Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Дәуірлерді жалғастырушы желі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: ДОІЖО________ |
Мектеп: №72 |
||||||
Күні: 06.04.2020ж |
Мұғалім: Едилова А.Т |
||||||
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушылар саны: 26 |
Қатыспағандар:2 |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Дәуірлерді жалғастырушы желі |
||||||
Құндылық: |
Сүйіспеншілік |
||||||
Қасиет: |
Мейірімділік, жауапкершілік, патриотизм |
||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.2.3.4. Мәліметтерді жинақтау 5.3.1.2Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну |
||||||
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығы Ертеден келе жатқан халық даналығы, ата-баба , салт-дәстүрінің,көсем сөздер мен шешен сөздердің рухани тағылымы, адамгершілік құндылық, даналық ретінде түсінік алады Оқушылардың көпшілігі Ақпаратты құрылымды қолданған. Презентацияда таныс ақпарат берілген. Сыныптастарын қарата алды. Оқушылардың кейбірі Ақпаратты ретсіз қолданған. Презентацияда берілген ақпаратты өңдей алды. Сыныптастарын қарата алмады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Халық даналығы
ұрпақтан ұрпаққа мирас болып қалатын қазына екендігін
ұғынады Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады. |
||||||
Пәнаралық байланыс: |
Тарих, музыка |
||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
PowerPoint таныстырылымы, ғаламтор желісіне қосылған компьютер |
||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Қоғам игілігі үшін еңбек» тақырыбын меңгерді |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||
Сабақ басы 2 мин
2 мин
3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. -Сәлеметсіздерме , құрметті оқушылар! -Мен сіздерді көргеніме қуаныштымын. -Көңіл –күйлеріңіз қалай? Сынып оқушыларын түгендеу.«Өзін –өзі тану» сабағының ережесін «5Т» қайталау (тәртіп, талап, тазалық, тыныштық, татулық). Ал енді балалар сабағымызды бастамас бұрын әрқайсымыз өз атымызы байланыстыра отырып бойымыздағы бір жақсы қасиеттерімізді атап шығайық. Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл. Сурет бойынша лексикалық тақырыпты болжайды.
Түркістан Отырар Сығанақ Тақырыпқа ену үшін сұрақтарға жауап береді: |
Дидактикалық материал карточкалар |
|||||
Сабақ ортасы
28 мин |
Жаңа
ақпарат (сабақтың мақсатын аша түсу
мұғалім тақырыпқа байланысты мәліметтермен бөліседі)
Дәйексөз «Бүгінгі күнді түсініп-түйсіну үшін де, болашақтың дидарын көзге елестету үшін де кешегі кезеңге көз жіберуіміз керек Н.Ә.Назарбаев
Бейнеролик «Қазақ жеріндегі тарихи-мәдени мұралар»
Сергіту сәті: «Көршінің суреті»
Топпен ән айту. «Отырардағы той» Оқулық 107-бет Сөзін жазған: Сабырхан Асанов Әнін жазған: Шәмші Қалдаяқов Той басталды Отырарда, Сырдың сұлу бойында. Кеудесінде оты жанған Қызылқұмның қойнында. Аңыздарда аты қалған, Талай ақын толғаған- Осындай той Отырардан Басқа жерде болмаған! Қ-сы: Туған елім-ай, Өскен жерім, асқар белім, Сенсің әнім менің, Сәнім менің, Алақандай аялаған, Арманым да өзіңсің, Ақ тілегін аямаған, Ардағым да өзіңсің. Сендегі жас, кәрінің де, Қуанышы мол болсын. Шәуілдірдің әр үйінде, Дәл осындай той болсын. |
Дәптер Интернет көздері Өзін-өзі тану оқулығы
Кеспе ақ қағаздар
|
|||||
Сабақ соңы 5 мин |
Рефлексия. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.
Жүректен жүрекке Сабақ соңында оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, қолдарындағы жүрекшелерді бір-біріне береді. |
Үш түрлі стикерлер Жүрекше қағаздар |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
Дифференциация үш түрде іске асады: 1- үлгерімі төмен оқушыларға өткен сабақта қолданылған тыңдалым мәтінін пайдалану үшін ұсынылады. 2 – оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған. |
Оқушылар бір-бірін дискрипторлар тұсына «+» белгісін қоя отырып, бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі. |
Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютер қолданылады. |
|||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Жалпы баға Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады. Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2.. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |