықта берілген жаңа білім айдарындағы мәтінді кезектесіп бірінен соң бірі тізбектей оқиды. Әрбір оқушы өзінің оқыған мәтіні бойынша топта өзара талқылау жасайды. Бір-біріне және мұғалімге сұрақтар қойып, өздерінің білімін толықтырады. |
||||
Топтық жұмыс 1-тапсырма
|
Дескриптор
топтық |
Қалыптастырушы бағалау Топтағы оқушылар бір-бірін сабаққа |
Интерактивті тақта
Оқулық |
|
|
Интерактивті тақтада жұмыс 1-топ: Кейіпкер тобы интерактивті тақта алдына топтаса шығып, Wordwail платформасында алдын ала дайындалған викториналық сұрақтарға жауап береді. 2-топ: Көрініс тобы өз кезегінде олар да интерактивті тақта алдына топтаса шығып, LearningApps сервисінде сәйкестендіру тапсырмасын орындайды |
талқылау жасайды.
|
қатысу белсенділігі мен тапсырма орындау деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
Wordwail сервисі
LearningApps сервисі |
Топтық жұмыс 2-тапсырма Әр топ оқушыларына конверт таратылады. Ол жерде Scratch бағдарламасына қатысты, бүгінгі өткен тақырыпқа байланысты және бұл бағдарламаға қатысы жоқ суреттер беріледі. «Артығын тап» әдісі бойынша, артық суретті бөліп көрсетеді. |
Дескриптор
|
Қалыптастырушы бағалау Топтасқан оқушылар бір-бірін сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырма орындау деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
Интерактивті тақта
Оқулық
Жұмыс дәптерлері |
|
|
Сергіту сәті Көңілді әуенге екі топтан бір-бір оқушы шығып арнайы жасалған кілемшеде секіріп ойнайды. Бұл ойын түрі оқушыларға көтеріңкі көңіл күй сыйлайды. |
|
Musica?? Borboletinha
https://youtu.be/H9BGJp0WJ9U?si=3_DCKSgczAS7a63i
|
|
|
Жеке жұмыс 3-тапсырма Оқушы тапсырманы компьютерде орындайды. Компьютерге отырмас алдын техника қауіпсіздігін еске алады. Scratch бағдарламасына тақырыпқа сай жоба жсайды
|
Дескриптор
|
Қалыптастырушы бағалау Оқушылар өзін-өзі сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
Интерактивті тақта
Оқулық
Таратпа қағаздар |
Сабақтың соңы 7 мин.
Сабақты бекіту. Рефлексия. |
ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия Жеке жұмыс «Араның ұясы» техникасы Мұғалім топтағы оқушыларға не білгендігі туралы пікір алмасуды және екі сұрақтан дайындауын тапсырады. Содан кейін әрбір жұп кезектесіп сұрақ қояды, ол сұраққа жауапты басқа оқушылар береді. Сонымен берілген осы техника негізінде мұғалімнің көмегімен берілген мәліметтер қорытындыланады, өңделеді. |
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. Мақсаты: оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке |
«Қошеметтеу» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
|
|
||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Мен сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? 1: |
2