Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
терминдер
анықтамасы
Орысша
аталуы
Ағылшынша
аталуы
Биология
жасуша
Жасуша
қабырғасы
Плазмалық
жарғақша
лизосомалар
Цитоплазма
Эндоплазма
лық
тор
рибосома
Гольджи
жиынтығы
вакуоль
митохондрия
Жасуша
отралығы
Пластидтер
Лейкопласт
Хлоропласт
Хромопласт
Short
TermPlan
Қысқа мерзімді
жоспар
Subject:
Biology
Пән:Биология
Бөлім
Мектеп:Қ.Бектаев атындағы
жом
Topic:Medical
plant
Тақырыбы:Дәрілік
өсімдіктер
Date:
Күні:
Мұғалімнің аты- жөні:
Шатекова С.О
Grade:8
Сынып:8
Number
present:
Қатысқаны:
absent:
қатыспағаны:
The aim of the
lesson
Сабақ
мақсаты
Өсімдіктердің түрлерімен
танысып, емдік қасиеттерін,маңызын
біледі
Жетістік
критерилері
Барлық
оқушылар
Оқушылардың басым
бөлігі
Кейбір
оқушылар
Егер төмендегі жетістік
критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына
жетеді:
Оқушылар өсімдіктердің
маңызын, мекен ететін жерімен танысып, түрлерін ажырата
алады.
Дәрілік өсімдіктерге мысалдар
келтіре алады, түрлерін ажырата
алады.
Өсімдіктерді қорғау шараларын
біледі, өз үлестерін қоса
алады.
Language
objective
Тілдік
мақсат
To use new terminology during
the lesson
Адыраспан-гармала
Адамшөп-женшень
Алтын тамыр-залатой
корень
Алоэ-алоэ
Ақ жалбыз-мята
белая
Ақ
қыша-горчица
Бақбақ-одуванчик
Долана-боярка
Дермене-полынь
Жалбыз-шалфей
Жантақ-верблюжья
колючка
Итошаған-череда
трехраздельная
Итмұрын-шиповник
Өгейшөп-мать и
мачеха
Previous
learning
Алдыңғы
білім
Planned
timings
Уақыты
Planned
activities
Жоспарланған
іс-әрекет
Resources
Ресурстар
Ұйымдастыру
Warm-up
activity
Миға шабуыл әдісі арқылы
оқушыларға
қайталау сұрақтары
беріледі.
Алдымен екі топқа 8 сұрақ
қойылады. Топтың бірінші отырған мүшесінен бастап ретпен «иә» немее
«жоқ» деп жауап береді. Жауап беру кезегі топтың бірінші мүшесі
жауап бере алмаған жағдайда ғана келксі мүшесіне ауысады. Сондықтан
бірінші отырған топ мүшесінің топқа көп ұпай алып беру мүмкіндігі
жоғары. Әрбір дұрыс жауапқа 10 ұпай
беріледі.
1.Тапсырма.
1 .Мен қайыңды
ағаш деп санаймын (иә)
2.Жолжелкенді
бұта тәрізді өсімдік деп
есептеймін(жоқ)
3.Долана
шөптектес өсімдік(жоқ)
4.Дермене бұта
тәрізді өсімдік (жоқ)
5 Адыраспанды
ағаш деп санаймын(жоқ)
6.Сексеуілді бұта
деп санаймін(иә)
7.Жантақты
шөптектес өсімдік деп санаймын
(иә)
8.Қызғалдақ бұта
тәрізді өсімдік (жоқ)
Жарайды балалар өте жақсы.
Біз өсімдіктерді сыртқы пішініне қарай ажырата аламыз ба ?Олардың
ортақ ұқсастығы бар ма ? Өсімдік бөлімдерін атаңдар ? Олай болса
осы бөлімдердің атқаратын қызметі туралы айтайық
балалар.
1.Тамыр
A.Жасушадағы артық суды
буландырады
2.Сабақ
Б.Топырақтан сіңірген суды
және минералды тұздарды сабаққа
өткізеді
3.
Жапырақ
В.Бүршік ,жапырақ, гүл, жеміс
бекінеді
4.Гүл, тұқым,
жеміс
Г.Көбеюге қажетт,і жыныс
мүшелері бар, бұтақтанбайтын, түрі өзгерген, қысқарған
өркен
Жаңа тақырықа
шолу жасау үшін мына өлен жолдарын
тыңдайық.Дәрілік өсімдіктер туралы өлең
оқимын. Осы өлең жолдарынан естіген дәрілік өсімдіктерді
табады.
Тауқонақ, шәйшөп, маңқа,
құлынембес,
Сүттіген, еңлік мүйіз,
киізкиік.
Ақшалғын, көкемарал, бетеге,
раң,
Жапырақ теңге, бұйра, қисық,
иық.
Балдырған, у қорғасын,
атқұлақты,
Елік жүр сонысында соны
қиып.
Желкеуір, бәрпі, шырыш,
шытыр,
Сауыны бие емшектің кеп тұр
иіп.
Мың тамыр, жуа, рауғаш,
жаужапырақ,
Балауса,
сорғыш, селдір, ермен, бақбақ.
Сыбызғы
жалғыз, құлмақ, қарақияқ,
Шоңайна,
меңдуана, сора, шақпақ.
Ішінде сол қурайдың сұлу
болар
Шырмауық, кендір, қылша,
жыланқияқ.
Қанжыға, қоға, сасық, аққой
болып
Бөлінеді жуалар мен
таусарымсақ.
Қымыздық, қызсаумалдық
дейтіндерге,
Ат қойған тау елінде сүйіп
шын-ақ.
Жаңа
сабақ.
2.Тапсырма
Оқушыларға
конверттегі сұрақтар беріледі , жауабын кітапханадағы
энциклопедияларды пайдалана отырып жауап
береді.
«Жауқазын
тобы»
1)Асқабақтың өсетін жері,
маңызы.
2) Жатаған
қызғалдақ қай тұқымдасқа
жатады?
3)Долананың емдік
қасиеті?
«Бәйтерек
тобы»
1)Картоп түйнегі
неше 0/0 крахмалдан
тұрады?
2)Қайың ағашының
маңызы ?
3)Жалбыз
өсімдігінің өсетін жерлері,
маңызы?
Әр топ өз жұмыстарын
қорғайды . Постер
дайындайды.
Топпен
бағаланады.
3.Тапсырма
«Көкөніс теру
«ойыны .Берілген көкөністердің атын үш тілде
айту.
Қызанақ-памидор-tomato
Қияр-огурец-cucumbers
Картоп-картоп-potatoes
Сәбіз-марковь-carrot
Пияз-лук-onion
Қызылша-
свекла-beet
Қырыққабат-капуста-cabbage
Асқабақ-тыква-pumpkin
Баялды-баклажан-eggplant
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз