Материалдар / Ашық сабақ "Диалог. Монолог"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Диалог. Монолог"

Материал туралы қысқаша түсінік
А
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
2962
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

  • Бөлім «Өзім туралы»




  • Күні:

    СЫНЫП: 2

    Қатысқандар саны: 11Қатыспағандар: 0
    Сабақтың тақырыбыДиалог.Монолог
    Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)

    Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


    Диалог және монологтың айырмашылын біледі, сөйлеушінің сөзін тыңдап, жауап беруге үйренеді, өлеңді мәнерлеп оқуға дағдыланады, сауатты әрі көркем жазуға үйренеді


    Оқушылардың басым бөлігі:


    Мәтіннің диалог және монолог түрінде болатындығын түсінеді, екеуінің айырмашылығын ұғынады, сөйлеушінің сөзін тыңдап, оған жауап беруге дағдыланады.


    Кейбір оқушылар:


    Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
    Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
    Тілдік құзіреттіліккесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер,мәтін
    РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
    Алдыңғы тақырыпАуызекі сөйлек
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 5 минут

    Топқа бөлу 2 минутСебетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Қызыл гүлім-ай» би1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»



    Ортасы 20 минут «Интервью» әдісіДиалог- сөйлесу, әңгімелесу деген сөз. Көркем шығармада екі я одан да көп адамдардың бір-бірімен тікелей сөйлескен сөздерін диалог дейміз.Диалог көркем шығармада да, ауызекі сөйлеу тілінде де кездеседі. Монолог – бір кісінің сөйлеуі, ойы. Монологта белгілі бір тақырыпты баяндап, сипаттап, әңгімелеп айтып беру мақсаты көзделеді. Онда адамдардың ойы, пікірі, көңіл-күйі, психологиялық ішкі толғанысы, саяси-ғылыми көзқарасы, дүниетанымы – бәрі ашық байқалады.Лекция, баяндамалар да монологқа жатады. Монолог әдеби сөйлеу үлгісіне жатады.Мысал ретінде Абайдың қара сөздерін, «Жыр құдіреті», «Ақтамберді жырау», 144-146 беттер  (дидактикалық материалдар) оқып беріп, оқушылардың өздеріне ажыратқызамын.Диалог пен монологтың өздеріне сай жаттығулар орындату.1-жаттығуда көшіріп жазу арқылы диалогте әр сөйлеушінің сөзі сызықша арқылы бөлінетіндігін меңгертеді.3-жаттығуда диалог туралы алған білімдерін беки түседі.2-жаттығудау бойынша мәтін түрі –монологты ажыратады.-Өлең монолог па әлде диалог па?

    -Монолог .Өйткені мұнда сөйлеуші бір адам ,яғни оқушы4-жаттығу алған білімдерін пысықтайды.Әр оқушы өз қалауы бойынша сурет бойынша мәтіннің екі түрін диалог және монолог құрастырады.









    «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді.











    «Интервью» әдісі

    Сергіту сәті 2 минут«Қыдырып қайтайық!» би билеу

    «Қыдырып қайтайық!» биі

    Аяқталуы 20 минутТалдау 10 минут Постер жасау «Сен маған, мен саған әдісі»

    Дәптермен жұмыс Өзіндік жұмыс.2 – жаттығу. Өлеңді түсініп оқы. Өлең диалог па, әлде монолог па? Дәлелде. Сөйлеуші кім?Оның сөзі кімге арналып тұр? (мамандақтар жайлы қайталап кету.Еліне адал қызмет ету.)Соңғы шумағын жатқа жаз.3 – жаттығуды сурет арқылы орындату.
  • Диалог екенін қайдан білдіңдер?Сызықшаның нені білдіретіндігін оқушылардың өздерінен сұрау.
  • 4 – жаттығу. Суреттерге қара. Қай сурет бойынша диалог, қай сурет бойынша монолог құрастыруға болады? Өзің қалаған сурет бойынша мәтін құрастырып айт.Рефлексия 3 минутРефлексиялық эссеОқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
  • Алдымен біз былай деп ойладық.....
  • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............
  • Проблеманы шешу үшін......жасадық.
  • Бұдан біз..................көрдік.
  • Демек, бұл мынаны білдіреді.................
  • Сонымен біз.................деген шешімге келдік.
  • Үш топқа арналған ватман, маркерлер, оқулық.(Әр топ тапсырмаларын орындап болған соң түсіндіреді, басқа топ мүшелері өз ұсыныстарын стикерге жазып жұмыстың астыңғы жағына жабыстырады.)Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар таратамын. Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп жазады.
    Қосымша ақпарат

    СаралауСіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
  • РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!