Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Домбыра- асыл мұра"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
__Б.Қаратаев атындағы ЖОББМ_______
Домбыра – асыл мұра
Бөлім: |
Мәдени мұра |
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Бактыгалиева Карылгаш Тасболатовна |
|
Күні: |
16.11.22 жыл |
|
Сынып: 4а сыныбы |
Қатысушылар саны: 13 |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Домбыра – асыл мұра |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.1.1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен, әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру; 4.1.2.1 – ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар әндерді орындау; 4.2.1.1 – музыкалық-шығармашылық жұмыстарды жасау үшін өз идеясын ұсыну және түрлі материалдар мен ресурстар таңдау. |
|
Сабақтың мақсаты |
Тыңдаған әуеннің жанрын, көркем образдарын анықтайды, ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы әндерді орындайды, музыкалық-шығармашылық жұмыс жасау үшін өз идеясын ұсынады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Басы 5 минут 5минут |
Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру. «Көңілді күн» амандасу тренингі. Көңілді музыка қосып, үстелде тұрған смайлик арқылы оқушылар бір бірімен қол алысып шығады. Үш түсті домбырадан өзіне ұнаған түсті таңдап топқа бөлінеді.
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген көңіл күйлеріңіз қалай? Ендеше бүгінгі сабағымызды керемет көңіл күймен бастаймыз. Өткенді қайталау «Құндылықтар» бөлім бойынша сұрақтар. 1.Құндылық деген не? 2.Басты құндылықтарды ата. 3.Дос ұғымына тән құндылықтарды атап, толықтыр (адал,...) |
Психологиялық ахуалға берілген психикалық жаттығуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар түске сәйкес топқа бөлінеді. Әр топ 1 сұраққа жауап береді. |
|
|
Сабақтың ортасы 5 минут 10 минут 10 минут |
Жаңа сабақ. 1-тапсырма. Галереяға саяхат. Топтар сынып ішінде қозғалысқа түседі.Қабырғадағы суреттерді қарайды, талдайды. Домбыра қандай аспап? Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын қалай атар едіңдер? 2-тапсырма. Тыңдау және талқылау. «Ақсақ құлан» (қазақтың халық күйі). Жеке домбырада күйді үзінді орындайды. «Тұран» этнофольклорлық ансамблінің орындауындағы «Ақсақ құлан» күйін тыңдату. Екі нұсқаны оқушылармен талдау. Күйдің мазмұнының негізгі түйіні неде (құландардың шабысы, садақтың тартылуы, домбыраға қорғасын құйылуы, қазалы хабарды домбыра тілімен жеткізуі)? Сендер таңдаған жауаптың қайсысы домбыраның ұлылығын көрсете алады?
Сергіту сәті. «Ритмді қайтала» музыкалық-ритмикалық ойыны. 3-тапсырма. Әнді үйрену. Дауыс жаттықтыру. До мажор гаммасы. Хасенхан Талғаровтың сөзіне жазылған Ибрагим Нүсіпбаевтың әні «Домбыра сазы» Алдымен әнді бейнетаспадан тыңдап шығамыз. 1.
Елдің жырын
жырлаған,
Әннің орындалу ерекшеліктерін сипатта (екпіні, көңіл күйі: көңілді, мұңды, марш ырғағында) Үйге тапсырма: «Домбыра сазы» әнін жаттап келу. |
Галереяға саяхат аяқталған соң, топтар жұмыстарға шолу жасап, өз қабырға газеттеріне жазылған сыныптастарының пікірін сараптайды, талқылайды, сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды. Жеке орындауда күйді үзінді тыңдайды. «Тұран» этнофольклорлық ансамблінің орындауында күйді мұқият тыңдап, бейнебаянды мұқият көреді. Екі нұсқадағы күйдің орындалу ерекшеліктеріне сипаттама береді. Күйдің мазмұн түйінін табады. Бейнетаспадағы суретке қарап музыка ырғағынан қалмай қайталау. До мажор гаммасын әндетіп айтады. Әнді тыңдап, талдау жасайды. Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Қойылған сұрақтарға жауап береді. Әнді асықпай 1-шумағы мен қайырмасын көркем орындап үйренеді. . |
Мадақтау Формативті бағалау. «Бағдаршам» арқылы бағалау |
Постер ілінеді. Домбыра аспабы синтезатор |
Сабақтың соңы 5-минут Рефлексия 5минут |
3-тапсырма. Шығармашылық жұмыс. «Шешендік өнер» (сайыстық ойын) Бейнебаянда музыкалық аспаптар шеберінің домбыра жасаудағы өнері көрсетіледі. Сайысқа қатысатындар: 1- топ әділқазылар, 2-топ пен 3-топ - қатысушылар. Сайыс шарттары: 1.Сайысқа қатысушылар бейнебаянды 1 рет көреді де де, домбыра аспабының құрылымын өз тобымен бірге жазады. 2.Әр топ өзінің ішінен сөз шеберін таңдайды. Сөз шебері (шешен) бейнебаянды көре отырып, аспаптың жасалу тәсілін тоқтамай мәнерлеп, мағыналы баяндай отырып жеткізуі керек. Бағалау. 1-топ әділқазылар 2-3 топтың шешендік өнерін бағалайды.
Рефлексия
|
1-топ әділқазылар. 2-топ пен 3-топ - қатысушылар. Әр топ бейнебаяннан аспаптың жасалу жолын жазып, бір оқушы сөз шебері аспаптың жасалу тәсілін мәнерлеп жеткізеді. Әділқазылар (екі-үш оқушы) шарт талаптарына сәйкес әр аталған домбыра аспабының құрылымына ұпай береді. Шешендік өнер сайысындағы сөз шеберлерін бағалайды. Сабақ соңында оқушылар өз ойларын алма пішіндес стикергежазып, ағаш суретіне жапсырады. |
Оқулық |
Р/с |
Аты - жөні |
Мекен-жайы телефоны |
|
Бактыгалиева Карылгаш Тасболатовна |
БҚО Қаратөбе ауданы Б.Қаратаев атындағы ЖОББМ 87718495864 |