Материалдар / Ашық сабақ "Денсаулық – зор байлық"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Денсаулық – зор байлық"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсынылып отырған қысқа мерзімді сабақ жоспары қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған. Құрастырылған тапсырмалар оқу мақсатына сай әзірленген. Бағалау критерийлері мен дескрипторлары көрсетілген. Ашық сабақ жоспары ұстаздарға сабақ үдерісіндн пайдалануға көп көмегін тигізеді деген сенімдемін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қырқүйек 2024
146
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: 16-сабақ

Бөлім: Денсаулық – зор байлық

Бөлімше: Денсаулық және қоршаған орта

Күні: 08.10.19

Мектеп: Павлодар қаласы, Ы.Алтынсарин атындағы дарынды балаларға арналған облыстық қазақ гимназия-интернаты

Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова Гүлзина Қабдырахманқызы

СЫНЫП: 7 «б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

7. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай

көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.

7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Коммуникативтік жағдаятқа сай

көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі.

7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жаза алады.


Оқушылардың басым бөлігі: Коммуникативтік жағдаятқа сай

көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай алады.

7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жаза алады.


Кейбір оқушылар: Коммуникативтік жағдаятқа сай

көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады, диалогке қатысу арқылы пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай алады.

7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жаза алады, шынай ы өмірден дәлелді мысал келтіреді.


Бағалау критерийі

Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі.

Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазады.


Ресурстар

Интерактивті тақта, тақырыпқа қатысты слайд, суреттер, таратпа қағаздар

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, биология

Тілдік мақсат

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Менің байқағаным,...

Менің ойымша,...

... деп ойлаймын...

Менің дәйегім...

Алдыңғы оқу

7.Т/А2.Әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау

О3. Мақала құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

5 мин.
















7 мин.












5 мин.
















3 мин.








5 мин.

Психологиялық ахуал қалыптастыру, топқа бөлу

1. Жағымды психологиялық орта қалыптастыру:

-Сәлем достым! (амандасады)

-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)

-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

-Сен келдің! (қолдарын жаяды)

-Жақсы болды!(құшақтайды)

Түрлі түсті жүрекшелер арқылы топқа бөлінеді.


Үй тапсырмасын «Лото ойыны» арқылы сұрау.

- Қазақстанда көшпелі өркениетті зерттеген қандай ғалымдарды білесіңдер?

- Қазақстанда көшпелі өркениет дәуірінде өмір сүрген тайпа, мемлекеттерді атаңдар.

- Көшпелілердің өмірін тарихи деректер арқылы сипаттаңдар.

- Көшпелі халықтың қоныстанған аймағын анықтаңдар.

- Көшпелі өркениеттің Қазақстандағы көріністері қандай болды?

ҚБ: «Бас бармақ»

Тыңдалым.

Оқушыларға салауатты өмір салты туралы бейнекөрсетілімін көрсетеді, сұрақтар қояды:

Ой қозғау.


«Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы сұрайды

-Бейнекөрсетілім не туралы?

-Денсаулық дегеніміз не?

- Неге біз «Дені саудың жаны сау» дегенді жиі айтамыз?

-Денсаулықы сақтау үшін не істеу керек?

Мұғалімнің жетекші сұрағы:

Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

Сабақ тақырыбы ашылады. Оқу мақсаты хабарланады.

Үнтаспадан мәтін тыңдалады.

1.Мәтінді тыңдап, сөйлеудің қай түрі екенін (диалог, моно­лог, полилог) ажыратып, сұрақтарға жауап беріңдер.

«Ыстық доп» әдісі арқылы сұрайды.

Мақала қандай тақырыпқа арналған?

Қандай мәселелер көтерілген?

Денсаулықтың қандай түрлері бар?

ҚБ: «Жарайсың», «Жақсы», «Керемет» мадақтау сөздері.

1-тапсырма. «Балық қаңқасы»

Shape3 Shape2

Денсаулыққа қоршаған ортаның әсері бар ма?



Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10







Бағалау критерийі

Дескриптор

Проблеманы анықтайды. Себептерін табады. Дәлелдейді. Қорытынды жасайды.

Проблеманы және оның себептерін анықтайды, дәлелдерін келтіреді, қорытынды жасайды.


ҚБ: «Жұдырық алақан»

- Мақсатқа толықтай қол жеткізсе, ашық алақан

- Жартылай, әлі де толықтай жұмыс істеу керек десе, үш саусағын жоғары көтереді.

-Елеусіз ғана табысқа жеттім деп есептесе, жұдырығын көрсетеді.














Shape11








Shape12








Бейнекөрсетілім

smk.edu.kz (1.08)





Фасольды қапшық









Үнтаспа. (1.35)




Доп





А 3 қағазы, маркерлер















Shape13

Ортасы

3 мин.



































4 мин.

























3 мин.






2-тапсырма. Болжау әдісі. Берілген мәтін үзіндісін мұқият тыңдаңыз. Қарияның айтқан сөздері нені меңзейді? Қарияның сөзін жұпта болжап, талқылаңыз. Өз сөзіңізде эмоционалды-экспрессивті сөздерді қолданыңыз. Қандай шешімге келдіңіз? Ойыңызбен бөлісіңіз.


Shape14


Бағалау критерийі


Дескриптор


Көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті

сөздерді қолданады

Мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін

қолданады

Пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдайды


- көңіл күйге байланысты сөздерді анықтайды;

- көркемдегіш құралдарды қолданады;

- мәтіндегі негізгі ақпаратқа қатысты сөз тіркестерін

анықтайды.



Әңгіменің жалғасын тыңдаңыз. Өз жауаптарыңызды қарияның жауабымен салыстырыңыз.

Сонда шал: - Темекі көп шексең, ағзаң әлжуаз болады, таяққа сүйеніп жүресің.

Ал таяғы бар адамды ит қаппайды. Екіншіден, көп жөтелесің, ал түнде ұйықтамай

жөтеліп жатқан адамның үйіне ұры кірмейді. Ал қартаймау себебің – жастай өлесің.

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы


(Ж2) 3-тапсырма (Оқулық 9-тапсырма) Тілдік бағдарды ережені ескеру, шолу жасау.

1-топ:

Адамның денсаулығын нығайту нұсқаулық жазыңдар. Онда тыныс белгілерін дұрыс қолдан.

2-топ: Қоршаған ортаны қорғау туралы нұсқаулық жазыңдар. Онда тыныс белгілерін дұрыс қолдан.


Бағалау критерийі


Дескриптор


Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазады

Тақырыпқа сай нұсқаулық құрастырады;

Тыныс белгілерін орынды қолданады.


ҚБ: «Мадақтау сэндвичі»

1бөлік-позитивті коментарий,не ұнады;

2бөлік-сындарлы сын,нені жақсарту керек; 3бөлік-келешекке арналған коментарий: маған ұнады,бірақ келесі жолы..........

Оқулықтан 48-беттегі 10-тапсырманы орындату.

ҚБ: «Жарайсың» мадақтау сөзі

Саралау.

Ерекше қабілеті бар оқушылар:

«Денсаулық» сөзіне бес жолды өлең құрастырады.

Қабілеті бар оқушылар:

Табиғатты қорғау үшін қандай шара қолдану керек?

«ПОПС» формуласы бойынша талдау.

П (Менің ойымша,…)

О (Өйткені…)

П (Мысалы, …)

С (Қорытындылай келе, …)

ҚБ: «Керемет» мадақтау сөзі

Таратпа қағаздар
































Shape15




Оқулық














Shape16



Аяқталуы

4 мин.



































1 мин.

«Ойшыл қалпақтар» рөлдік ойыны. 6 оқушыдан топта­сып, 6 түсті қалпақты киіңдер. «Денсаулыққа әсер ететін факторлар» деген тақырыпта сұрақтар бойынша пікірталас ұйымдастырыңдар.



Shape17 Ақ қалпақ

Денсаулыққа әсер ететін факторлар туралы айтады

Денсаулыққа қандай фарторлар әсер етеді?


Shape18 Сары қалпақ

Денсаулық текке байланысты болатынын айтады.

Денсаулық адам тегіне байланысты бола ма?


Shape19 Қара қалпақ

Денсаулыққа адамның өзі жауапты екенін айтады

Неліктен денсаулықты адамның өз қолында деп айтамыз?


Shape20 Жасыл қалпақ

Қоршаған ортаның денсаулыққа әсері туралы ойларын айтады.

Экологияның денсаулыққа әсері бар ма?


Shape21 Қызыл қалпақ

Айтылған ойлардың қайсысы ұнағанын, қайсысы ұнамағанын айтады.

Айтылған ойларға қалай қарайсың?


Shape22 Көк қалпақ

Бақылау және қорытындылау: айтылған ойлардың пайдалысын және маңыздыларын айтады.

Айтылған ойлардан қандай қорытынды шығаруға болады?


Үй тапсырмасы: Тілдік бағдар: ережені оқу. «Денсаулық – баға жетпес жалғыз ғана асыл дүние» тақырыбына эссе жазып келу.


Алты қалпақ

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1. Оқу мақсатына сай тапсырмалардың құрастырылуы.

2. Қалыптастырушы бағалау түрлерінің тиімді қолданылуы.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1. Әрбір тапсырмадан кейін оқушыларға рефлексия жасату.

2. Қызығушылығын оятатын әдіс-тәсілдерді көбірек пайдалану

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1. Топқа бөлу кезіндегі әдістерді күрделендіру

2. Келесі сабақтарымда тапсырмаларды саралап дайындауға көп көңіл бөлу керек екендігіне көз жеткіздім.










































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!