Материалдар / Ашық сабақ "Class photos" 2 сынып

Ашық сабақ "Class photos" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен жас маманмын және бұл менің ең алғашқы өткен ашық сабағым. Сабақта қолданған әдіс - тәсілдерім өзіме ұнады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
3688
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТексерілдіОқу ісінің меңгерушісі: Г. Ш. Дауталиева
Unit 3School: Taldy
Date: 27.11.2017Teacher name: Bekzhan Sh.
Grade: 2Number present:absent:
Theme of the lesson:Class photos
Learning objectives(s)2.S4 respond to basic supported questions giving personal and factual information2.R2 identify, remember and sound out high-frequency sound and letter patterns2.UE7 use personal subject and object pronouns to describe people and things
Lesson objectivesAll learners will be able to:
  • practice with teacher’s support
  • usespoken form of a limited range of everyday and classroom words
  • Most learners will be able to:
  • practice with little teacher’s support
  • Some learners will be able to
  • practice without teacher’s support
  • Success criteriaLeaners will practise and revise most topics from Unit 2Learners can answer the question Learners can use prepositions and some new words
    Value linksValues are instilled through the tasks on work in pairs and name the school objects
    Cross curricular linksHumanities
    ICT skillsPPT, Video, Worksheets
    Previous learningSchool activities
    Plan
    Planned timingsPlanned activities Resources
    Start5 minGreetings
  • Good afternoon pupils! How are you?
  • (Оқушылар шеңбер құрып тұрып ұрандарын айтады)

    Teacher divides pupils in 2 groups with cards: (оқушылар топқа бөліну үшін берілген чупа – чуптарды таңдайды және бірдей чупа – чуптар бір топ болады)“1 - group”, “2 - group”

    Are you ready pupils?


    Middle7 min













































    7 min















    2 min















    7 min













    5 min































    3 min

    “Days of the week” song

    “Snow” methods



    PosterPupils will…
  • Persent class photos
  • Draw or bring a picture of your classroom. Present it to the class.(оқушыларға әр түрлі суреттер беріледі, олар сол суреттерді бояуы керек және постерді қорғайды)



    Super Simple Learning













    Projeect timeClass photosMy school, my teacher, my classroom, my best friend(оқушылар өздері салған суреттерімен таныстырады)





    Formative AssessmentTopic: Class photoLearning objective 2.L3 Understand the main points of short, slow and carefully articulated talk on routine and familiar topics features such as color and numberAssessment criteria Recognise the main information in a short carefully articulated talk on familiar topicsLevel of thinking skills Knowledge and comprehensionTaskListen and circle. I’m Saule. This 1) is/are my school. My school is very big. This 2) are/is my classroom and this is my 3) teacher/friend Miss Aitzhanovna. This is my best friend Aidar.

    Descriptor: A learner
  • Listen and circle




  • Assessment



































































    End4 minFeed back Home work Workbook Page 25My progress

    Additional information
    Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners?Support for weaker students: working in pairs/groups, phrasesChallenges for moreable students: Encouraged to do more writing; assist weaker students.Assessment – how are you planning to check learners’ learning?Checking the taskFeedback on the workHealth and safety checkICT linksPPT, Video
    Differentiation can be by task, by outcome, by individual support, by selection of teaching materials and resources taking into account individual abilities of learners (Theory of Multiple Intelligences by Gardner).Differentiation can be used at any stage of the lesson keeping time management in mindPair work, group workUse this section to record the methods you will use to assess what students have learned during the lesson

    Health promoting techniquesBreaks and physical activities used.Points from Safety rules used at this lesson.
    Reflection

    Were the lesson objectives/learning objectives realistic? Did all learners achieve the LO? If not, why?Did my planned differentiation work well? Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why?
    Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson.




    Summary evaluation



    What two things went really well (consider both teaching and learning)?1:

    2:

    What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?1:

    2:

    What have I learned from this lesson about the class orachievements/difficulties of individuals that will inform my next lesson?









    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ