Материалдар / Ашық сабақ "Домбыра- асыл мұра"

Ашық сабақ "Домбыра- асыл мұра"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ орта мектеп музыка пәні бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қазан 2023
537
6 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

__Б.Қаратаев атындағы ЖОББМ_______

Домбыра – асыл мұра


Бөлім:

Мәдени мұра

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Бактыгалиева Карылгаш Тасболатовна

Күні:

16.11.22 жыл

Сынып: 4а сыныбы

Қатысушылар саны: 13

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Домбыра – асыл мұра

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.​1.​1.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен, әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру;

4.​1.​2.​1 – ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар әндерді орындау;

4.​2.​1.​1 – музыкалық-шығармашылық жұмыстарды жасау үшін өз идеясын ұсыну және түрлі материалдар мен ресурстар таңдау.

Сабақтың мақсаты

Тыңдаған әуеннің жанрын, көркем образдарын анықтайды, ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы әндерді орындайды, музыкалық-шығармашылық жұмыс жасау үшін өз идеясын ұсынады.

     






Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы 5 минут














5минут



Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Көңілді күн» амандасу тренингі.

Көңілді музыка қосып, үстелде тұрған смайлик арқылы оқушылар бір бірімен қол алысып шығады. Үш түсті домбырадан өзіне ұнаған түсті таңдап топқа бөлінеді.


  • Оқушыларды түгендеп, назарларын сабаққа аудару;

  • Оқу құралдарының дайындығын тексеру;

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген көңіл күйлеріңіз қалай?

Ендеше бүгінгі сабағымызды керемет көңіл күймен бастаймыз.


Өткенді қайталау «Құндылықтар» бөлім бойынша сұрақтар.

1.Құндылық деген не?

2.Басты құндылықтарды ата.

3.Дос ұғымына тән құндылықтарды атап, толықтыр (адал,...)


Психологиялық ахуалға берілген психикалық жаттығуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.


Оқушылар түске сәйкес топқа бөлінеді.






Әр топ 1 сұраққа жауап береді.





















https://youtu.be/vXBNwXVRaes


Сабақтың ортасы

5 минут









10 минут




















10 минут

Жаңа сабақ.

1-тапсырма. Галереяға саяхат.

Топтар сынып ішінде қозғалысқа түседі.Қабырғадағы суреттерді қарайды, талдайды.

Домбыра қандай аспап?

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын қалай атар едіңдер?


2-тапсырма. Тыңдау және талқылау.

«Ақсақ құлан» (қазақтың халық күйі). Жеке домбырада күйді үзінді орындайды.

«Тұран» этнофольклорлық ансамблінің орындауындағы «Ақсақ құлан» күйін тыңдату.

Екі нұсқаны оқушылармен талдау.

Күйдің мазмұнының негізгі түйіні неде (құландардың шабысы, садақтың тартылуы, домбыраға қорғасын құйылуы, қазалы хабарды домбыра тілімен жеткізуі)? Сендер таңдаған жауаптың қайсысы домбыраның ұлылығын көрсете алады?





Сергіту сәті. «Ритмді қайтала» музыкалық-ритмикалық ойыны.

3-тапсырма. Әнді үйрену.

Дауыс жаттықтыру. До мажор гаммасы.

Хасенхан Талғаровтың сөзіне жазылған Ибрагим Нүсіпбаевтың әні «Домбыра сазы»

Алдымен әнді бейнетаспадан тыңдап шығамыз.

1. Елдің жырын жырлаған,
Қайғысын да толғаған.
Домбырасыз ешқашан,
Жүрекке ем қонбаған.

Қайырмасы:
Домбырасыз сән қайда,
Домбырасыз ән қайда.
Ән мен күй бар өмірде
От та лаулап жанбай ма!...

  • Ән мазмұнына мән беріп, жазылу формасын анықта (шумақ-қайырма, шумақ)

  • Әнді үйрен және көркем орында.

Әннің орындалу ерекшеліктерін сипатта (екпіні, көңіл күйі: көңілді, мұңды, марш ырғағында)

Үйге тапсырма: «Домбыра сазы» әнін жаттап келу.

Галереяға саяхат аяқталған соң, топтар жұмыстарға шолу жасап, өз қабырға газеттеріне жазылған сыныптастарының пікірін сараптайды, талқылайды, сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды.


Жеке орындауда күйді үзінді тыңдайды.

«Тұран» этнофольклорлық ансамблінің орындауында күйді мұқият тыңдап, бейнебаянды мұқият көреді.

Екі нұсқадағы күйдің орындалу ерекшеліктеріне сипаттама береді.

Күйдің мазмұн түйінін табады.



Бейнетаспадағы суретке қарап музыка ырғағынан қалмай қайталау.


До мажор гаммасын әндетіп айтады.


Әнді тыңдап, талдау жасайды.

Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.

Қойылған сұрақтарға жауап береді.

Әнді асықпай 1-шумағы мен қайырмасын көркем орындап үйренеді.

.



Мадақтау










Формативті бағалау.

«Бағдаршам»

арқылы бағалау































Постер ілінеді.











Домбыра аспабы



https://youtu.be/CDQwC3nzhu0












https://youtu.be/IS-fj8xXNYw





синтезатор





https://youtu.be/24KtcWULxpk














Сабақтың соңы

5-минут
























Рефлексия

5минут

3-тапсырма. Шығармашылық жұмыс.

«Шешендік өнер» (сайыстық ойын)

Бейнебаянда музыкалық аспаптар шеберінің домбыра жасаудағы өнері көрсетіледі. Сайысқа қатысатындар: 1- топ әділқазылар, 2-топ пен 3-топ - қатысушылар.

Сайыс шарттары:

1.Сайысқа қатысушылар бейнебаянды 1 рет көреді де де, домбыра аспабының құрылымын өз тобымен бірге жазады.

2.Әр топ өзінің ішінен сөз шеберін таңдайды. Сөз шебері (шешен) бейнебаянды көре отырып, аспаптың жасалу тәсілін тоқтамай мәнерлеп, мағыналы баяндай отырып жеткізуі керек.

Бағалау.

1-топ әділқазылар 2-3 топтың шешендік өнерін бағалайды.







Рефлексия


1-топ әділқазылар.

2-топ пен 3-топ - қатысушылар. Әр топ бейнебаяннан аспаптың жасалу жолын жазып, бір оқушы сөз шебері аспаптың жасалу тәсілін мәнерлеп жеткізеді.







Әділқазылар (екі-үш оқушы) шарт талаптарына сәйкес әр аталған домбыра аспабының құрылымына ұпай береді. Шешендік өнер сайысындағы сөз шеберлерін бағалайды.


Сабақ соңында оқушылар өз ойларын алма пішіндес стикергежазып, ағаш

суретіне жапсырады.






https://youtu.be/6SMvAireyHY




Оқулық





























Р/с

Аты - жөні

Мекен-жайы телефоны


Бактыгалиева Карылгаш Тасболатовна

БҚО Қаратөбе ауданы Б.Қаратаев атындағы ЖОББМ 87718495864

Love8485@inbox.ru



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ