Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Дәрілік өсімдіктер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
терминдер |
анықтамасы |
Орысша аталуы |
Ағылшынша аталуы |
Биология |
|
|
|
жасуша |
|
|
|
Жасуша қабырғасы |
|
|
|
Плазмалық жарғақша |
|
|
|
лизосомалар |
|
|
|
Цитоплазма |
|
|
|
Эндоплазма лық тор |
|
|
|
рибосома |
|
|
|
Гольджи жиынтығы |
|
|
|
вакуоль |
|
|
|
митохондрия |
|
|
|
Жасуша отралығы |
|
|
|
Пластидтер |
|
|
|
Лейкопласт |
|
|
|
Хлоропласт |
|
|
|
Хромопласт |
|
|
|
Short Term Plan
Қысқа мерзімді жоспар
Subject: Biology Пән: Биология
Бөлім |
Мектеп:Қ.Бектаев атындағы жом
Topic: Medical plant Тақырыбы:Дәрілік өсімдіктер |
||||||||||||||
Date: Күні: |
Мұғалімнің аты- жөні: Шатекова С.О |
||||||||||||||
Grade: 8 Сынып: 8 |
Number present: Қатысқаны: |
absent: қатыспағаны: |
|||||||||||||
The aim of the lesson Сабақ мақсаты |
Өсімдіктердің түрлерімен танысып, емдік қасиеттерін,маңызын біледі |
||||||||||||||
Жетістік критерилері Барлық оқушылар
Оқушылардың басым бөлігі
Кейбір оқушылар |
Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді: Оқушылар өсімдіктердің маңызын, мекен ететін жерімен танысып, түрлерін ажырата алады.
Дәрілік өсімдіктерге мысалдар келтіре алады, түрлерін ажырата алады.
Өсімдіктерді қорғау шараларын біледі, өз үлестерін қоса алады. |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Language objective Тілдік мақсат |
To use new terminology during the lesson Адыраспан-гармала Адамшөп-женшень Алтын тамыр-залатой корень Алоэ-алоэ Ақ жалбыз-мята белая Ақ қыша-горчица Бақбақ-одуванчик Долана-боярка Дермене-полынь Жалбыз-шалфей Жантақ-верблюжья колючка Итошаған-череда трехраздельная Итмұрын-шиповник Өгейшөп-мать и мачеха
|
||||||||||||||
Previous learning Алдыңғы білім |
|
||||||||||||||
Planned timings Уақыты |
Planned activities Жоспарланған іс-әрекет |
Resources Ресурстар |
|||||||||||||
|
Ұйымдастыру
Warm-up activity Миға шабуыл әдісі арқылы оқушыларға қайталау сұрақтары беріледі. Алдымен екі топқа 8 сұрақ қойылады. Топтың бірінші отырған мүшесінен бастап ретпен «иә» немее «жоқ» деп жауап береді. Жауап беру кезегі топтың бірінші мүшесі жауап бере алмаған жағдайда ғана келксі мүшесіне ауысады. Сондықтан бірінші отырған топ мүшесінің топқа көп ұпай алып беру мүмкіндігі жоғары. Әрбір дұрыс жауапқа 10 ұпай беріледі. 1.Тапсырма. 1 .Мен қайыңды ағаш деп санаймын (иә) 2.Жолжелкенді бұта тәрізді өсімдік деп есептеймін(жоқ) 3.Долана шөптектес өсімдік(жоқ) 4.Дермене бұта тәрізді өсімдік (жоқ) 5 Адыраспанды ағаш деп санаймын(жоқ) 6.Сексеуілді бұта деп санаймін(иә) 7.Жантақты шөптектес өсімдік деп санаймын (иә) 8.Қызғалдақ бұта тәрізді өсімдік (жоқ)
Жарайды балалар өте жақсы. Біз өсімдіктерді сыртқы пішініне қарай ажырата аламыз ба ?Олардың ортақ ұқсастығы бар ма ? Өсімдік бөлімдерін атаңдар ? Олай болса осы бөлімдердің атқаратын қызметі туралы айтайық балалар.
Жаңа тақырықа шолу жасау үшін мына өлен жолдарын тыңдайық. Дәрілік өсімдіктер туралы өлең оқимын. Осы өлең жолдарынан естіген дәрілік өсімдіктерді табады.
Тауқонақ, шәйшөп, маңқа, құлынембес, Сүттіген, еңлік мүйіз, киізкиік. Ақшалғын, көкемарал, бетеге, раң, Жапырақ теңге, бұйра, қисық, иық. Балдырған, у қорғасын, атқұлақты, Елік жүр сонысында соны қиып. Желкеуір, бәрпі, шырыш, шытыр, Сауыны бие емшектің кеп тұр иіп. Мың тамыр, жуа, рауғаш, жаужапырақ, Балауса, сорғыш, селдір, ермен, бақбақ. Сыбызғы жалғыз, құлмақ, қарақияқ, Шоңайна, меңдуана, сора, шақпақ. Ішінде сол қурайдың сұлу болар Шырмауық, кендір, қылша, жыланқияқ. Қанжыға, қоға, сасық, аққой болып Бөлінеді жуалар мен таусарымсақ. Қымыздық, қызсаумалдық дейтіндерге, Ат қойған тау елінде сүйіп шын-ақ.
Жаңа сабақ. 2.Тапсырма Оқушыларға конверттегі сұрақтар беріледі , жауабын кітапханадағы энциклопедияларды пайдалана отырып жауап береді. «Жауқазын тобы» 1)Асқабақтың өсетін жері, маңызы. 2) Жатаған қызғалдақ қай тұқымдасқа жатады? 3)Долананың емдік қасиеті? «Бәйтерек тобы» 1)Картоп түйнегі неше 0/0 крахмалдан тұрады? 2)Қайың ағашының маңызы ? 3)Жалбыз өсімдігінің өсетін жерлері, маңызы?
Әр топ өз жұмыстарын қорғайды . Постер дайындайды. Топпен бағаланады. 3.Тапсырма «Көкөніс теру «ойыны .Берілген көкөністердің атын үш тілде айту. Қызанақ-памидор-tomato Қияр-огурец-cucumbers Картоп-картоп-potatoes Сәбіз-марковь-carrot Пияз-лук-onion Қызылша- свекла-beet Қырыққабат-капуста-cabbage Асқабақ-тыква-pumpkin Баялды-баклажан-eggplant
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |