Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Дос болайық бәріміз" 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән:Дүниетану Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: «Менің мектебім» |
Мектеп: № 75 орта мектеп |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||
Сабақтақырыбы |
«Дос болайық бәріміз» |
||||||
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары |
1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру |
||||||
Сабақмақсаттары |
Барлық оқушылар: мектептегі «қарым-қатынас» ұғымымен танысады, оның адам өміріндегі маңызын түсінеді. Көптеген оқушылары: сыныптағы қарым-қатынастың маңыздылығын айта алады. Кейбір оқушылар: адамдар арасындағы әртүрлі қарым-қатынас туралы біледі. |
||||||
Бағалау критерийлері |
- Қарым-қатынас дегеннің не және оның не үшін қажет екенін түсінеді. -Әр түрлі қарым-қатынас туралы біледі. -Өмірде қарым-қатынас ережесін қолдануға үйренеді. |
||||||
Тілдікмақсаттар |
Тілдікмақсаты: сынып оқушыларымен достық қарым-қатынас ұғымымен танысып, адам өміріндегі маңызын түсінеді Пәнге тән лексика мен терминология: қарым-қатынас, әңгімелесу Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Қарым- қатынас не үшінқажет? Сен кімменжәне не үшінараласасың? Сыныптастармен арақатынасың қандай? Сеніңдосыңкім?Олқандайдос? |
||||||
Құндылықтардыдарыту |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету |
||||||
Пәнаралықбайланыстар |
Көркем еңбек - орам жіп «Өрмек» ойынын ойнату кезеңінде қолданылады, жұмыс дәптерінде суреттер түрлі-түсті қарындаштармен боялады. |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Али мен Айяның достық туралы тақырыбында бейнежазбасы |
||||||
Бастапқы білім |
Мектеп, оқушы, достық туралы бастапқы білімі бар. |
||||||
Сабақбарысы |
|||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 8 мин |
1 4 2 1 |
Ынтымақтастықатмосферасынорнату. Шеңбербойыменорналасу Қуанамын мен де Қуанасың сен де Қуанайық достарым Арайлап атқан күнге. ІІ. Ширату жаттығулары:«Өрмек» ойыны Қарым-қатынастың адам өміріндегі мағызын, қарым-қатынас», «әңгімелесу» ұғымдарын түсінеді. Шеңберге тұрғызып, орам жіпті алады. Оқушылардан «қарым-қатынас» ұғымын қалай түсінетіндіктерін сұрап, жауап бергісі келетін оқушыға жіптің ұшын беріп, ал орам мұғалімнің қолында қалады. Бұдан кейін екінші оқушы жіптің ұшын алып, өз пікірін айтады. Осылайша қарым-қатынас үдерісін көрнекі түрде көрсететін «өрмек» тоқылады. Кері байланыс: «Сиқырлы таяқша» әдісі Қарым-қатынас не үшін қажет ? Оқушы мектепте кіммен араласады ? Сенің достарың кімдер ? Топқа бөлу:Түрлі-түсті гүл күлтешелерін топтастыру арқылы топқа бөлінеді. 1 топ – адал достар 2 топ - қамқор достар |
Орам жіп |
||||
Сабақтың ортасы 28 мин |
2 4 1 1 4 2 1 3 2 1 2 2 1 2 |
Ұжымдық жұмыс «Стоп кадр» әдісі Әли мен Айяның достық туралы бейнежазбасы арқылы достық қарым-қатынастың маңызын түсінеді. Кері байланыс «Сұрақты қағып ал» әдісі
Бағалау: мұғалімнің мадақтау сөздері Сабақтың мақсатымен таныстырылады. Сендер сыныпта дұрыс қарым-қатынас жасауды үйренесіңдер. Топтық жұмыс «Ойлан, топтас, құрастыр» әдісі Топ мүшелері өзара сайланады. Спикер – қорғайды. Хатшы – баяндайды. Журналист – кері байланыс жүргізеді. Судья – бағалауды ұйымдастырады. Сыныптағы қарым-қатынас ережелерін ойластырып тауып, әр түрлі суреттерден дұрысын орналастыру арқылы достар және сынып арасындағы ереже құрастырылады. 1-топ достар арасындағы ереже 2-топ сыныптастар арасындағы ереже Дескриптор: 1. Суреттер мазмұнын анықтайды. 2. Қарым-қатыныс түрлерін ажыратады. 3. Суреттер бойынша топтаса ереже құрастырады. Кері байланыс «Ашық микрофон» әдісі Берілген суреттерді мазмұны бойынша қалай анықтадыңдар ? Қай суреттер тақырыптарыңа сай болмады ? Неліктен? Парақ бетіндегі суреттер арқылы қандай ереже құрастырдыңдар ? Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» топтар бірін бірі бағалау Жұптық жұмыс «Сұхбаттасу» әдісі Жұптарға сыңар қолғап беру арқылы, өз жұбын таптырып, жұптастырылады. Сахналық көрініс арқылы дұрыс қарым-қатынас құру, дөрекі сөйлемеу маңызы көрсетіледі. Жұптарға ұялы телефон беріледі, бір-біріне дөрекі сөз айтпай, «рақмет» , «өтінемін» сөздерін қолданып отырып сұхбаттасады. Кері байланыс: «Интервью» әдісі Бұл көріністе кімдердің арасындағы қарым-қатынасты көрсеттіңдер ? Қарым-қатынас жақсы болу үшін қалай әңгімелесу қажет ? Әдепті бала қандай сөздерді көп қолданады? Бағалау: «Бас бармақ» әдісі Жеке жұмыс «Бояулар сөйлейді» Достарыммен көңілді. Достарымен өткізгенбірге өткізген мереке жөнінде әңгімелейді. Суреттерді бояйды. Кері байланыс: «Суретті сөйлет» әдісі
Бағалау: «Бағдаршам» әдісі Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы: Суреттегі қай балалардың әрекетін дұрыс деп санайсыз ? Белгілеңіз және түсіндіріңіз. Мектептегі тәртіп туралы не айта аласыз ? Дескриптор: білім алушы -сурет бойынша жағымды-жағымсыз әрекеттерді ажыратады, - мектеп ережесі туралы ой бөліседі. Сараланған тапсырма: Суреттерге мұқият қарап, оқушылардың іс-әрекеттерін әңгімеле. Қабілеті жоғары білім алушы сурет бойынша сыныптастарымен қарым-қатынасы туралы айтады Қабілеті төмен оқушы: сурет бойынша әңгімелейді. Мұғалімнің қолдауын қажет ететін оқушы: жағымды қарым-қатынасты бояйды |
balapan.kz Әли мен Айяның достық туралы бей-нежазбасы Тақырыптық суреттер микрофон ұялы телефон түрлі-түсті қарындаштар |
||||
Сабақтың соңы 4 мин |
Рефлексия : «Сыныптасымның көңіл-күйі» әдісі Сыныптасының көңіл күйін түрлі смайликтер арқылы көрсетеді. |
смайликтер |
|||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
Барлық оқушыларға топтық жұптық жеке жұмыстарда таным қабілеттеріне сай, қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында сараланған тапсырма беріп, қолдау көрсеттім |
Бағалау түрлері: мадақтау сөздер, «Бағдаршам», «Бас бармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Топқа бөліну кезінде парта жиектерінен соғылаудан сақтану, дене жаттығулары |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақжоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
|||||
Жалпыбаға Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |