Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа тақырып
Құпия сурет
Сабақты бекіту
Үйге тапсырма
Сабақтың соңы
Ой толғаныс
Кері байланыс
3 мин.
|
Оқушыларды түгелдеу,топқа
бөлу,топ атауларымен таныстыру,назарларын сабаққа
аудару.
1.Үй жұмысын сұрап
шығу:«Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрап
шығу
1.Ұлы,Орта және Кіші жұздердің
түпкі аталары
2.Ұлы жүздің орналасқан аумағы
3.Ұлы жүзге кіретін руларды ата
4.Орта жүздің орналасқан жері
5.Орта жүзге кіретін рулар
6.Ш.Уалихановтың жүзге байланысты айтқан
пікірі
7.Кіші жүзге кіретін рулар
8.Кіші жүздегі ең көп санды
бірлестік
9.Батыс Қазақстанды
мекендеушілер
10.Қазіргі кездегі
Қазақстандағы ең көп рулар(қосымша
мәлімет)
11.Бүкіл Жетісуға кеңінен қоныстанған
тайпа
12.«Қазақтар жүзге,руға
бөлінбеген,жүзге,руға біріккен» деген сөзді қалай
түсінеміз
13.Оқулықтағы күрделі тапсырманы сұрап
шығу
Мұғалім үй жұмысын
қортындылайды.
2.Жаңа тақырыпты
ашу.Бейнебаянды көру арқылы жаңа тақырыпты ашу.Мұғалім түсіндіріп
жібереді қосымша.Дәптерге тақырыпты
жаздыру
Топтық жұмыс арқылы тақырыпты
3 топқа бөліп береміз
1-«Сұлтандар»тобы
2-«Қожалар»
тобы
3-«Қара халық»
тобы
Тірек-сызбалар арқылы қорғайды
әр топ өз тақырыпшалары бойынша
оқушыларға саралау
тапсырмаларын жүргіземін.Топтардағы әр оқушыға жеке деңгейіне қарай
сұрақтар беремін.Үлгерімі төмен және дарынды,
талантты оқушыларға кеспе қағаздар
таратамын
Венн диаграммасы ХАН /ПРЕЗИДЕНТ
Билер\Сот қызметі
Сәйкестендіру,
Бұл
кім?
А.Бөкейханов туралы мәлімет
сұрау(интернет)
Әмір Темір туралы ақпарат сұрап
шығу
Қожа Ахмет Яссауи туралы ақпарат сұрап
шығу
Қазіргі таңда қожалар туралы не
білеміз
Тестпен жұмыс
26
тақырыпты оқу
Қазіргі кездегі ақсүйектер туралы мәлімет жазып
келу
«Білім иерархиясы»әлеуметтік
сатысы
арқылы оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері
байланысын жаздырамын
|
Оқушылар өз жауаптарын ортаға
салады.
Оқушылар бейнебаян арқылы жаңа тақырыппен
танысады
Мәтінді оқып шығады
Класстер
қорғайды
Мәлімет айтады
Дарынды оқушыларға
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
Оқушылар сабақ бойынша кері байланыс
береді
|
Мадақ
тау
керемет
жақсы
талпын
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
мадақтау
1-5 баллмен
бағалауМұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша бағалайды.
ынталандырЫнталандыру үшін «Ауызекі бағалау»
әдісі арқылы
бағалайды
|
Стикер
Акт
Карта
Бағалау
парағы
әлеуметтік топтардың өмірін сипаттайтын
суреттері
Тарихи тұлғалардың суреттері
А4 парағы
Стикер,қағаз
|