Бөлім «Өзім туралы»
|
|
Күні: |
|
СЫНЫП: 2
| Қатысқандар саны: 11 | Қатыспағандар: 0 |
Сабақтың тақырыбы | Диалог.Монолог |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) |
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Диалог және монологтың айырмашылын біледі, сөйлеушінің сөзін тыңдап, жауап беруге үйренеді, өлеңді мәнерлеп оқуға дағдыланады, сауатты әрі көркем жазуға үйренеді |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Мәтіннің диалог және монолог түрінде болатындығын түсінеді, екеуінің айырмашылығын ұғынады, сөйлеушінің сөзін тыңдап, оған жауап беруге дағдыланады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер,мәтін |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы тақырып | Ауызекі сөйлек |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 5 минут
| Топқа бөлу 2 минутСебетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Қызыл гүлім-ай» би | 1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»
|
Ортасы 20 минут | «Интервью» әдісіДиалог- сөйлесу, әңгімелесу деген сөз. Көркем шығармада екі я одан да көп адамдардың бір-бірімен тікелей сөйлескен сөздерін диалог дейміз.Диалог көркем шығармада да, ауызекі сөйлеу тілінде де кездеседі. Монолог – бір кісінің сөйлеуі, ойы. Монологта белгілі бір тақырыпты баяндап, сипаттап, әңгімелеп айтып беру мақсаты көзделеді. Онда адамдардың ойы, пікірі, көңіл-күйі, психологиялық ішкі толғанысы, саяси-ғылыми көзқарасы, дүниетанымы – бәрі ашық байқалады.Лекция, баяндамалар да монологқа жатады. Монолог әдеби сөйлеу үлгісіне жатады.Мысал ретінде Абайдың қара сөздерін, «Жыр құдіреті», «Ақтамберді жырау», 144-146 беттер (дидактикалық материалдар) оқып беріп, оқушылардың өздеріне ажыратқызамын.Диалог пен монологтың өздеріне сай жаттығулар орындату.1-жаттығуда көшіріп жазу арқылы диалогте әр сөйлеушінің сөзі сызықша арқылы бөлінетіндігін меңгертеді.3-жаттығуда диалог туралы алған білімдерін беки түседі.2-жаттығудау бойынша мәтін түрі –монологты ажыратады.-Өлең монолог па әлде диалог па?
-Монолог .Өйткені мұнда сөйлеуші бір адам ,яғни оқушы4-жаттығу алған білімдерін пысықтайды.Әр оқушы өз қалауы бойынша сурет бойынша мәтіннің екі түрін диалог және монолог құрастырады.
|
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді.
«Интервью» әдісі
|
Сергіту сәті 2 минут | «Қыдырып қайтайық!» би билеу
| «Қыдырып қайтайық!» биі
|
Аяқталуы 20 минут | Талдау 10 минут Постер жасау «Сен маған, мен саған әдісі»
Дәптермен жұмыс Өзіндік жұмыс.2 – жаттығу. Өлеңді түсініп оқы. Өлең диалог па, әлде монолог па? Дәлелде. Сөйлеуші кім?Оның сөзі кімге арналып тұр? (мамандақтар жайлы қайталап кету.Еліне адал қызмет ету.)Соңғы шумағын жатқа жаз.3 – жаттығуды сурет арқылы орындату.Диалог екенін қайдан білдіңдер?Сызықшаның нені білдіретіндігін оқушылардың өздерінен сұрау.4 – жаттығу. Суреттерге қара. Қай сурет бойынша диалог, қай сурет бойынша монолог құрастыруға болады? Өзің қалаған сурет бойынша мәтін құрастырып айт.Рефлексия 3 минутРефлексиялық эссеОқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:Алдымен біз былай деп ойладық.....Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............Проблеманы шешу үшін......жасадық.Бұдан біз..................көрдік.Демек, бұл мынаны білдіреді.................Сонымен біз.................деген шешімге келдік. | Үш топқа арналған ватман, маркерлер, оқулық.(Әр топ тапсырмаларын орындап болған соң түсіндіреді, басқа топ мүшелері өз ұсыныстарын стикерге жазып жұмыстың астыңғы жағына жабыстырады.)Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар таратамын. Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп жазады. |
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| | |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |