Материалдар / Ашық сабақ Джубанова Нұргүл 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Джубанова Нұргүл 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек өте
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2021
431
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітемін:

Сабақтың тақырыбы: Топырақ және оның құрамы мен құрылымы



Мұғалімнің аты-жөні: Н.Джубанова

Күні: 12.12.2020ж

Сынып: 7 «Б»

Қатысқан оқушылар саны: 14

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.3.4.2 -топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын графикалық түрде көрсетеді

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Топырақ және оның құрамы мен құрлымын біледі

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: топырақ құрамын,түрлерін графикалық түрде көрсетеді,анықтайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Топырақ қабатының құрлымының ерекшелігін ажырата алады.

Бағалау критерийі

1.Топырақ ұғымын біледі

2.Топырақтың табиғатта түзілу үдерісін түсінеді.

3.Топырақтың құрамын ажырата алады.

4.Топырақтың құрлымының ерекшелігін анықтайды.

Тілдік құзіреттілік

Пәндік лексика мен терминология топырақ,топырақтану ғылымы,қарашірінді (гумус)

Диалогқа қажетті сөз тіркестері мен сөйлемдер.Топырақ жердің .....табиғи кешені.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

биология

Алдыңғы оқу

Биосфера және оның құрамдас бөліктері тақырыбынан алған білім көздеріне сүйенеу.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

0-5 минут

I.Ұйымдастыру кезеі.

Амандасу.Оқушыларды түгелдеу.

II.Топқа бөлу. (Әр топқа гүл беріледі.Гүлдің жапырақтарын оқушылар бір-бірден алу арқылы 3 топқа бөлінеді. 1-Біздің, 2-Сынып, 3- Керемет)

Ой-шақыру

-Биосфера және оныңқұрамдас бөліктері дегеніміз не?

-В.И.Вернадский ілімі бойынша биосфера қабығы нешеге бөлінеді?Мысал келтір.

Үй тапсыырмасы. «Білім қоржыны» Қоржыннан сұрақтар алу арқылы жауап береді.





Жаңа білім

8минут








10 минут

Жаңа сабақ.

Видеоролик көрсету.

Топырақ дегеніміз-жердің өсімдік өсетін құнарлы, үстіңгі қабаты.
Топырақтың құрамын құм, саз, майда иастар, өсімдіктер, ұсақ жануарлардың шіріген қалдықтары (қарашірік) құрайды.
Топырақтың түсі оның құрамындағы осы шіріндіге байланысты өзгереді.Топырақта неғұрлым шірінді көп болса, соғұрлым ол құнарлы болып, өсімдік жақсы өседі.
Топырақтың ең басты қасиеті-құнарлығы.Ол үшін топыраққа минералдық тыңайтқыштар қосу керек.
(Т) Топтық жұмыс

1-топ Минто пирамидасы.

2-топТопырақтың құрамын анықтап,сызба түрінде көрсету

3-топ.Топырақтың құрамын қасиетіне қарай топтастыру,постер дайындау.


Дискрипторы:

-топырақтың пайда болуы мен таралуын анықтайды

-топырақтың құрамын анықтайды

-топырақтың құрлымын түсіндіреді
Бағалау.Бірін-бірі бағалау.






Оқулық,

мәтіндер.




Топтық жұмыс


Ортасы


10 минут






(Ж) Мәтінмен жұмыс.

Тапсырма:Оқулықта берілген мәтінді пайдалана отырып топырақтану ғылымының зерттелу барысы туралы ашық сұрақтар құрау.

Дискриптор:

-топырақтану ғылымы туралы ашық сұрақтар құрастыру.

Бағалау.

Жұптық жұмыс

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5минут

(ЖЖ) Жеке жұмыс. «Кескін картамен жұмыс»

Атласты пайдалана отырып кескін картаға жергілікті жердің топырақ түрін белгілеу.

Дискриптор:

-жергілікті жердің топырақ түрін кескін картаға белгілейді.


Жеке жұмыс

Кері байланыс

2минут

«+», «-», «қызықты» Оқушылар кері байланыс беріп өтеді.



Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқумақсаттары

шынайы ма?Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?Мен берілген

уақыт ішінде үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!