Сабақтың тақырыбы:
Дәрумендер - денсаулық кепілі
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Гапарова С
Күні:
|
СЫНЫП: 7
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
7.ӘТН2.
Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің
мәнін түсініп қолдану
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады
орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Тілдік құзіреттілік
|
Дәрумендер - денсаулық кепілі
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын,
көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Музыка, қазақ тілі.
|
Алдыңғы оқу
|
Дәрілік шөптердің денсаулыққа
пайдасы
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
Топтарға
бөлу.
«Билеттер
арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды
кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп
отрады.
|
Топқа бөлініп, бағалау парақшасымен
танысады.
|
Жаңа білім
|
Білу және түсіну
"Т кестесі"
әдісі
Күнделікті тұтынатын
тағамдар
|
Бұдан әрі тұтынатын
тағамдар
|
|
|
Сынып бойынша тапсырма:
"Миға шабуыл" әдісі
-Дәрумен дегеніміз
не?
-Олар адам ағзасына не үшін
қажет?
|
Оқулық,
мәтіндер, таратпа қағаздар,
маркерлер
|
Ортасы
|
Қолдану
1-тапсырмада берілген мәтінді оқып, сұрақтарға
жауап береді.
1.Дәрумендердің қандай
түрлерін білесіңдер?
2.Дәрумендерге қажеттілікті қанағаттандыру қалай
жүзеге асырылады?
«Дәрумендер-денсаулық кепілі» тақырыбында
бейнеролик тамашалау.
Талдау
Сұхбат құрастыру.
Дәрумендердің қандай түрлерін
білесіңдер?
3-тапсырмада берілген мәліметтер бойынша мәтін
құрастыру керек. Кідіріс түрлеріне байланысты тік сызықтарды
қояды.
4-тапсырмада «Қос жазба күнделігі» арқылы өздері
құраған мәтінге түсіндірме жазады.
|
Оқулық,
бейнеролик
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
|
"Т кестесі" әдісі
Күнделікті тұтынатын
тағамдар
|
Бұдан әрі тұтынатын
тағамдар
|
|
|
|
Таратпа қағаздар
|
Бағалау
Кері байланыс
|
Оқушының аты-жөні
|
1-тапсырма
|
"Т кестесі" әдісі
|
Сұхбат
|
3-тапсырма
|
4-тапсырма
|
Балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кері байланыс «Бір +, бір -
»
Сабақ барысында сәтті шыққан 1
кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту.
|
Кері байланыс кемесі
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті
жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары
тиімді болды ма? Мен
берілген
уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен
өз жоспарыма қандай
түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін
сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|