Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Демографиялық көрсеткіштер мен демографиялық жағдай 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді сабақ жоспары
Бөлім 8.4Әлеуметтік география Бөлімше 4.1 Халық географиясы . Күні: Сынып: 8 |
Мектеп: БҚО Казталов ауданы Казталовка ОЖББМ Мұғалімнің аты-жөні: Молдашева Рая Габдрахимқызы Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Демографиялық көрсеткіштер мен демографиялық жағдай |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.4.1.4- елдердің демографиялық көрсеткіштерін графикалық түрде ұсынып, түсіндіреді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Елдердің демографиялық көрсеткіштерін графикалық түрде түсіндіреді. Оқушылардың басым бөлігі: АКТ-ны қолдану арқылы кестемен жұмыстанып, елдердің демографиялық көрсеткіштерінің графикалық туындыларын құрастырады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: АКТ-ны колданып электронды кестемен жұмыстанып, елдердің демографиялық көрсеткіштерінің графикалық туындыларын салыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Термин сөздермен жұмыс: Абсолют көрсеткіштері, Халықтың табиғи өсуі, Халықтың механикалық қозғалысы,Салыстырмалы көрсеткіштері, Туу және өлім коэффициенті, Табиғи өсу коэффициенті Оқылым:Оқулықтағы және берілген сайттағы мәліметтерді оқиды. Айтылым: Ойларын ортаға салады,топта пікір алмасады. Тыңдалым:. Бір-бірін тыңдайды. Жазылым:Тапсырмаларды орындай отырып, дәптерлеріне елдердің демографиялық көрсеткіштерінің графиктерін құрастырып жазады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының Қазақстан халқының табиғи өсуін арттыруға бағытталған бағдарлама аясында: Халық денсаулығын жақсарту,Салауатты өмір салтын ұстану, Ана мен балаға қамқор болу құндылықтарын ескере отырып, оқушылардың бойында қалыптастырамыз:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Математикамен:өлшем бірліктер, графиктерді пайдаланған кезде. Информатикамен:компьютер,интербелсенді тақта,информатикалық программалармен ( Powerpоint, paint )жұмыс істегенде. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
8.4.1.1 ;8.4.1.2; 8.4.1.3; сыныпта өткен тақырыптары бойынша білімін еске түсіреді.алдындағы тақырыпта алған білімдері бойынша жұмыс жасайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 6 минут |
Ұйымдастыру кезеңі:
Топтарға бөлу. Себетпен кәмпит әкелу. Оқушылар себеттен кәмпиттер алады.Кәмпит қағаздарындағы сөздер бойынша топқа бөлінеді. І топ: «Әке асқар тау» ІІ топ: «Ана өмірдің шырағы» ІІІ топ: «Бала бауыр етің»
«Серпілген сауал» әдісі допты лақтыру арқылы алдындағы өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Картаға сипаттама беруде :
|
Таратпа қағаздар. Кәмпиттер Доп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 9 минут Қолдану |
1.Тапсырма“Ойлан-жұптас-талқыла” әдісі арқылы жеке, жұптық, жұмыс жүреді. Тиімділігі оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады, өз ойын ашық айта алады. Төмендегі кестеде дамыған және дамушы елдердің демографиялық көрсеткіштері берілген. • Дамыған және дамушы елдердің демографиялық көрсеткіштерінің орташа мәндерін есептеңіз. • Шыққан көрсеткіштерді графикте көрсетіңіз (дамыған елдерді – бір түспен, дамушы елдерді – бір түспен). • Дамыған және дамушы елдердің табиғи өсуі арасындағы айырмашылықты түсіндіріңіз.
Қ.Б әдісі« Түрлі түсті гүлдер» Жасыл түсті гүл-ең белсенді ,жұмыстың көп бөлігін орындаған топ мүшесіне беріледі. Сары түсті гүл-ең сыпайы,жұмыстың орындалуына көп үлесін қосқан топтағы оқушыға беріледі. Қызыл түсті гүл-белсенділігі аздау болған оқушыларға беріледі. Оқушыларды гүлдер арқылы топ басшысы бағалайды. Бұл әдісті алу мақсатым:Оқушылардың демографиялық көрсеткіштерді графикалық түрін қаншалықты бейнелегенін анықтау. Белсенділігі аздау болған оқушыларға осы мәтінге ұқсас тапсырма беріп және белсенді оқушының көмектесуі арқылы оқушымен өзіндік кері байланыс жасау арқылы бағалаймын. Білім дағдыларын қалыптастырып нәтижеге қол жеткіземін. |
8 сынып оқулық 202-204беттер
Үлестірмелі материалдар
Түрлі-түсті гүлдер
2 -мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талдау Синтез
15 минут |
2-тапсырма. «Ойлан,жұптас, талқыла » әдісіТоптық жұмыс Бұл әдістің тиімділігі оқушылар кестелерді пайдаланып. Өз пікірін білдіріп, талқылайды, жеке, жұптық,топтық жұмыс жасайды. Ітоп:А) Қазақстанның аймақтары бойынша тұрғындардың орналасуы: 1 кесте
ІІ топ:Б) 2013 жылғы статистикалық мәлімет бойынша қазақстандағы ұлт өкілдерінің таралуы 2кесте
ІІІ топ:В) Дамыған және дамушы елдеріндегі халықтың ұдайы өсуінің 1және 2 тұрпатына тән әр 1000 адамға шаққандағы 2014 жылғы табиғи өсу коэффицентінің көрсеткіштері:
1-2-3 кестелер бойынша график құрастыру
К.Б. «Бағдаршам» әдісі бұл әдістеТүсінгендерін көру үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаландым. Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазамын. тапсырманы толық орындай алды.Менің мақсатым: оқушылардың Берілген елдердің демографиялық көрсеткіштерінің графикалық туындыларын қаншалықты құрастырғанын анықтау. |
Ғаламтор желісіне алынған Үлестірмелі материал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау 7 мин |
3-тапсырма. Жұптық жұмыс. « Үштік» әдіс (Ойлан,жұптас, бөліс)Бұл әдістің тиімділігіоқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады, өз ойын ашық айта алады. Елдердің демографиялық көрсеткіштерін графикалық түрлерін қарастырады.
Аласа тау Орташа тау Биік тау Қ.Б.«Альпинист жетістігі»Аласа тау-орташаОрташа тау-жақсы Биік тау- өте жақсы Бұл әдістің алған мақсатым:Берілген елдердің демографиялық көрсеткіштерінің графикалық туындыларын қаншалықты салыстырғанын бағалау.Оқушыға тапсырма беру арқылы білім нақтылаймын.Сабақта белсенді әдістер қолдану арқылы оқушының өзіндік кері байланыс жасау дағдыларының дамуына, сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып, қатысқанын сезінуге; оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына, құрдастармен қарым-қатынасының дамуына, танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік беремін. |
АКТ құралдары
3 мин
Тау суреттері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс 3 минут |
«Сиқырлы есік» әдісі
Мен меңгере алмадым (жабық есік) Жартылай меңгердім (есіктің кілті бар) Мен толықтай меңгере алдым (ашық есік) Мақсатым: . Сабақта белсенді әдістер қолдану арқылы оқушының өзіндік кері байланыс жасау дағдыларының дамуына, сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып, қатысқанын сезінуге; оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына, құрдастармен қарым-қатынасының дамуына, танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік беремін |
Есік суреттері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманы күрделендірудіқалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс.Денсаулық және қауіпсіздік жəне еңбекті қорғауережелері. АКТ-менбайланыс.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау тапсырмалары оқушылардың деңгейін анықтау үшін қолданылады. 1-тапсырма:«Ойлан,жұптас, талқыла » әдісі. “Ойлан-жұптас-талқыла” әдісі арқылы жеке, жұптық, топтық жұмыс жүреді. Тиімділігі:оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады, өз ойын ашық айта алады. Бұл әдісті алу мақсатым: Оқушылардың демографиялық көрсеткіштерді графикалық түрін қаншалықты бейнелегенін анықтау. Түсінбеген оқушыға дамыған және дамушы елдердің демографиялық көрсеткіштері кестенің мына үлгісін орындауға беремін.
Бұл әдісте жауап бере алмаған оқушыға осы мәтінге ұқсас тапсырма беріп және белсенді оқушының көмектесуі арқылы оқушымен жұмыстанамын. Оқушының өзіндік кері байланыс жасау дағдыларының дамуына, сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып, қатысқанын сезінуге; оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына, құрдастармен қарым-қатынасының дамуына, танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік беремін. 2- тапсырма: «Ойлан,жұптас, талқыла » әдісі«Топтық жұмыс Бұл әдістің тиімділігі: оқушылар кестелерді пайдаланып. Өз пікірін білдіріп, талқылайды, жеке, жұптық, топтық жұмыс жасайды Мақсатым:: Оқушылардың берілген елдердің демографиялық көрсеткіштерінің графикалық туындыларын қаншалықты құрастырғанын анықтау. Түсінгендерін көру үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаландым. Оқушылар, өздерін бағалайды. Көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазамын. Тапсырманы толық орындады. 3-тапсырма: « Үштік» әдіс (Ойлан,жұптас, бөліс) АКТ құралдарының нәтижесінде Елдердің демографиялық көрсеткіштерін графикалық түрлерін салыстырады. Бұл әдістің тиімділігі: оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады, өз ойын ашық айта алады. Мақсатым:Берілген елдердің демографиялық көрсеткіштерінің графикалық туындыларын қаншалықты салыстырғанын бағалау. Тапсырма бойынша мақсатқа жетті. Бұл әдісте Орташа қабылдаған оқушыға тапсырма беру арқылы білім нақтылаймын. Сабақта белсенді әдістер қолдану арқылы оқушының өзіндік кері байланыс жасау дағдыларының дамуына, сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып, қатысқанын сезінуге; танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік беремін. |
Оқушылардың сабақтың әр кезеңінде меңгеруін тексеру бағытында және нені жақсарту қажет екендігін білу үшін қалыптастырушы бағалау жүргіземін.
1.Тапсырма Қ.Б әдісі « Түрлі түсті гүлдер» Жасыл түсті гүл- ең белсенді ,жұмыстың көп бөлігін орындаған топ мүшесіне беріледі. Сары түсті гүл- ең сыпайы,жұмыстың орындалуына көп үлесін қосқан топтағы оқушыға беріледі. Қызыл түсті гүл- белсенділігі аздау болған оқушыларға беріледі Оқушыларды гүлдер арқылы топ басшысы бағалайды. Бұл әдісті алу мақсатым: Оқушылардың Демографиялық көрсеткіштерді графикалық түрін қаншалықты бейнелегенін анықтау. 2. тапсырма: К.Б. «Бағдаршам» әдісі: Бұл әдісте Берілген елдердің демографиялық көрсеткіштерінің графикалық туындыларын құрастырағандарын көру үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаландым. Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазамын. тапсырманы толық орындай алды. Менің мақсатым:оқушылардың Берілген елдердің демографиялық көрсеткіштерінің графикалық туындыларын қаншалық құрастырғанын саралау. 3. тапсырма: Қ.Б.«Альпинист жетістігі» Аласа тау-орташа Орташа тау-жақсы Биік тау- өте жақсы Бұл әдісті алған мақсатым: Елдердің демографиялық көрсеткіштерін графикалық түрде қаншалықты салыстырағанын бағалау. оқушыға тапсырма беру арқылы білім нақтылаймын. Сабақта белсенді әдістер қолдану арқылы оқушының өзіндік кері байланыс жасау дағдыларының дамуына, сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып, қатысқанын сезінуге; оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына, құрдастармен қарым-қатынасының дамуына, танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік беремін.
Белсенділігі аздау болған оқушыларға осы мәтінге ұқсас тапсырма беріп және белсенді оқушының көмектесуі арқылы оқушымен өзіндік кері байланыс жасау арқылы бағалаймын. Білім дағдыларын қалыптастырып нәтижеге қол жеткіземін. әдістері бойынша бағалап отырамын. |
Сабақ математика пәнімен тығыз байланысты.Себебі әртүрлі есептеулер,өлшем бірліктер,графикпен калай жұмыс жасайтынын біледі. Информатика пәнінен АКТ қолдану –комьпьютер,информатикалық программалар орындау барысында тығыз байланысты.Сабақта информатика кабинетінің кауіпсіздік ережесі және АКТ-ны қолдану кезінде қауіпсіздік ережелері сақталады. |