Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Денеге қалай күтім жасаймыз 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
ДОІЖО: Ж.Мусагалиева
Пән: жаратылыстану |
Мектеп: «Б.Аманшин атындағы ЖОББМ» КММ |
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ақкереева.Ж.Ы |
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Бөлім |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Денеге қалай күтім жасаймыз? |
|
Оқу мақсаттары: |
2.2.3.4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау; 2.2.3.5 - тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау 2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру; |
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. |
|
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Тапырмаларға критерийлер арқылы жауап табады Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
||
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта. |
|
Алдыңғы білім |
Қозғалыс сыры |
Жоспар
Сабақ кезеңдері Уақыты |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы 3 мин 3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: « Кір жаятын жіп» ойыны ширату жаттығуы Галерияны шарлап өздеріңе дене күтіміне пайдалы деген суретті тауып, өздеріңе бір-бірден ала қойыңдар. ТОПҚА БӨЛУ: «Т» әрпі бар парақ алғандар «ТАЗАЛЫҚ» тобы «Б» әрпі бар парақ алғандар «БАЙЛЫҚ» тобы «Д» әрпі бар парақ алғандар «ДЕНСАУЛЫҚ» тобы «Таза тақта» әдісі /оқушыларға өткен сабақ бойынша сұрақтар қойып, пысықтау жұмысы орындалады/ Сұрақтар: 1.Бұлшықеттің қызметі? 2.Ол қандай затқа ұқсас?. 3. Бұлшықет құрылысы 4.Қатты шыныққан бұлшықет? 5.Ең кішкентай бұлшықет Ол қайда орналасқан? 6.Мықты шыныққан бұлшықеттерді кімдерден кездестіреміз?? ҚБ-Мұғалімнің ауызша кері байланысы Тамаша! Жарайсыңдар! Өте жақсы!. |
Суреттер, Жіп, қыстырғыштар Топ атаулары Парақшалар Қолдау сөздер |
Сабақтың ортасы 5 мин |
/ҰЖ/ Ұжымдық жұмыс: Ой қозғау Жақсы, балалар, өздеріңе таңдаған суреттегі заттар не үшін қолданылады? -Тазалық сақтау үшін қолданылатын заттар. Олай болса, бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы тазалық, дене күтімі туралы болмақ. Жиырма жетінші қараша Денеге қалай күтім жасаймыз? Білу.Тыңдалым: Сабағымызда жаңа тақырып туралы «Білім бук» желісінің материалы арқылы түсінік алайық. «Гигиена» ұғымы жайлы түсінік беріледі. /Ж/ Жеке жұмыс Түсіну. Айтылым. Оқулықпен жұмыс: Сурет бойынша өз ойларыңды ортаға салайық.. Бағалау: «Шапалақ» әдісі Жұптық жұмыс: Тапсырма: Жазылым 1-топ 1.Берілген сөздерден мақал құрастырып жаз: кепілі, денсаулық, тазалық _________________________________ Мақалдың мағынасына сәйкес суретті белгіле (). Дискриптор: Білім алушы -берілген сөздерден мақал құрастырады -құрастырған мақалды бос орынға жазады -мақалға сәйкес суретті анықтайды 2-топ.Тіс күтіміне қатысты дұрыс тұжырымды белгіле (). 1. Тісті тазаламаса, ауыздан жағымсыз иіс шығады. 2.Тісті күту міндетті емес, ауру тістің орнына жаңа тістер өседі. 3. Тіс күлкіге сән береді. 4. Тістегі микробтар ауру туғызады. 5. Тіске күтім жасалса, денсаулық та жақсы болады. Дескриптор Білім алушы - тұжырымдарды оқиды - тіс күтіміне байланысты дұрыс тұжырымды табады − тіс күтіміне қатысты дұрыс тұжырымдарды белгілейді; 3-топ Дескриптор Білім алушы -сөйлемдерді оқиды -қол жууға пайдалы кеңесті табады -астын сызады ҚБ: «Жұлдызша» Сергіту сәті «Қолшатыр» тренингі Шарты: музыка жүріп тұрады, балалар би қимылын жасайды. айтылады.Дене күтіміне зиян заттарды атағанда аулақ болу үщін қолшатырға тығыламыз. Қолдану. Талдау: Шығармашылық тапсырма: Т/Ж. Топтық жұмыс: 1-топ: Жұмбақ шешуін табу Дымқылдап күнде сен,
Шомылған баланы,
Аузы жоқ, көзі жоқ, 2-топ Қимадан мақал құрастыру 3-топ Денсаулық, тазалық жайлы тақпақ айту. Тарақ, шөткі, сабын сөздерін орыс, ағылшын тілдерінде аудару Шаш-волос-hair (хайр) Тарақ-расческа-walrs уалс) Сабын-мыло-soap(сауп) Қол-рука- hand (ханд) Шөткі-щётка- ( ) Тіс-зуб-teeth (тиис) ҚБ: «Бармақ» Жинақтау. «Шынжыр» әдісі Әр топқа шынжыр беріледі , сол шынжырды жалғап, денені күту ережесін құрастыра қояйық. ҚБ: «Бағдаршам» |
суреттер Интербелсенді тақта Оқулық Жұлдызшалар Қолшатыр Үлестірмелер Қима сөздер Суреттер Шынжырлар бағдаршам |
10 мин 10 мин 5 мин |
||
Сабақтың соңы 4 мин |
Үйге тапсырма: Денеге қалай күтім жасаймыз? мәтінін оқу Кері байланыс. «Чемодан, еттартқыш, себет» |
Саралау тапсырмалары арқылы оқушылардың деңгейін анықтау мақсатында төмендегідей тапсырма ұсынылды. А.сурет бойынша дене күтімі ережесін біледі В. тапырмаларға критерийлер арқылы жауап табады Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. С. қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін анықтау мақсатында қолданылған ҚБ әдістері: 1.«Қолпаштау» 2.«Шапалақ» 3. «Жұлдызша» 4. «Бағдаршам» |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Интерактивті тақтаны уақытында пайдалану Оқушылардың партада түзу отыру, бойларын тік ұстау Тазалық ережесін сақтау |