Сабақтың
ортасы
|
Суретпен
жұмыс.
Керекті сөздер: қосты,
жүзді, оқып отыр, сырғанап келеді.
Тақтамен
жұмыс
1-тапсырма.
«Сәйкестендір» ойыны.
Берілген сұрақтарға тиісті
жауаптарды сәйкестендіріңдер.
1. Динаның ұстазы
кім?
2. Құрманғазы
кім?
3. Домбырашы болу үшін
не істеу керек?
4. Құрманғазының
ақыл-кеңестері Динаға қалай әсер етті?
Керекті сөздер:
Құрманғазы, күй атасы, дыбысты сүйе білу, ерінбеу, құлағынан
кетпестей.
• Етістіктерді тап.
Олардың дара немесе күрделі екенін айт.
Дескрипторлар:
Сұрақтарға тиісті
жауаптарды табады.
Дара етістікті
табады.
Күрделі етістікті
табады.
Дәптермен
жұмыс
2-тапсырма
Жазылым. Көп нүктенің орнына тиісті
етістіктерді қойып, сөйлемдерді көшіріп
жаз.
Күйші күй ... . Жыршы жыр ...
. Ақын өлең ... . Дәрігер ауруларды ... . Мұғалім балаларды ... .
Жылқышы жылқы
Дескрипторлар:
Сөйлемдерді етістікпен
толықтырып жазады.
Көркем, қатесіз
жазады.
3-тапсырма. «Веер»
әдісі
Көп нүктенің орнына дара
етістікті тауып жаз.
... – келе жатыр, келе
бастады.
... – тарта алады, тартып
жатыр, тартып жүр.
... – тоқи алады, тоқып отыр,
тоқи бастады.
... – барып кел, бара
кел.
Дескрипторлар:
Дара етістіктерді
табады.
Күрделі етістіктерді
қатыстырып, сөйлем құрайды.
Болжау
әдісі Суретпен
жұмыс Суретке қарап, мәтіннің
тақырыбын болжа.
Дескриптор:
Мәтін тақырыбын
болжайды.
Мәтінмен
жұмыс.
Мәтінді
оқы.
– Менің атым Дина, – деді
қызғалдақ. – Мерейлі бол, Динажан, мен – кек күйшісі Құрманғазымын.
Тәрбиешім Махамбет ақын – Исатай ердің серігі, халық үшін жан
берген. Сол ерлердің ұраны, сол күрестің дабылы мынау егіз ішекте.
Мұрамды саған тапсырдым, халыққа жеткіз күйімді! – деп, қария
қызғалдаққа үкілі домбырасын ұсынды. – Егер де маған, атажан,
шынымен сеніп тапсырсаңыз, кек ұрандас күйіңізді халыққа ойнап
беруге ант етем! – деп, қыз бала тізерлеп отырды да, домбыраны
қолына ұстап, сүйіп-сүйіп алды.
/Әбу
Сәрсенбаевтан/
• Мәтінге ат
қой.
• Жоспарды
толықтыр
1. Дина мен Құрманғазының
танысуы.
2.
...
3.
...
• Жоспар бойынша мәтінді
мазмұнда.
• Мәтіннен етістіктерді тауып,
олардың дара және күрделі түрін ажырат.
Дескрипторлар:
Мәтінді
оқиды.
Мәтінге ат
қояды.
Жоспарды
толықтырады.
Етістіктердің түрлерін
ажыратады.
|
Суретте не бейнеленгенін
атайды. Берілген керекті сөздер бойынша сөйлем құрап айтады.
Берілген сөздердің дара және күрделі екенін
ажыратады.
Сұрақтарға тиісті
жауаптарды сәйкестендіреді. Етістіктерді табады. Дара, күрделі
етістіктерді ажыратады.
Көп нүктенің орнына
етістіктерді тауып қояды. Сөйлемдерді қатесіз көшіріп
жазады
Дара етістіктерді
табады. Күрделі етістіктерді қатыстырып, сөйлем
құрайды.
Мәтіннің тақырыбын суретке
қарап табады.
Мәтінге ат
қояды.
Жоспарды
толықтырады.
|
ҚБ:
Басбармақ
ҚБ:
Жарайсың-дар!
ҚБ:
Керемет
Отшашу
ҚБ:
Жарайсың-дар!
ҚБ:
Басбармақ
|
Суреттер
тақта
Оқулық,
дәптер
оқулық
Суреттер
Оқулық
|