Ашық сабақ Джубанова Нұргүл 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Джубанова Нұргүл 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек өте
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бекітемін:

Сабақтың тақырыбы: Топырақ және оның құрамы мен құрылымы



Мұғалімнің аты-жөні: Н.Джубанова

Күні: 12.12.2020ж

Сынып: 7 «Б»

Қатысқан оқушылар саны: 14

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.3.4.2 -топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын графикалық түрде көрсетеді

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Топырақ және оның құрамы мен құрлымын біледі

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: топырақ құрамын,түрлерін графикалық түрде көрсетеді,анықтайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Топырақ қабатының құрлымының ерекшелігін ажырата алады.

Бағалау критерийі

1.Топырақ ұғымын біледі

2.Топырақтың табиғатта түзілу үдерісін түсінеді.

3.Топырақтың құрамын ажырата алады.

4.Топырақтың құрлымының ерекшелігін анықтайды.

Тілдік құзіреттілік

Пәндік лексика мен терминология топырақ,топырақтану ғылымы,қарашірінді (гумус)

Диалогқа қажетті сөз тіркестері мен сөйлемдер.Топырақ жердің .....табиғи кешені.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

биология

Алдыңғы оқу

Биосфера және оның құрамдас бөліктері тақырыбынан алған білім көздеріне сүйенеу.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

0-5 минут

I.Ұйымдастыру кезеі.

Амандасу.Оқушыларды түгелдеу.

II.Топқа бөлу. (Әр топқа гүл беріледі.Гүлдің жапырақтарын оқушылар бір-бірден алу арқылы 3 топқа бөлінеді. 1-Біздің, 2-Сынып, 3- Керемет)

Ой-шақыру

-Биосфера және оныңқұрамдас бөліктері дегеніміз не?

-В.И.Вернадский ілімі бойынша биосфера қабығы нешеге бөлінеді?Мысал келтір.

Үй тапсыырмасы. «Білім қоржыны» Қоржыннан сұрақтар алу арқылы жауап береді.





Жаңа білім

8минут








10 минут

Жаңа сабақ.

Видеоролик көрсету.

Топырақ дегеніміз-жердің өсімдік өсетін құнарлы, үстіңгі қабаты.
Топырақтың құрамын құм, саз, майда иастар, өсімдіктер, ұсақ жануарлардың шіріген қалдықтары (қарашірік) құрайды.
Топырақтың түсі оның құрамындағы осы шіріндіге байланысты өзгереді.Топырақта неғұрлым шірінді көп болса, соғұрлым ол құнарлы болып, өсімдік жақсы өседі.
Топырақтың ең басты қасиеті-құнарлығы.Ол үшін топыраққа минералдық тыңайтқыштар қосу керек.
(Т) Топтық жұмыс

1-топ Минто пирамидасы.

2-топТопырақтың құрамын анықтап,сызба түрінде көрсету

3-топ.Топырақтың құрамын қасиетіне қарай топтастыру,постер дайындау.


Дискрипторы:

-топырақтың пайда болуы мен таралуын анықтайды

-топырақтың құрамын анықтайды

-топырақтың құрлымын түсіндіреді
Бағалау.Бірін-бірі бағалау.






Оқулық,

мәтіндер.




Топтық жұмыс


Ортасы


10 минут






(Ж) Мәтінмен жұмыс.

Тапсырма:Оқулықта берілген мәтінді пайдалана отырып топырақтану ғылымының зерттелу барысы туралы ашық сұрақтар құрау.

Дискриптор:

-топырақтану ғылымы туралы ашық сұрақтар құрастыру.

Бағалау.

Жұптық жұмыс

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5минут

(ЖЖ) Жеке жұмыс. «Кескін картамен жұмыс»

Атласты пайдалана отырып кескін картаға жергілікті жердің топырақ түрін белгілеу.

Дискриптор:

-жергілікті жердің топырақ түрін кескін картаға белгілейді.


Жеке жұмыс

Кері байланыс

2минут

«+», «-», «қызықты» Оқушылар кері байланыс беріп өтеді.



Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқумақсаттары

шынайы ма?Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?Мен берілген

уақыт ішінде үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.05.2021
514
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі